abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91552078
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 79
De kleine babietjes:

27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilan en Marcek
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:27:24 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91552330
:)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91552469
ik zei dus:

Goed dat je het even vraagt over het poepen, ze is pas een kleine 2 weken oud, ze zou dus echt nog wel elke dag moeten poepen. Pas later zullen borstgevoede kindjes niet meer elke dag hoeven poepen.

Naveltje kunnen ze vaak bij de HA even aanstippen.

Dat was voor @sugersnap.
pi_91552683
OH en Leyla blijkt te rollen van rug naar buik! OMG! Mijn baby!
pi_91552992
Wat knap Tico :D een maand jonger dan die van mij! En die van mij vertikt het :D
pi_91553018
Layla wat doe je! Wordt nu al een grote baby ;) Goed zeg!
Amy die vertikt het ook. Of ze doet het stiekem op het kdv en ze vertellen het me niet :+
pi_91553285
Ik heb het nog niet gezien hoor, het stond in haar kdvboekje ;)
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:15:06 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91553900
Ylana doet het ook nog niet 8-) Mooi, baby ;) Wel gaat ze zo krom als een banaan liggen om iets achter haar of boven haar hoofd te kunnen zien, kwestie van een arm strekken en ze rolt om. Maar dat mag mooi nog even duren van mij ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:19:38 #9
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91554059
Sugarsnap sommige babytjes raken verstopt van de Infacol, je kan eventueel overstappen naar Cinnababy als je denkt dat ze niet kan poepen en wel krampjes heeft.
Ylana
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:20:47 #10
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91554097
Ylana ligt sinds 10.30 in bed, 11 uur sliep ze eindelijk en nu moet ik haar alweer bijna wakker maken om Tobias van school te gaan halen }:|
Daar baal ik dan zo van he :{
Ylana
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:28:07 #11
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91554348
Rollen, wat leuk! *O*
Vind je het niet jammer dat je het zelf nog niet gezien hebt?
Neve ging dit weekend ineens lachen met geluid! O+

Hè bah, BB... vind je het niet naar om dat nu te horen, wat er allemaal mis kon gaan?
Ik was blij dat al dat gedoe rond overdrachten van vk aan gyns pas aan het licht kwam toen ik geweest was eigenlijk... vond het zo al spannend genoeg. :P

Thanks allemaal voor het delen van mijn verontwaardiging. We hebben het nu betaald, vooral omdat mijn lief niet kan onderhandelen :') (we hebben ook altijd ruzie over hoeveel tip hij de taxichauffeur geeft :') ), maar die meiden hebben echt een beetje hun eigen glazen ingegooid nu. Ik vond 6 euro prima, maar na alle verhalen om me heen begin ik zelfs dat te heroverwegen nu. Oh well...

Over het babyzwemmen: het verschilt inderdaad nogal per zwembad: er is hier een zwembad waarbij je vanaf 8 weken kan en waar ik nu ga is het vanaf 13 weken. Een half jaar lijkt mij heel laat eigenlijk... volgens mij is het idee toch ook dat je nog een beetje gebruik maakt van de natuurlijke reflexen die het kindje nog heeft van voor de geboorte. Zijn die dan niet al weg?! (ik heb geen idee hoor, ik roep ook maar wat).

Vanmiddag ga ik Neve weer lekker ophalen op het kdv. :)
Het is altijd even gedoe, maar zo leuk als ze dan eenmaal in de drager zit en we samen naar huis lopen... zit ze met van die grote ogen om zich heen te kijken. O+

Toen ik vorige week belde wilde de andere leidster me trouwens even "waarschuwen". Blijkt dat ze op dinsdag en woensdag een man hebben die de "late" shift doet (die er is als je haalt dus). Ze hadden toch wat ouders gehad die daarvan waren geschrokken... Zo sneu, echt een schat van een jongen die ook alleen maar z'n werk doet en dan krijg je dat! :{

Ik ga vannacht eens kijken of ze wil doorslapen. Op dit moment zetten we de wekker, omdat we in zo'n lekker schema zitten, maar we moeten haar steeds echt wakker maken.
Wel is het een beetje rommelen nu, want volgens mij daalt mijn bv productie echt op het moment. Ze krijgt overdag drie (kleine) flesjes en 's ochtends, 's avonds en 's nachts nog de borst (4x), maar we moeten steeds vaker bijvoeren... :{
Vind het al jammer dat de bv stopt, maar vind het ook zo'n mooie stok achter de deur voor mijn werk en de oppassers: "Nee, sorry... die voedingen om 7 uur en 19 uur moet ik toch écht zelf doen". Ik denk er zelfs over om het nog maar even niet te vertellen. Stom hè? :@
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91554558
Infacol verstopte Leia ook. Sugarsnap; ik heb eventueel nog een vol flesje cinababy liggen. Mag je zo hebben tegen verzendkosten. Stuur je adres maar via pm dan stuur ik het op als je wilt
pi_91554595
Ik ging gister lezen over schouderdystocie, dat was de complicatie bij de geboorte van Amy. Nadat ik las over reanimatietafel klaarzetten ben ik snel gestopt Ben blij dat Amy er niets aan over heeft gehouden.
pi_91554714
Heftig sola! Ik weet nog wel dat de vk me vertelde dat Leyla met haar schoudertje vastzat achter mn schaambeen en dat ze wat moeite had met haar eruit te krijgen en dat ze daarna een verpleegkundige ook nog eens vroeg om even het sleutelbeen na te kijken omdat ze niet helemaal zeker was of het wel of niet gebroken was.
pi_91554782
Hoe hebben ze haar eruit gekregen dan? Gelukkig was haar sleutelbeen niet gebroken!
pi_91554816
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Solagratia het volgende:
Hoe hebben ze haar eruit gekregen dan? Gelukkig was haar sleutelbeen niet gebroken!
Ze had blijkbaar toch voldoende ruimte om haar een soort te draaien ofzo.

Ik weeet nog dat Leyla het echt heel erg ontof vond om geboren te worden want ze ging heel hard en zielig huilen, dus ik denk wel dat het haar pijn heeft gedaan.
pi_91554910
Oh ja, dat was bij Amy dus niet waardoor haar schouders [ zaten ipv --- Ze had die laatste draai niet gemaakt.

Wat zielig voor Layla! Amy huilde eerst niet en na wat zuurstof heeft ze heel de nacht gehuild. Behalve als ze aan de borst lag.
pi_91554989
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Solagratia het volgende:
Oh ja, dat was bij Amy dus niet waardoor haar schouders [ zaten ipv --- Ze had die laatste draai niet gemaakt.

Wat zielig voor Layla! [img]Amy huilde eerst niet en na wat zuurstof heeft ze heel de nacht gehuild.[/img] Behalve als ze aan de borst lag.
Oh wat zielig... Ze zal wel pijn hebben gehad.
pi_91555416
Ja, arm popje. 2 week geleden bij mijn ouders kwam ik erachter dat mijn vader had gefilmd toen ze op bezoek kwamen. Dus nu heb ik ineens een filmpje met een pasgeboren Amy O+ Ik denk dat ik bij de volgende bevalling veel meer foto's wil :Y

Ik ben aan het SOG'gen ik kom niet op gang vandaag :{w
En het ergste is dat ik een studie doe als docent voor een bepaald vak. En ik merk dat ik veel beter ben in het theoretische onderwijskundige gedeelte dan de inhoud van vak zelf zeg maar :') Het is maar goed dat ik niet voor de klas ga.
  woensdag 19 januari 2011 @ 12:27:54 #20
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91556487
Ik moet vaker klagen over het niet poepen. J. ging haar net verschonen en ze poepte alles onder! Ik denk trouwens niet dat het door de infacol komt, voordat ze dat kreeg poepte ze ook al heel weinig. Meconium kwam goed op gang en toen dat weg was, stagneerde het. Ze krijgt het ook niet voor elke voeding, alleen als ze er last van heeft
pi_91556520
:Y fokwet. Fijn Sugersnap!
pi_91556922
Die fokwet is echt eng.
  woensdag 19 januari 2011 @ 12:53:29 #23
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91557462
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef Ticootje het volgende:
Die fokwet is echt enghandig.
8-)
Ylana
  woensdag 19 januari 2011 @ 12:55:16 #24
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91557549
Handig! ^O^

Ik heb zo een salarisgesprek. Zou de Fokwet ook werken als ik even klaag over mijn salaris? :P

Ik moet bergen stukken lezen, maar mijn hersenen zijn een beetje verweekt in de afgelopen 4 maanden... :')
pi_91557602
ik moet vandaag bellen.. maar ik haat bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')