quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Mopst3r het volgende:
Ik woon in Almere en volgens mij ken ik dat meisje
regel een fok meet een greetquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Mopst3r het volgende:
Ik woon in Almere en volgens mij ken ik dat meisje
Fixedquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
regel een fok meet en greet suck
Ik ga zo wel ff naar de winkel voor een slof JP sigaretten, kan iedereen zich laten zuigenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
wil iemand ff dr hyves en alle andere sources naar me PMen?
Je wilt wel heel graag dat je topic open blijft zodat je dat meisje een hoer kunt noemen he, je bemoeit je zelfs met het al of niet bannen. Sukkelquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tevens, disclaimer toegevoegd
Admins / Mods: als er nu nog een slotje op komt graag de mensen die hunten IN het topic noten / bannen, geen slotje aub.
Thnx
wat is dit?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je wilt wel heel graag dat je topic open blijft zodat je dat meisje een hoer kunt noemen he, je bemoeit je zelfs met het al of niet bannen. Sukkel
quote:Haastige spoed is zelden goed. Geef toch de nodige aandacht aan de details, ook al moet het werk snel gedaan worden. Als het nu niet goed gebeurd komt het later weer terug en dan kost het dus meer tijd. Kies er liever voor om één ding goed te doen dan twee dingen half. Je eigen mening is net zo veel waard als die van een ander, laat je dus niet ....
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |