Wat zeg je me nouquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
* vandaag is rood, de kleur van jouw slipje
Liebchenquote:
Nee, je krijgt NU gewoon een pak tekst terugquote:
Ik ben er weer lieverd!!quote:
wel goed, alleen nogal moe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wel goed, alleen nogal moe.
Ik heb tot zojuist zitten programmeren en daar krijg je een beetje vierkante oogjes van![]()
Maar m'n projectje is bijna klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve die vierkante oogjes dan
![]()
Wou dat ik moe was (ben het morgenochtend zeker trouwens)
HERSTEL: deze ochtend"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik kan je wel een stukje script opsturen, als je dat hebt uitgezocht ben je zeker moequote:Op woensdag 19 januari 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve die vierkante oogjes dan
![]()
Wou dat ik moe was (ben het morgenochtend zeker trouwens)
OOIT (10 jaar geleden) kon ik sommige van die krengen nog lezen ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik kan je wel een stukje script opsturen, als je dat hebt uitgezocht ben je zeker moe
wel leef je maar eens uit, ik heb een sampeltje gestuurdquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OOIT (10 jaar geleden) kon ik sommige van die krengen nog lezen ook
Sorry.. Wat snap je niet helemaal aan 10 jaar geleden??quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wel leef je maar eens uit, ik heb een sampeltje gestuurd
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry.. Wat snap je niet helemaal aan 10 jaar geleden??
Laat ik je ook nog eens lachenquote:
wall of text crits you for 10k !quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je krijgt NU gewoon een pak tekst terug
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |