Als ze squirten werkt het beter man. You should try it sometime.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef Giester het volgende:
Ik laat dan altijd een crackhoer in m'n ogen spugen!
Thnx voor de tip!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze squirten werkt het beter man. You should try it sometime.
Lekker fris voor je ogen.. Lichaamssap straight from the vajayjay in your eyes..quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze squirten werkt het beter man. You should try it sometime.
Maagdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:12 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Lekker fris voor je ogen.. Lichaamssap straight from the vajayjay in your eyes..
of ik denk aan jou dan begint ook alles te lopen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef NrTH het volgende:
Topics als deze openen, dan springen de tranen vanzelf in m'n ogen.
Damn, je bent me voor...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik kijk omhoog...maak een flinke roggel en vang het op met mijn ogen.
Dus ff in je mond gorgelen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:20 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Damn, je bent me voor...
Qua smering zijn de gele gladde roggels het beste!
hmm ik heb een flinke verkoudheid achter de rug dus das een eitje..quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Jazeker!
Beste resultaat haal je bij een voorhoofd-holte-ontsteking!
was al geweestquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef Furdinand het volgende:
omhoog tuffen en opvangen met je oog.
o ik had alleen zin om de OP te lezen de rest boeide me niet.quote:
Of je vriendin dat gewoon laten doen..golden shower ^^..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
o ik had alleen zin om de OP te lezen de rest boeide me niet.
nieuwe dan; omhoog pissen en opvangen in je oog
Sambal in je ooghoeken smerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Citroenen persen en het vocht in mijn ogen laten lopen
ok, wil jij dan mijn vriendin zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of je vriendin dat gewoon laten doen..golden shower ^^..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can i smack your earhole?
Nou nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ok, wil jij dan mijn vriendin zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |