Voor een tablet oid is het wel ideaal. Misschien dat als ik wat tijd over heb, iker eens mee ga stoeien. Nu eerst slapenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat is het nadeel van die dingen... Maar kom op, dat is luxe. We hebben allemaal Kitt gezien vroeger
Dat wilde jij ook! En ik!
Voor thuis zou het handig zijn, zeker in deze kamer. Maar het werkt niet goed genoeg helaas...
Over zo'n jochie wat in "s Heerenloo zit en aan een muur geketend zit omdat hij onhandelbaar is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
That's the spirit!
la noche es joven
Wat voor docu trouwens?
Afwassen is nuttigquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:55 schreef stbabylon het volgende:
[random online persoon]
Zeg eens wat nuttigs!
Bijna weekend!quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:55 schreef stbabylon het volgende:
[random online persoon]
Zeg eens wat nuttigs!
Neeee, het is woensdag, dus al bijna donderdag, wat praktisch vrijdag is en dus weekend!quote:
En dus bijna weekend. Maar wat ben je chago, babs. Zo teleurgesteld dat je mij zaterdag niet gaat zien?quote:
Ik ben vrij op maandag en begin op dinsdag pas na de lunch. Ik moet nog 3 dagen, en heb pas een halve dag gehadquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En dus bijna weekend. Maar wat ben je chago, babs. Zo teleurgesteld dat je mij zaterdag niet gaat zien?.
Dat probeer ik mezelf ook al een half uur voor te houden, maar ik ben m'n bed echt niet uit te slaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:16 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga echt zo ontzettend lekker werken zometeen
Mogguh! Ik ben net zelfs gaan afwassen omdat ik nog geen zin hadquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook al een half uur voor te houden, maar ik ben m'n bed echt niet uit te slaan
Mogguh trouwens
Dan moet je meer werken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben vrij op maandag en begin op dinsdag pas na de lunch. Ik moet nog 3 dagen, en heb pas een halve dag gehad
Februari weer. Gewoon weer 40 uur in de week en 2:20 reistijd per dag. Hoewel... dan word ik mogelijk teamlead. Managment-achtig, dus dan hoef ik niet meer te werkenquote:
1 uur.quote:
Waar moet je naar toe?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 uur.
3,5 uur in de auto zitten voor een gesprek waar ik weinig vertrouwen in heb. Ik heb echt een oppepper nodig, want ik straal vooralsnog 0,0 enthousiasme uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |