Door de parasietquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef Tally het volgende:
Baby: Normaal gesproken hoor ik de foon ook niet want die laten we beneden.
Maar ik sliep op de bank. Hubbie is ziek en die sliep eindelijk eens maar was zo aan het snurken.
Daardoor werd ik door de parasiet ook wakker gehouden. Dus heb ik maar mijn kussen gepakt en ben op de bank gaan slapen.En zijn telefoon ging om half 9 af
Zn werk
Hoort jouw baby telefoons? En dat vertelt ie dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef Tally het volgende:
Baby: Normaal gesproken hoor ik de foon ook niet want die laten we beneden.
Ze schopt vooral. Zeggen doet ze nog niets!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoort jouw baby telefoons? En dat vertelt ie dan?
straks zou je willen dat je af en toe oordopjes hebt, haha, tenminste als ik naar die 2 van mij kijk welquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze schopt vooral. Zeggen doet ze nog niets!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:10 schreef El_Matador het volgende:
OPisverneukt
Werkze dan wel solliciteerze allemaal!
Kan je toch gewoon kopenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:19 schreef Delan het volgende:
[..]
straks zou je willen dat je af en toe oordopjes hebt, haha, tenminste als ik naar die 2 van mij kijk wel
Of mee geven met hun vader in mijn geval.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon kopen![]()
Of 1 kamer geluidsdicht maken
dan zou ik die van mij de hele dag daarin op moeten sluiten, 2 kwebbelboxen zijn dat, haha, wel gezellig maar af en toe denk ik: NU FF NIETquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon kopen![]()
Of 1 kamer geluidsdicht maken
alles goed hier aan deze kant, lekker een beetje aan het aanklungelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Z'n gangetje
En hoe gaat het met u?
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:10 schreef El_Matador het volgende:
OPisverneukt
Werkze dan wel solliciteerze allemaal!
Hi Jessquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:29 schreef Delan het volgende:
[..]
![]()
wat je lekker noemt, ik ben lekker vrij vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |