Wij moesten maar es sexen...quote:
So they say, het is een stuk minder vet. Maar ik deed het vooral omdat we geen frituurpan hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is zoiets nou ook gezonder?
Wat ik nog wel het ergste vond, was dat mijn ouders één keer gezegd hebben: "Goh, kom jij uit Utrecht ofzo?"quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t ook wel meevallen, heb t in het begin wel wat gehoord, maar de laatste tijd zeker niet meer
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef L-E het volgende:
[..]
'Purmerends' bestaat niet. Dus wat ze dan ook spreekt heeft ze uit dat gekke Utreg.
Ook een hilarisch accent, ik moet soms zo lachen om beetman.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef L-E het volgende:
[..]
'Purmerends' bestaat niet. Dus wat ze dan ook spreekt heeft ze uit dat gekke Utreg.
Zou ik trots op zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat ik nog wel het ergste vond, was dat mijn ouders één keer gezegd hebben: "Goh, kom jij uit Utrecht ofzo?"
Ik kon wel huilen
EM, waarom heb jij geen lastfm?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wijfie, let op je woordsjes...
Ah, dus wat extra mayo erop en je hebt het vetgebrek zo gecompenseerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
So they say, het is een stuk minder vet. Maar ik deed het vooral omdat we geen frituurpan hebben.
Eh ja, wel es gehad, maar ik heb al zoooveel websites bij te houden...quote:
Aangezien worden voor een echte inwoner van Utrecht:quote:
Tuurlijk, en dat is ook niet erg. Maar er is een verschil tussen plat dialect en een accentje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb niet de illusie accentloos te praten. Volgens mij is dat ook haast onmogelijk, je pakt altijd wel wat op uit je omgeving.
Ik eet altijd mayo. Als ik geen pasta eet, dan eet ik er mayo bij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dus wat extra mayo erop en je hebt het vetgebrek zo gecompenseerd.
Ik vind het echt heel erg meevallen bij jou hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb niet de illusie accentloos te praten. Volgens mij is dat ook haast onmogelijk, je pakt altijd wel wat op uit je omgeving.
Dit?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook een hilarisch accent, ik moet soms zo lachen om beetman.
Is het het waard, ja, je hebt er eigenlijk niet megaveel aan, maar ik vind het wel grappig om te zien wat ik nou eigenlijk allemaal zo luister en dacht dat jij ook wel zo was. ;Dquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh ja, wel es gehad, maar ik heb al zoooveel websites bij te houden...
Is het het waard?
quote:
Niet ZO erg, maar hij praat wel Utregs ja.quote:
Das waar. Ik ben meer met films bezig nu, maar muziek ben ik ook weer meer naar op zoek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het het waard, ja, je hebt er eigenlijk niet megaveel aan, maar ik vind het wel grappig om te zien wat ik nou eigenlijk allemaal zo luister en dacht dat jij ook wel zo was. ;D
GE-NI-AAL!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |