Het is jammer maar ik heb de knop direct omgezet. Er is een scriptie wat de komende weken mijn aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Boor, ben je erg teleurgesteld?
Kleurloosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
pfff hoe zou mijn leven eruit gezien hebben als ik nooit in dit topicreeks was begonnen te posten![]()
boring!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
pfff hoe zou mijn leven eruit gezien hebben als ik nooit in dit topicreeks was begonnen te posten![]()
Volgende keer voor een gesprek samen even oefenen in presentatie- en communicatietechnieken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef borisz het volgende:
Het is jammer maar ik heb de knop direct omgezet. Er is een scriptie wat de komende weken mijn aandacht krijgt.
Dan zat je nu in een kamer die verder van het centrum af isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan zat je nu in een kamer die verder van het centrum af is
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer voor een gesprek samen even oefenen in presentatie- en communicatietechnieken?
in de stad is logisch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ze zijn hier in de stad sowieso erg van de bonnen en het strakke parkeerbeleid.
Overigens kwam ik erop nav dit topic: Boete voor niet in- uitladen![]()
Oké. Roep maar als je er gebruik van wilt maken.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
spierpijn is de tweede dag erger he?
Naar pilates gaan! Is het zo over!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
spierpijn is de tweede dag erger he?
Ik heb juist altijd ruzie met photoshop en maak dingen in Illustratorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef minilot het volgende:
Ik geef het op! Ik maak het wel in Photoshop en dan Live Trace ik het wel in Illustrator!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |