Als jij het zegtquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel abnormaler dan ik wordt het hier niet hoor
Welterustenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Ja. Stap 1 richting mijn bed.
Slaap lekker![]()
Precies.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oww dan valt het allemaal reuze mee toch
Truste Yuukquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Slaap lekker![]()
Truste nieuwe aanwinstquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Slaap lekker![]()
die vergelijking slaat nergens op..quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT een gelul. Alsof je een motor van een Eend zou opblazen door er Ferrari-banden onder te monteren
Die vergelijking slaat overal op.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die vergelijking slaat nergens op..
Neuh dat heb ik dus niet, DM werkt bij mij best wel aardig snelquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook??
Ik ontvang een DM, ik antwoord.
Vervolgens kan ik door het meest rechtse icoontje linksonder (volgen jullie het nog) mijn DM-gescheidenis zien én al het antwoord van de ander op mijn reply..
Maar ik krijg (tot soms wel een half uur of meer erna) NIET het anwoord in beeld in het gewone DM-scherm.. (waar je op "reageer"kunt drukken bedoel ik)
slaap lekker en welkom nogquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Slaap lekker![]()
Ja hier ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh dat heb ik dus niet, DM werkt bij mij best wel aardig snel
Windwos 7, Firefox op dit moment
Hier dus ECHT NIET. PM gaat sneller (als ik die zie that is)quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het ligt aan FOK!, het komt vaker voorquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true .. zal me verder ook aan me kont roestenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
kan best zijn dat er eeoa softwarematige beveiliging in zit waardoor hij uit gaat omdat hij de blijkbaar benodigde stroom even niet kan leveren (en dan idd een piekstroom iets). Maar kapot gaat ie er niet van, dat is onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |