An sich wel, maar het feit dat Dustin tegenwoordig onder de Duitse vlag speelt ... mwoah.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij dubbelt met Dustin Brown, daar krijgt hij wel credits voor.
Voor staat neem ik aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:31 schreef senswal het volgende:
Ik lees op twitter dat Federer 166-0 staat op wedstrijden die hij gewonnen heeft als hij 2-0 achter staat. Klopt dit?
iets weten en iets kunnen/doen is heel wat anders he.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
Tegen Nadal weet Fed we'll hoe die moet winnen. Jammer dat hij het bijna nooit uitvoert. Hahahaha. Wat een lachwekkende opmerking toch.
nice! baal nu al dat ik dat niet kan zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef TheGeneral het volgende:
Morgenochtend, rond dezelfde tijd dat Federer moest beginnen, Del Potro - Baghdatis. Daar wil ik ook wel een mooie 5-setter van zien.
Hoi lieverd. Wat is de H2H ook al weer buiten gravel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
Tegen Nadal weet Fed we'll hoe die moet winnen. Jammer dat hij het bijna nooit uitvoert. Hahahaha. Wat een lachwekkende opmerking toch.
Als we hem nou allemaal negeren, valt hij ons wellicht niet meer lastig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoi lieverd. Wat is de H2H ook al weer buiten gravel?
Tuurlijk zal Fedje belachelijk veel wedstrijden gewonnen hebben als hij 2-0 voor heeft gestaan, en ook nog wel een paar als hij 2-0 achter heeft gestaan, maar in beide gevallen heeft hij ook wel degelijk verloren na een 2-0 voorsprong of achterstand in sets ... alleen wat minder vaakquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:31 schreef senswal het volgende:
Ik lees op twitter dat Federer 166-0 staat op wedstrijden die hij gewonnen heeft als hij 2-0 achter staat. Klopt dit?
Vandaag was ie op zich wel lief. Fedje aanmoedigen en zo...En toen speelde hij slechter en was ie ineens weg. Succes-supportertjequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als we hem nou allemaal negeren, valt hij ons wellicht niet meer lastig.
Nee? Van wie heeft Federer dan verloren wanneer hij 2-0 in sets voor stondquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor staat neem ik aanmaar dat klopt al niet...
Welke dan? Ik kan ze me zo snel niet voor me halen. Bij een 2-0 voorsprong dan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tuurlijk zal Fedje belachelijk veel wedstrijden gewonnen hebben als hij 2-0 voor heeft gestaan, en ook nog wel een paar als hij 2-0 achter heeft gestaan, maar in beide gevallen heeft hij ook wel degelijk verloren na een 2-0 voorsprong of achterstand in sets ... alleen wat minder vaak
Hij heeft van Hewitt verloren in de DC na 2-0 voor...Maar was het een GS statistiek dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee? Van wie heeft Federer dan verloren wanneer hij 2-0 in sets voor stond![]()
Volgens mij kan het wel kloppen.
[..]
Welke dan? Ik kan ze me zo snel niet voor me halen. Bij een 2-0 voorsprong dan.
Weet ik niet. Ik weet de achtergrond niet van de statistiek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft van Hewitt verloren in de DC na 2-0 voor...Maar was het een GS statistiek dan?
Nee. Hij won in 2006 op de US Open tegen Ferrer de 1e set en verloor daarna de partij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:10 schreef Norrage het volgende:
Rafa heeft toch ook zo'n zieke statistiek dat ie nog nooit een GS wedstrijd heeft verloren (of bestof5) nadat ie de eerste set had gewonnen?
ok, op 1 wedstrijd na dan..er was er inderdaad 1tjequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Hij won in 2006 op de US Open tegen Ferrer de 1e set en verloor daarna de partij.
6-4 voor Fed sinds 2004. Toen was Nadal 18.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:05 schreef jojomen4 het volgende:
H2h in de laatste 3 jaar zonder gravel is denk ik redelijk gelijk op. Laten we de laatste 3 jaar nemen want toen kon Rafa zich een beetje ontwikkelen. Dat Fed hem een paar keer versloeg toen Rafa 16 was vind ik niet erg indrukwekkend. Maargoed, ik zien geen lievere finale dan de 2 favo's.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Nalbandian won in de finale van de Masters in 2005 van Federer na een 2-0 achterstand toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |