Ik dacht nog misschien filosofie ofzo omdat dat heul shocking zou zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat eerst te denken "SPH? Want daar zitten allemaal chicks natuurlijk, nee, dat is geen Uni"
Maar rechten, dat had ik echt nooit gedacht.
Nee, maar het is mij wel duidelijk genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ok, maar tis niet zo dat je nu denkt "Oooooooh.. dát!! Doh... "
Ga dan Arbeid en Organisatie psychologie doen, kun je assessments uit gaan voeren. Lijkt me wel wat voor jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rechten en Psychologie zou ik wel willen studeren, maar dan voor de lol. Niet omdat ik er een beroep in wil uitoefenen.
Ja, en dan Dr. Cal Lightman wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rechten en Psychologie zou ik wel willen studeren, maar dan voor de lol. Niet omdat ik er een beroep in wil uitoefenen.
Wat houdt dat ongeveer in dan? En hoezo lijkt je dat iets voor mij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ga dan Arbeid en Organisatie psychologie doen, kun je assessments uit gaan voeren. Lijkt me wel wat voor jou
Wat ben je er wijzer van geworden dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar het is mij wel duidelijk genoeg
Nou dat je in de zorgsector zitquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ben je er wijzer van geworden dan?
Weeknie, maar jij bent zon lekker rellert. Ik zie het helemaal voor me dat je dan met zon half brilletje achter een gigantisch bureau zit in een mantelpakje (dat denk ik er dan bij he, voor het effect) met zon man aan de andere kant waarbij je hem allerlei vragenlijsten en persoonlijkheidstesten afneemt om zijn `geschiktheid te bepalen. En dan heb je natuurlijk een pen vast die je zo af en toe nadenkend tegen je lippen legt om de persoon tegenover je intens aan te staren en dan krabbel je iets onleesbaars neer wat die persoon nét niet kan zien. Ja lijkt me echt helemaal jijquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat houdt dat ongeveer in dan? En hoezo lijkt je dat iets voor mij?
En zo rollen heel veel mensen in wat ze nu doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik vond het niet eens vervelend toen, maar romeins recht heeft me genekt.
Toen kwam Ahold, met hun automatisering van de AH-winkels, of ik mee wou helpen met de regionale uitrol. En toen is het balletje gaan rollen.
Eerst tijdje overheid, toen reclamebureau, toen onlinemedia, nu NPL.
Ik word opgewonden van je omschrijving...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weeknie, maar jij bent zon lekker rellert. Ik zie het helemaal voor me dat je dan met zon half brilletje achter een gigantisch bureau zit in een mantelpakje (dat denk ik er dan bij he, voor het effect) met zon man aan de andere kant waarbij je hem allerlei vragenlijsten en persoonlijkheidstesten afneemt om zijn `geschiktheid te bepalen. En dan heb je natuurlijk een pen vast die je zo af en toe nadenkend tegen je lippen legt om de persoon tegenover je intens aan te staren en dan krabbel je iets onleesbaars neer wat die persoon nét niet kan zien. Ja lijkt me echt helemaal jij
Hokjesdenken FTW!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat je in de zorgsector zitIk verdeel het leven in 6 sectors: Financieel, Energie, Zorg, Overheid, Bouw, Agrarisch.
Ik zit echt totaaaaal NIET in de zorg! Eerder financieel. Ik doe echt helemaal niets zorgerigs, alleen het feit dat ik af en toe in een zorginstelling ben om wat mensen aan hun oren te trekken en te controleren en te vertellen hoe ze hun werk moeten doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat je in de zorgsector zitIk verdeel het leven in 6 sectors: Financieel, Energie, Zorg, Overheid, Bouw, Agrarisch.
precies. het is een kwestie van ervaring opdoen. En je moet jezelf natuurlijk ook kunnen verkopen. Ik heb bij sommige banen gehad dat ik echt niet 100% aan de functieeisen voldeed, dan moet je ze overtuigenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
En zo rollen heel veel mensen in wat ze nu doen.
Jij doet niks met zorg. Maar jouw bedrijf wel. En daar wordt bepaald of je een diploma moet hebben of niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit echt totaaaaal NIET in de zorg! Eerder financieel. Ik doe echt helemaal niets zorgerigs, alleen het feit dat ik af en toe in een zorginstelling ben om wat mensen aan hun oren te trekken en te controleren en te vertellen hoe ze hun werk moeten doen.
Ik was vroeger vooral een ongeleid projectiel, maar ik leer iig steeds beter mijn verbale en communicatieve kwaliteiten te benutten in mijn werk, het vóór me laten werken zegmaar. Wat jij omschrijft, dat zou wel kunnen kloppen ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weeknie, maar jij bent zon lekker rellert. Ik zie het helemaal voor me dat je dan met zon half brilletje achter een gigantisch bureau zit in een mantelpakje (dat denk ik er dan bij he, voor het effect) met zon man aan de andere kant waarbij je hem allerlei vragenlijsten en persoonlijkheidstesten afneemt om zijn `geschiktheid te bepalen. En dan heb je natuurlijk een pen vast die je zo af en toe nadenkend tegen je lippen legt om de persoon tegenover je intens aan te staren en dan krabbel je iets onleesbaars neer wat die persoon nét niet kan zien. Ja lijkt me echt helemaal jij
Mijn bedrijf is puur commercieel, niks zorgerigs aan zeg ik je.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij doet niks met zorg. Maar jouw bedrijf wel. En daar wordt bepaald of je een diploma moet hebben of niet.
Mijn hokje ook: allemaal. IT is over al de sectors heenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hokjesdenken FTW!
Alhoewel mijn hokje wel redelijk duidelijk is.
Je bedrijf maakt medicijnen/test medicijnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn bedrijf is puur commercieel, niks zorgerigs aan zeg ik je.
Nou hup aan de slag dan! Ik heb zojuist je toekomst voor je uitgestippeld, nu moet je het alleen nog even waarmaken en dan kan Babs de hele dag over je dromenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was vroeger vooral een ongeleid projectiel, maar ik leer iig steeds beter mijn verbale en communicatieve kwaliteiten te benutten in mijn werk, het vóór me laten werken zegmaar. Wat jij omschrijft, dat zou wel kunnen kloppen ja.
Collega's en werkgevers dichten me sowieso altijd beroepen toe waarin ik veel contact met mensen heb.
Nee. Wij voeren onderzoek uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedrijf maakt medicijnen/test medicijnen.
Ik ben wel eens afgewezen, maar vanwege mijn detachering heb ik ook heeeeeeel veeeeeeel sollicitatiegesprekken gehad. Vraag wel altijd feedback.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies. het is een kwestie van ervaring opdoen. En je moet jezelf natuurlijk ook kunnen verkopen. Ik heb bij sommige banen gehad dat ik echt niet 100% aan de functieeisen voldeed, dan moet je ze overtuigen.
Ik ben nog NOOIT afgewezen voor een sollicitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |