Kan je alvast wennen voor Zaterdagquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
ZO! Ik voel me niet snel ongemakkelijk bij mannen, maar die 2 glazenwassers die hier rondlopen kregen het toch voor elkaar dat ik de keuken uitvluchtte en bij de receptioniste ging wachten tot mn water gekookt zou hebben
LOLquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
ZO! Ik voel me niet snel ongemakkelijk bij mannen, maar die 2 glazenwassers die hier rondlopen kregen het toch voor elkaar dat ik de keuken uitvluchtte en bij de receptioniste ging wachten tot mn water gekookt zou hebben
Sja, vrouwen, allemaal kuthoerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Meisje pijpt neger voor sigaret (filmpje)
Te erg gewoon
Dat gebeurde jaren geleden al in A'dam zuid ed, niks nieuws aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Te erg gewoon
Ja, wie pijpt er nou uberhaupt een buitenlander!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Te erg gewoon
Als ze leuk waren geweest, had ik me niet voor ze verstopt hequote:
Ik weet niet wat ik erger vind. Dat, of dat mensen dat op internet posten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Te erg gewoon
Jou kan ik zo ontzettend aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je alvast wennen voor Zaterdag.
Beidenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind. Dat, of dat mensen dat op internet posten.
Ik had vroeger een buurmeisje die op de basisschool al bekend stond als "die meid die alles voor een peuk deed".quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gebeurde jaren geleden al in A'dam zuid ed, niks nieuws aan.
Waard om een pakje peuken te kopen en kijken hoever je kan gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger een buurmeisje die op de basisschool al bekend stond als "die meid die alles voor een peuk deed".
Ik hou er wel van, lompe glazenwassers en bouwvakkers. Lachen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ze leuk waren geweest, had ik me niet voor ze verstopt he
Nee, ze waren gewoon heel erg aanwezig, heel dicht op je staan enzo. Grote bonken testosteron, beetje familiair lopen doen en ouwehoeren en toen ik weg ging zei de lelijke kale nog "Ik zie je zo!"
Wat voor werk doet ze nu?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger een buurmeisje die op de basisschool al bekend stond als "die meid die alles voor een peuk deed".
Politica, kan niet andersquote:
Ja meestal kan ik ze ook prima hebben, maar dit was gewoon even een overdosisquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, lompe glazenwassers en bouwvakkers. Lachen.
Je had in Sliedrecht een Kelly. Bijnaam Kelly Pijpgraag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |