Hans!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:27 schreef -Hans- het volgende:
Een hartelijk welkom aan de binnenkomers!.
Ik pak nog even een bakkie. Wel noodzakelijk want qua nachtrust hield het niet over.
Nee, het was WAUW, WAUW, WAUW, GODSAMME TE GEKquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Was dat die Leonie net?
Dat was echt bloedende orenwerk
Ja maar Giel die kan het echt niet helpen, die hoort zovaak van die ellende dat zijn oren helemaal stuk gebloed zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, het was WAUW, WAUW, WAUW, GODSAMME TE GEK![]()
![]()
![]()
.
not
Mogguh !quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Was dat die Leonie net?
Dat was echt bloedende orenwerk
Hmja, het kan haast niks anders zijn, zou je denken...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Giel die kan het echt niet helpen, die hoort zovaak van die ellende dat zijn oren helemaal stuk gebloed zijn
Psiesquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, het kan haast niks anders zijn, zou je denken....
Ik krijg de kans niet om op te staanquote:
Hier ook, moet wakker worden. En ik drink helemaal geen koffiequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE![]()
![]()
Sorry !quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg de kans niet om op te staan
quote:Twitter= ik moet plassen. Facebook= ik heb geplast. 4square= hier plas ik. Youtube= bekijk deze plas! LinkedIn= ik kan heel goed plassen.
Apartquote:
quote:Holy FUCK, er komt groot nieuws vanmiddag in de Coen & Sander Show!! #3FM
Tiesto twitterquote:Ik heb leuk nieuws vandaag voor alle Nederlandse Tiësto liefhebbers! :-)
BNNvloerquote:Er hangt een goeie, opgewonden sfeer op de BNN radiovloer. En terecht! Vanmiddag meerrrrrrrr....
Lijkt mij een behoorlijke 1 + 1 = 3FM ja. Heb verder ook nog niks erover gehoord, maar dat klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
Tiesto naar 3FM?
[..]
Tiesto twitter
[..]
BNNvloer
Mede omdat Armin op de stek van Tiesto gaat zitten en het contract van Tiesto bij 538 binnenkort afloopt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt mij een behoorlijke 1 + 1 = 3FM ja. Heb verder ook nog niks erover gehoord, maar dat klinkt aannemelijk.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
Tiesto naar 3FM?
[..]
Tiesto twitter
[..]
BNNvloer
Of ipv Dave Clarkequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt mij een behoorlijke 1 + 1 = 3FM ja. Heb verder ook nog niks erover gehoord, maar dat klinkt aannemelijk.
Zal wel zater- op zondagnacht worden, als onderdeel van The Sense Of Dance.
Gewoon Tiesto ipv @Workquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zou de VPRO het nieuws brengen ipv BNN. Dave Clarke = VPRO-zendtijd namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |