quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef Twinkly het volgende:
Het ging goedDe outfit deed 't 'm
Maandag hoor ik of ik uitgenodigd word voor een tweede gesprek.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef Twinkly het volgende:
Het ging goedDe outfit deed 't 'm
Maandag hoor ik of ik uitgenodigd word voor een tweede gesprek.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedzo Twinkly!duimen voor vervolg.
Heb nog een kindje op de bank, verwendag. bakjes fruit, boterhammen in stukjes en lekker Suskes en Wiskes lezen onder een dekentje.Kan ie morgen wel weer naar school.
Nee je hebt van die programma's ervoor die het omzetten naar mp3.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef lady-wrb het volgende:
iets wat op youtube staat, is dat dan meteen mp3?
ik zoek een goede uitvoering van loituma op mp3 voor op mijn telefoon.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend!! Ik ga voor je duimen.
Ja, de mijne ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
zo d5e5ed m4ijn moeder r4dat ook altijd vroeger bij ons.
Klinkt goed kim! Klontjes boter nog nooit erin gedaan. Hmmm eens kijken of dat wat is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou gaan voor puree, gehakt, spinazie, ei, puree, kaas, paneermeel en klontjes boter..
Nee, 2 maandelijkse evaluatie. Soort fitheids-test. Ik sport al sinds sept. vrij intensief voor mijn doen. Ik probeer 2 a 3 keer in de week te gaan. Maar het voelt toch een beetje als een tentamen haha.quote:
Keukenprinses!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef k_i_m het volgende:
De tomaten in de gehakt/spinazieprut en op de puree eerst de kaas strooien, en dan de paneermeel erover, zo'n beetje ertussendoor. En dan stukjes boter er bovenop zodat het goed kan smelten.
Ik heb geen idee, ik zou ze niet herkennen als ik ze zag denk ik. Maar we zullen er vast wel stamppot of soep van krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef mefke79 het volgende:
Inderdaad, wat is haverwortel?
Twinkly, ik duim voor je!
Enne, thanks voor de inspiratie voor de ovenschotel.
Met heel veel aardappel proef je er weinig vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zou ze niet herkennen als ik ze zag denk ik. Maar we zullen er vast wel stamppot of soep van krijgen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, misschien is het wel heel lekker.![]()
Eet smakelijjk
Ik had laatst bij een vriendinnetje een hele lekkere witlofschotel uit de oven. Vegetarischquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Estrys het volgende:
oe Mefke spannend, ik weet toevallig dat het snel kan gaan hoor met makelaars
Dat klinkt wel lekker, ik eet alleen witlof als er iets bij zit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had laatst bij een vriendinnetje een hele lekkere witlofschotel uit de oven. Vegetarisch
met olijfjes, paprika, feta, aardappelschijfjes...weet niet meer precies hoe en wat, maar ik zal het recept eens opvragen bij haar, want ik wil het zelf ook nog eens eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor wat extra spanning beweegt hij ook wat mee bij het traplopen
ti amo più di ieri ma meno di domani
nee die is nog niet af, ze wonen er ook nog maar 2 jaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef miss_sly het volgende:
Daar zit niet eenseen leuning op
ik vind die uitsteeksels op zich al doodeng...krijg visioenen uit horrorfilms!
ik wilde net zeggen dat het wel wat voor een CSI-aflevering isquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef Estrys het volgende:
Het is zoooo nodig. Niet alleen vanwege de haverwortel.
Nou de kans is groter dat je gewoon beneden op de vloer te pletter valt hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
getverderrie wat een enge trapik zou iedere keer doodsangsten uitstaan dat ik mijzelf niet aan zo'n stok zou spiesen ofzo
Ik bedoel eerst een voet op de tree dan de andere voet daarbij op dezelfde tree zetten en zo naar beneden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef mikoxx het volgende:
Hoe ga jij normaal gesproken met een kind de trap af dan, Estrys?
Wat een verdrietig nieuws... een knuffelquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:16 schreef mefke79 het volgende:
pff hoor net dat mijn peetoom nu toch echt opgegeven is...en al weet je dat het er aan zit te komen, het is gewoon zwaar klote...
ik ga mijn manneke maar eens uit bed vissen, die snapt vast niet van een betraand gezicht, maar goed...hij kan me wel effe een beetje troosten, hoop ik..
Oooooh, dat mis ik, ik zat al naar die foto te kijken van: er mist iets, maar wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou, wij hechten best veel waarde aan een garage, en met name een garage waar een auto in kan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef mefke79 het volgende:
oe..ik heb net iets heel engs gedaan. We hebben voor eind deze maand een afspraak met een makelaar. Het is onrealistisch om te denken dat we ons huis kunnen verkopen en dan iets beters kunnen kopen, dus we twijfelen nu enorm over verbouwen. Op zich willen we een deel van de garage opofferen, maar ja...hoe verkoopbaar is je huis dan nog...hopelijk weet de makelaar dat dan.
uiteraardquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef k_i_m het volgende:
Wel je eigen nummer extra neergezet voor een bosje bloemen?.
Leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Maar serieus, ik snap dat je erg graag wilt verhuizen en zo gauw mogelijk lekker jullie eigen plekje hebben.
En die trap, wat eng! Zie mezelf al naar beneden donderen met pantoffels aan en kind op de arm![]()
Falafel is lekker, je brengt me op ideetjes Huup!
Vrijdag naar Eftelingmet de korting van de Chocomel.Zal nog wel paar fotootjes maken.
Heb zin in sushi.Mijn zusje maakt het wel eens en kan me er echt vol van vreten mmmh
die van de AH koelvers is ook wel goed te doen, denk dat ik morgen wat koop om mee te nemen naar Efteling
Opzich wel een goede daad.... maar laatst had ik dus ook zo'n vrouwtje die zich met mij bemoeide.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef Vicky het volgende:
Ik heb vandaag weer een goede daad verricht...![]()
Ik stond vanmiddag naar buiten te kijken en toen kwam er een klein blauw Twingootje aanrijden en die ging parkeren. Ik zag meteen al dat het niet goed ging en ja hoor, tot 2x toe behoorlijk hard tegen de auto die erachter stond. Het ouwe lijk (excusez le mot) stapte uit haar auto, keek even naar haar eigen bumper en liep toen weg. Ik heb een briefje op de "geraakte" auto gedaan...
oooh het Bosrijk, wat gaaaaf! Daar zijn wij dan nog weer niet geweest. Best wel duur bungalowpark namelijk. Alvast veel plezier!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk!
Wij gaan binnenkort een weekend met het werk van mijn man (het hele bedrijf 350 man personeel + familie) De efteling heeft nou een vakantiepark met huisjes, endat is dus compleet afgehuurd. Sterker nog, als ik me niet vergis is de complete efteling afgehuurd. Ik heb er best veel zin in!!
Nou het stomme is...er past nu ook geen auto in. Lange leven de nieuwbouw waar garages maar krap 3 meter breed zijn. Dus ja, officieel kan er een auto in. Onofficieel kan je dan niet meer uitstappen. Dus veredelde fietsen/motorberging is het al, maar dan eentje van 6 meter lang. En we willen em dan zo aanpassen dat de motors nog wel binnen kunnen. En van het overgebleven deel + een nieuw stukkie een 'speel'kamer maken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, wij hechten best veel waarde aan een garage, en met name een garage waar een auto in kan.
Zou er nog een auto in kunnen, nadat je verbouwd hebt? Of is het dan een hele grote fietsenschuur?
Voor mij zou dat namelijk reden zijn om er op af te haken.... maar ja.. ik heb al weleens vaker gezegd dat wij meer dan 1 auto per persoon hebben.....
Nu niet, bij ons nieuwe huis is er wel plek voor 2 auto's op de oprit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, en wij kunnen natuurlijk 1 auto kwijt op de oprit en dan nog eentje voor het huis. Hadden we twee twingo's dan gingen ze zelfs samen op de oprit. Dat is bij jullie niet zo, toch?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef k_i_m het volgende:
Het stonk hier net wel, maar niet naar chocolade.
ooohhh zo leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk!
Wij gaan binnenkort een weekend met het werk van mijn man (het hele bedrijf 350 man personeel + familie) De efteling heeft nou een vakantiepark met huisjes, endat is dus compleet afgehuurd. Sterker nog, als ik me niet vergis is de complete efteling afgehuurd. Ik heb er best veel zin in!!
wij hebben geen garage en missen m ookniet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, wij hechten best veel waarde aan een garage, en met name een garage waar een auto in kan.
Zou er nog een auto in kunnen, nadat je verbouwd hebt? Of is het dan een hele grote fietsenschuur?
Voor mij zou dat namelijk reden zijn om er op af te haken.... maar ja.. ik heb al weleens vaker gezegd dat wij meer dan 1 auto per persoon hebben.....
ik woon naast wormerveer, maar afgezien van de enorme drukte van brandweerwagens heb ik niets geroken. (hangt enorm van de wind af, en er staan cacaofabrieken dichterbij, dus ik zou er sowieso niet van opkijken, het ruikt hier altijd wel ergens naar, hetzij chocola, of de verkade, de forbo of de aardappelmeelfabriek hier aan het eind van de straat (die vorige week nog de brandweer nodig hadquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef mefke79 het volgende:
Rijstebuiltje, dat is akelig om te zien ja. Brrr.
Hier nog mensen aanwezig uit Wormer en omgeving? Stinkt het al naar chocolade-fik daar?
dan krijgen we zo'n brief met excuses en een bon voor de carwashquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef _Bar_ het volgende:
Krijg je dat er nog een beetje van de auto's af? of geeft dat ook plekken die lastig te verwijderen zijn?
Geniaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan krijgen we zo'n brief met excuses en een bon voor de carwash
haha!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan krijgen we zo'n brief met excuses en een bon voor de carwash
waar een wil is is een weg! zie hier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef mefke79 het volgende:
Nou het stomme is...er past nu ook geen auto in. Lange leven de nieuwbouw waar garages maar krap 3 meter breed zijn. Dus ja, officieel kan er een auto in. Onofficieel kan je dan niet meer uitstappen.
dat blijkt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja nou dat valt nog vies tegen, zeg maar
Mijn middelste spuugt al vanaf zijn 2e altijd keurig in de wc. Maar goed, mijn oudste is niet zo heel goed in zijn lichaam aanvoelen enzo. Nooit geweest en zal nog wel ff duren voor dat wel zo is. Aard van het beestje enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Saffier het volgende:
Mijn 5jarige roeptgodzijdank
(redelijk) op tijd om een bakje waar hij het dan keurig in deponeert
Sterkte TF!
Dat dus.... Maar ik kan dat nooit voorkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb al zoveel kots gezien dat ik er immuun voor ben geworden geloof ik
Ik moet alleen de lucht niet in m`n neus krijgen, dan ga ik wel *huiver*
Wat maf Mous!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef moussy het volgende:
Lang leve fok! mn online dagboek![]()
Ik kreeg een brief of ik informatie wilde verstrekken over het ongeval van rené in 2009Wélk ongeval?? Ik kon mooi hier teruglezen dat het om een vermoedelijke blindedarmontsteking ging die datum
![]()
Ik heb serieus geen flauw idee, ze wilde me ook helemaal geen informatie geven, op alles wat ik vroeg kreeg ik; dan sluit ik nu het dossier. Ook op de vraag om wat voor behandeling het ging, de HA kreeg ik niet te pakken dus ging ik eerst hier maar even zoeken... raar is utquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:45 schreef Memmel het volgende:
[..]
Wat maf Mous!
Ik heb het ook wel eens gehad. Bleek dat J. zijn kruisband toen had gescheurd.
Zou dat soms te maken hebben met een code die ze er in het zkh aan meegeven ofzo?
Nou ja zeg, dat gaat ook nergens over..quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee, ze wilde me ook helemaal geen informatie geven, op alles wat ik vroeg kreeg ik; dan sluit ik nu het dossier. Ook op de vraag om wat voor behandeling het ging, de HA kreeg ik niet te pakken dus ging ik eerst hier maar even zoeken... raar is ut
wat idioot, zij beginnen toch met vragen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee, ze wilde me ook helemaal geen informatie geven, op alles wat ik vroeg kreeg ik; dan sluit ik nu het dossier. Ook op de vraag om wat voor behandeling het ging, de HA kreeg ik niet te pakken dus ging ik eerst hier maar even zoeken... raar is ut
wat vaag zeg!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef moussy het volgende:
[..]
ja duhh ik was er de hele dag nietquote:
Whehequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef trui het volgende:
ik heb toen ik net zwanger was van Cato (ik wist 't zelf nog niet eens) ook een dom ongelukje gehad met een auto (die we nog wel geleend hadden van een collega van G). ik nam een bochtje verkeerd (en veel te hard) en ramde zo een schutting.
(we noemen de mensen die in dat huis wonen hier thuis nog steeds buurman en buurvrouw schutting.
).
dat jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit een ongeluk gemaakt of gehad met de auto
dat was zo'n beetje mijn enige zwangerschapskwaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef huuphuup het volgende:
Daar heb ik echt geen last van gehad verderwat grappig
ik had (heb!) alleen last van mn ogen die ineens met sprongen achteruit gingen, zodat ik het op een bepaald punt niet meer verantwoord vond om achter het stuur te kruipen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
euh, ik stond geparkeerd en was in geen velden of wegen te bekennen hè. Zwangerschap had géén ik herhaal géén invloed![]()
![]()
Maar ik was dus niet om de auto heen gewaggeld, mijn helder denkvermogen was wel aangetast. dus dat vond Buum de dag erna, toen hij de tas met spullen achterin ging zetten. en oh ja, het was een station-car dus vandaar in de klep deuk lalala.
Nou inderdaad... bah.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef Estrys het volgende:
Diaan![]()
Over ongelukken. Bah, hier vlakbij is vorige week een zeer ernstig ongeluk geweest. Een moeder van 30 dood door een spookrijder. Ze was net moeder geloof ik. Die spookrijder was waarschijnlijk opzettelijk aan het spookrijden, had al meerdere auto's net gemist en is frontaal op de vrouw geklapt. (ze denken zelfmoord van die man) Koude rillingen echt.
True. Ik heb maandag iig een gesprekje met de betreffende leidinggevende. Komt tijd, komt raad! Dit weekend ook nog even met Peaceman over hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef moussy het volgende:
Je kan toch gewoon solliciteren en zien waar het schip strandt, je mag zelf ook nee zeggen hoor
broodje surinaamse kipquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef Leandra het volgende:
Ik ga het er maar op wagen, het is droog tussen de buien door en mocht er weer wat uit de lucht komen dan rest mij weinig anders dan te schuilen in het restaurant van de Hema
Het sneeuwt hier niet meer hoor... het is inmiddels al gaan regenen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:08 schreef Estrys het volgende:
Sneeuw nee he. Mijn man zit in Enschede vandaag en moet nog naar huis komen en op tijd zodat ik naar een avondje met de meiden kan![]()
Ik zou eens dat gesprek aangaan Diaan en kijken hoe of wat
Ik dacht dat ze ging vliegen oid. Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:50 schreef k_i_m het volgende:
Wat heeft Wendy van Dijk een rare kop inene?
Volgens een interview dat ik deels las op nu.nl zou ze niet meer zwanger willen worden omdat ze nu 40 is. Maar ze kan natuurlijk wel zwanger zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:04 schreef k_i_m het volgende:
Ze ziet er zo opgeblazen uit idd. Is ze weer zwanger?
Oh, das best recent. Ik hou me maar stil danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)elde-derde-kind.html zie hier.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, das best recent. Ik hou me maar stil dan
Maar niet meer worden, heeft natuurlijk niks te maken met reeds zwanger zijn he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens een interview dat ik deels las op nu.nl zou ze niet meer zwanger willen worden omdat ze nu 40 is. Maar ze kan natuurlijk wel zwanger zijn.
Make up doet volgens mij ook veel. Haar tanden vallen door die rode lipstick ook veel meer op.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Vlindur het volgende:
Of ze had gewoon zin in etenze was altijd zo eng mager. Tis ff wennen
Daarom ook mijn toevoeging na die zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar niet meer worden, heeft natuurlijk niks te maken met reeds zwanger zijn he?
Ja, ik snap het wel... ook einde van de week... dan is het allemaal niet meer zo helder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef k_i_m het volgende:
Sorry Diaan. Het is al laat op de avond he?
.
Ja! Tot 00:00! Das toch niet vol te houden. Ben benieuwd met wat voor onzin ze allemaal komen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit al achter de Oud Bruin.
Ik denk erover om Heroes te gaan kijken, ik vind TVOH erg langdradig eigenlijk.
En dan ook nog met een gedoodverfde winnaar waarschijnlijk. Ja, ik ga even Heroes kijken, dan hoef ik T.O.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja! Tot 00:00! Das toch niet vol te houden. Ben benieuwd met wat voor onzin ze allemaal komen..
Dat klinkt ook ronduit kutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:56 schreef innepin het volgende:
Goedenavond!
Ik sla de talentenjachten lekker over. Totaal geen zin in. Ik zit Johnny Depp te kijken. Altijd leuk
Manlief is vrij vandaag en ligt al vanaf half 9 (!) in bed, terwijl het altijd een nachtbraker is. Ik ben bang dat ie overspannen is... wat ook niet raar zou zijn, met een baan die op de tocht staat, een verbouwing, huishouden, gezin, etcetera. Maar 't zou, om het even zacht uit te drukken, wel enorm kut zijn.
whaha als jij ochtendploeg bent, was ik nachtploeg.. Mijn lieftallige dreumes was om 5.30 klaar met slapen. Eigenlijk al om 4.30 maar daar was ik het totaal niet mee eensquote:
Ik was ook al wel even wakkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha als jij ochtendploeg bent, was ik nachtploeg.. Mijn lieftallige dreumes was om 5.30 klaar met slapen. Eigenlijk al om 4.30 maar daar was ik het totaal niet mee eens
Amber kwam er pas rond half 8 uit.. M. mag vandaag uitslapen.. ik morgen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was ook al wel even wakkerMaar niet zo idioot vroeg
Dat zijn ook geen tijden meer!
Hier was het 7:15 toen ze tegelijk explosief en niet blij wakker werden
Waarom doen ze dat altijd op TARA's uitslaapdag?
En dan wedden dat de eerste morgen rond achten wakker wordt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber kwam er pas rond half 8 uit.. M. mag vandaag uitslapen.. ik morgen..
Ik ben weer eens met een boodschappenlijstje bezig maar ik ben toaaaal inspiratieloos
Ovenschotel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:45 schreef Vicky het volgende:
Tess doet neit aan uitslapen... half 7 en echt niet later
Ik ben een weekmenu aan het maken en daar heb ik inspiratie voor
oehh ja das een goed planquote:
yep...quote:Op zondag 23 januari 2011 09:48 schreef Memmel het volgende:
Dat had ik al begrepen ja. Maar jullie hebben dan ook overgewicht. Stampvoetjes!
ik zat meer te denken aan een elektrische gitaar of een drumstelquote:Op zondag 23 januari 2011 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wordt het geen tijd dat Amber op blokfluitles gaat eigenlijk?
Zou ze elastiek bedoelen?quote:wie heeft voor mijn nog spijkerbroeken met het helestick er in leegen het liefst maat 104tot 110 het liefst niet teduur niet met knopen die kan hij niet aan 0f andre broeken mag ook met mvg
De hele stick moet er nog in zitten. Misschien speciale hockey broeken met geintegreerde stick?quote:
Ja, echt wel. Ondanks z'n peutergedrag af en toe, is het zo'n lekker en vrolijk jochie.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
gefeliciteerd Diaan, je kleine mannetje wordt groot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |