in de kuilwielenbank af laten draaien werkt het bestequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
Het spoor waarop de trein met de nieuwe wagons reed, werd wel erg snel vuil... sneller dan de andere sporen. De oorzaak heb ik gevonden, de wielen van die wagons zitten gewoon vol met vuil. Nu heb ik één as schoongemaakt met een stukje schuurpapier en een wattenstaafje met alcohol, maar met name dat schuurpapier lijkt mij niet de beste optie.
Heeft iemand nog tips hoe je de wielen het makkelijkst vuilvrij kunt krijgen?
Zoek trouwens de verschillen tussen de schoongemaakte en de nog niet schoongemaakte as.
[ afbeelding ]
Ik heb al een wattenstaafje met alcohol geprobeerd, maar dat hielp niet voldoende. Je ziet ook echt aangekoekt vuil zitten op die wielen... ik heb er bij wijze van test een aantal in de cola laten weken, en die beginnen trouwens alweer lichtjes te glimmenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:35 schreef Duvel het volgende:
I.i.g. geen schuurpapier! Je zou een beetje alcohol kunnen gebruiken? Ik heb zelf wel een railgum die ook op wielen werkt, maar niet iedereen is het daarmee eens (het schuurt ook een beetje).
Ik ben niet masochistisch genoeg om naar een tentoonstelling/beurs te gaan zonder zakgeld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan ook alleen kijken hé. Of heb je ook geen geld voor de entree?
Da's nogal een aardige hoeveelheid wagons!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even van al mijn Zwitserse goederenwagons één treintje gemaakt... dan krijg je dus dit:
Of dit, waarbij je je kunt afvragen of de loc nu voor of achter de trein hangt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef bambino het volgende:
Heb wel meteen een beetje te veel geld uit gegeven voor mijn gevoel (zo'n 600 euro) maar goed.
Waarom "quote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]![]()
Anyway, veel plezier met je nieuwe hobby.
[TK] Faller bomen (Ho) en Kibri raadhuis bouwdoosquote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef bambino het volgende:
....
Mocht iemand nog wat H0 spul hebben liggen (lok / wagons) dan ben ik misschien wel geïnteresseerd.
Als je ook tevreden met opgebouwd 2e hands scenery spul bent, dan is een beurs aandoen wel een goede optie. Is namelijk een stuk goedkoper dan hierboven genoemd.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef bambino het volgende:
Mocht iemand nog wat H0 spul hebben liggen (lok / wagons) dan ben ik misschien wel geïnteresseerd.
Waar woon je? Ik heb namelijk op dit moment een tafel, 2 starterset, wat extra rails.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:27 schreef Herr.Flick het volgende:
2e hands scenery heb ik hier ook nog enkele kratjes vol, uiteraard alleen afhalen..
Wat het moet kosten..? Geen idee, maar het is wel heul veul!
Je hebt nu één mogelijkheid om vanaf de binnenste ring op de buitenste te komen of andersom. Ik zou er toch zeker nog een gespiegelde wissel in leggen, zodat je niet van rijrichting hoeft te veranderen als je van ring 1 naar ring 2 bent gegaan en weer terug wiltquote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef bambino het volgende:
Dit is mijn huidige layout:
[ afbeelding ]
Het plan is om bij het 3e delige spoor een station te bouwen, en bij de baan die met een bocht eindigt een of andere fabriek te bouwen (kolen of steen of iets dergelijks).
Mocht iemand leuke ideeen hebben dan hoor ik die graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |