quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Asyniur het volgende:
Manlief had ik even naar H&M gestuurd voor een zwart stonesshirt. Maar naar eigen zeggen heeft ie wat meer dan dat meegenomen dus ik ben benieuwd!
Die heeft niks in te brengen nogquote:
Ooh, dat is lief van je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zal eens kijken morgen Asyniur.
Hihi je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die heeft niks in te brengen nog
die heb ik vanmorgen nog gebrainwashed met 'Dead Flowers'
Hoe staat trouwens het jasje?
Moet ik tot morgen wachten voor een foto. Ja hé!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hihi je kunt niet vroeg genoeg beginnen
Het jasje staat zooo schattig! Stel je aller- aller- allerschattigste jasje allertijden voor en dan nog duizend keer schattiger.
Best schattig dus. En mooi. Morgen foto
ik kom morgen ook nog bij h&m, wilooknog welkijken (weet niet of dat handig is als sc ook kijkt, maar denk gooi m er maar in)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef Asyniur het volgende:
Komt er iemand nog bij de H&M deze week of zou iemand voor mij nog eens willen gaan?
Ik zou namelijk het bovenstaande Doors shirtje in maat 80 willen hebben. Als ze dat niet hebben dan graag het Stonesshirt in 80. Hier hebben ze deze niet meer in die maten.
En er zouden ook Sex Pistols shirts moeten zijn, maar die waren ook niet meer hier verkrijgbaar. Dus ik weet niet precies wat het is maar als het een tshirt is graag in maat 80, anders mag het ook in 74.
Bij voorbaat dank alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |