Ik heb geen specifieke plannen voor een 2e, maar misschien als reseve? Maarja, dan kan ik alles wel in reserve kopen... Ik neem aan dat je een Piko wel kan repareren als er iets kapot gaat aan de motor ofzo?
Ik wil het oude rangeerterrein erin zetten en de nieuwe zeekering. Ik vind de nieuwe boogbruggen voor voetgangers ook heel erg mooi, dat is wel handwerk natuurlijk,
Ik ga dit maken (oude spoor):
![hlg-kaart.gif]()
Nu wil ik niet deze zeewering maken (die ook op google maps staat):
![hlg4247.jpg]()
Maar deze ga ik maken (helaas alleen bouwfoto's , zaterdag ga ik zelf overdag foto's maken):
![55201092344286_middel.jpg]()
Nu moet ik nog deze trein hebben, ik wil hem nieuw kopen in 2011 of 2012, ik ga eens zoeken of er zoiets is of aankomt. Weet iemand trouwens wat voor gebouw dat is?
![janhlg2h.jpg]()
Ik moet het even allemaal uitwerken met wintrack enzo, zal het hier binnenkort mooi posten.
Ik zie nu trouwens dat harlingen haven ook dubbelspoor heeft, misschien ga ik toch voor 2 treinen. Een wadloper is er nog niet voor een normale prijs of heb ik dat mis? Ik bedoel een gele wadloper.
Ik ga ook nog een paar seniorenflats bouwen aan het spoor, mijn schoonouders wonen aan het spoor namelijk sinds 2 jaar en dan kan ik een opa en oma poppetje kopen en op het balkon zetten
En mjin vrouw belde net dat ze in een oude dia doos veel foto's van het station heeft zoals het vroeger was. Ook niet verkeerd, het is een plan van jaren, maar wat is er nu mooier dan iets maken wat bij je in de buurt zit, als het heel mooi wordt kan ik het wel voor elkaar krijgen dat hij ergens tentoongesteld wordt een tijdje.
Het station van Harlingen staat trouwens te huur las ik. Even zitten fantaseren om dat te huren en dan mijn modelbaan daar te plaatsen, maar dat is wat onbetaalbaar.
[ Bericht 7% gewijzigd door snoekiesnoeksnoek op 03-02-2011 14:02:21 ]