Ja dat lijkt me ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik wil gewon niet meer dan 400 a 500 betalen. Dat is toch wel de max.
Overigens moet ik je in dat geval ook dit model aanradenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:21 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik heb mijn vrouw op het station Harlingen voor het eerst gekust en de trouwfoto's hebben we daar gemaakt (zelfs voor een Wadloper, de machinist liet de trein wat vertraging oplopen zodat wij mooie foto's met de Wadloper erop konden maken).
Ik heb al een bruidspaartje uitgezocht voor het nog te bouwen station Harlingen
Piko is tegenwoordig prima!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens Piko was toch altijd een ontzettend paupermerk?Tenminste in mijn tijd
Die hobby troep kan niks wezen als je naar het prijsniveau kijkt. En dat tenderlokje van 3 tientjes is vgs mij dezelfde die ik in 1982 bij een startsetje voor Sinterklaas kreegquote:
Toch wordt ook de Hondekop door Piko als hobbymodel uitgebracht. Je ziet dan wel dat bijvoorbeeld de draaistelzijkanten wat minder gedetailleerd zijn en zo, maar de overall look is zeker niet slecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hobby troep kan niks wezen als je naar het prijsniveau kijkt. En dat tenderlokje van 3 tientjes is vgs mij dezelfde die ik in 1982 bij een startsetje voor Sinterklaas kreeg![]()
Ja, best wel.quote:Maar die Classic en Expert series zien er goed uit op zich ja
Nee okee, maar bij dat soort dingen is het meestal zo dat je al blij moet zijn DAT iemand het in model uitbrengt. Wat dat betreft is de markt in Duitsland bijvoorbeeld veel groter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef Duvel het volgende:
Toch wordt ook de Hondekop door Piko als hobbymodel uitgebracht. Je ziet dan wel dat bijvoorbeeld de draaistelzijkanten wat minder gedetailleerd zijn en zo, maar de overall look is zeker niet slecht.
Yep. Alhoewel er inmiddels toch aardig wat Nederlands materieel is uitgebracht. Sowieso door de grootseriefabrikanten bijna alle naoorlogse elektrische locomotieven (alleen de 1500 moet je zelf bouwen op basis van een kit van Kleinspoor).quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, maar bij dat soort dingen is het meestal zo dat je al blij moet zijn DAT iemand het in model uitbrengt. Wat dat betreft is de markt in Duitsland bijvoorbeeld veel groter.
Voor zover ik weet was het inderdaad expert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Is die Arriva nu wel of niet een van de hobby groep? Ik zie dat nergens staan. Meen gelezen te hebben dat het in de expert groep valt?
Gezien de prijs zal het geen hobby model zijn toch?
En vergeet dat wippende stelletje van Viessmann niet. Maar die is nu even niet leverbaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:23 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Perfect!
Nu deze nog kopen:
http://shop.conrad.nl/hob(...)motieven/249713.html
Fantastisch, ben ik in 1 keer klaar!
Fraai!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik heb nog wat ketelwagentjes van een shell, zie je vaak staan, vallen goed op door de kleur.
Ik heb afgelopen week deze gekocht ter vervanging van mijn kapotte 1220:
De plan E's zijn altijd blauw gebleven, ook toen de 1200'en al geel/grijs waren. Geen probleem dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Horen die E rijtuigen die ik aan mijn 1220 heb dan niet bij de blauwe 1200? Die E rijtuigen zijn namelijk blauw.
Ik heb juist geen blauwe, wel twee geel grijze (oude en nieuwe Märklin uitvoering) en een paarse ACTS... Schitterende machines, helemaal in het echt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een keer scoren, zo'n 1200, maar dan in het blauw zonder logo... Maar ook daar loop ik wel een keer tegenaan. (Nou ja, figuurlijk dan.)
Dank voor de tip. Maar ik ben een gelijkstroomrijder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:10 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een? Dit Maerklin model heb ik nog thuis. Helaas niet meer in tip-top conditie.
Alleen de voorkant is toch aangepast? Of waren er nog meer wijzigingen ten opzichte van het oude model?quote:
Dat lijkt meer een Fleischmann...?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:10 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een? Dit Maerklin model heb ik nog thuis. Helaas niet meer in tip-top conditie.
Märklin heeft een paar jaar geleden een volledig nieuw ontwikkelde 1200 uitgebracht: goed op schaal dit keer en met nog tig wijzigingen (helaas ook niet zulke fraaie handrails).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Alleen de voorkant is toch aangepast? Of waren er nog meer wijzigingen ten opzichte van het oude model?
Oh ja, die! Goed kijken, en is een aantal zeldzame blauwe locs bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:28 schreef Yaku het volgende:
Nee, is wel degelijk een Märklin model. Heb hem van mijn vader gekregen. Is een model uit eind jaren 60/begin 70 als ik mij niet vergis.
Heb er nu helaas geen foto van omdat het in een doos zit. Hier nog een vergelijkbaar modeL
[ afbeelding ]
Weinig mee gereden zeker? Tiptop conditie?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef kinkyboy het volgende:
Haar man is al 10 jaar om een pakje sigaretten weg,en zij wou die (troep) kwijt.
Voor iemand met jouw username is dat natuurlijk een wat aparte vraag.quote:Kun je nu 2 of meer travo's op 1 baan plaatsen en zo ja hoe doe je dat ?
Je bedoelt automatisch? Er zijn seinen die het spoordeel voor het sein spanningsloos maken als het sein op rood staat. Dan staat de trein wat abrupt stil. Ik weet eigenlijk niet of er ook mogelijkheden zijn om dat op een andere manier te realiseren bij analoog bedrijf,quote:En kun je een trein op een bepaalde plaats laten stoppen ?
Misschien wel een leuk idee, om daar met wat mensen van dit forum naartoe te gaan...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Verder heb ik op de planning om naar Purmerend te gaan (26 en 27 maart), komen 4 clubs samen om banen te showen. Lijkt me erg de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |