Het is jammer maar ik heb de knop direct omgezet. Er is een scriptie wat de komende weken mijn aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Boor, ben je erg teleurgesteld?
Kleurloosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
pfff hoe zou mijn leven eruit gezien hebben als ik nooit in dit topicreeks was begonnen te posten![]()
boring!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
pfff hoe zou mijn leven eruit gezien hebben als ik nooit in dit topicreeks was begonnen te posten![]()
Volgende keer voor een gesprek samen even oefenen in presentatie- en communicatietechnieken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef borisz het volgende:
Het is jammer maar ik heb de knop direct omgezet. Er is een scriptie wat de komende weken mijn aandacht krijgt.
Dan zat je nu in een kamer die verder van het centrum af isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan zat je nu in een kamer die verder van het centrum af is
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer voor een gesprek samen even oefenen in presentatie- en communicatietechnieken?
in de stad is logisch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ze zijn hier in de stad sowieso erg van de bonnen en het strakke parkeerbeleid.
Overigens kwam ik erop nav dit topic: Boete voor niet in- uitladen![]()
Oké. Roep maar als je er gebruik van wilt maken.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
spierpijn is de tweede dag erger he?
Naar pilates gaan! Is het zo over!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
spierpijn is de tweede dag erger he?
Ik heb juist altijd ruzie met photoshop en maak dingen in Illustratorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef minilot het volgende:
Ik geef het op! Ik maak het wel in Photoshop en dan Live Trace ik het wel in Illustrator!
Leukste gast van het hele stel.quote:
Vreselijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-was-zelfmoord.html
Wat een ontzettend loserige manier van zelfmoord plegen
Je hebt je telefoon toch nog, waarmee je vergroeid bent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ö ik zit straks ene paar weken zonder internet waarschijnlijkmn leven wat doe je (en waarom duurt dat tegenwoordig nog 4 weken
![]()
)
Ja, je bent dan echt niet meer met mensen en dingen om je heen bezigquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
VreselijkIk denk altijd: wat moet je de weg kwijt zijn wil je zoiets doen. Ieder normaal-denkend mens zou nadenken over de consequenties voor anderen van zoiets.
Vriendin van vroeger van mij is van het viaduct gesprongen, dat was een heel lief, invoelend kind. Hoe kan zij in hemelsnaam niet gedacht hebben aan wat een trauma dat een automobilist oplevert? Dan moet je echt diep, diep in een depressie zitten.
ja maar die fair use policy zit je snel opquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt je telefoon toch nog, waarmee je vergroeid bent?
Ik wil het niet vergoeilijken want voor de andere mensen in die flat is het natuurlijk vreselijk, maar ik denk echt niet dat je je als geestelijk (enigszinsquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Ja, je bent dan echt niet meer met mensen en dingen om je heen bezig![]()
Freecellquote:
Mwehquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FreecellKon je wel normaal wakker worden vandaag?
Werkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
Gaat P nog iets boeiends doen vandaag?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:08 schreef freecell het volgende:
EditterEn ik voel me eigenlijk wel weer prima
Rustquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:41 schreef freecell het volgende:
Kibbeling is anders wel lekker
Zo, oudste is op psz, huis half leeg
Nou, sterker nog....ze worden gepureerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:22 schreef freecell het volgende:
Garnalen vind ik heerlijk, maar door de soep lijkt het me weer niet echt wat....
Garnalenkoekjes makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, sterker nog....ze worden gepureerdIk ben benieuwd
Neeheequote:
Wat apart, ik ben heel benieuwd wat voor textuur dat geeft! Gehakte garnalen als bijvoorbeeld dimsumvulling, dat kan wel lekker zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, sterker nog....ze worden gepureerdIk ben benieuwd
Ik ga het binnenkort proberen, dan laat ik het je wetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat apart, ik ben heel benieuwd wat voor textuur dat geeft! Gehakte garnalen als bijvoorbeeld dimsumvulling, dat kan wel lekker zijn.
quote:Twitter= ik moet plassen. Facebook= ik heb geplast. 4square= hier plas ik. Youtube= bekijk deze plas! LinkedIn= ik kan heel goed plassen.
Ben wel benieuwd! Is het een romig soepje? Of juist wat 'frisser'?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga het binnenkort proberen, dan laat ik het je weten
Bien.quote:
Volgens mij wat romigquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd! Is het een romig soepje? Of juist wat 'frisser'?
gewoon voldoende sportenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gaat zo lekker op je heupen zitten
quote:
Te laat uit je nest gekomen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef LieLie het volgende:
Mijn dag is niet helemaal volgens planning begonnen![]()
Nu maar eens wat nuttigs doen
Hier ook nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef LieLie het volgende:
Mijn dag is niet helemaal volgens planning begonnen![]()
Nu maar eens wat nuttigs doen
Beterquote:
makreelquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zo lekker naar de visboerKibbeling en een broodje makreel
lekker!! heb je die broodjes al eens geprobeerd bij hema? die 2 stukjes stokbrood met rosbief, ham of kaas + rucola + mosterdmayo? die zijn zo goed!quote:
Oe lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zo lekker naar de visboerKibbeling en een broodje makreel
Eventjes. Tussendoor. Even op en neer naar de SEH. Waarom viel je flauw?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond enkele uren op de spoedhulp gelegen nadat een ambulance me daar had afgeleverd. Vervolgens wilden ze me een hele nacht houden, maar ik heb ze verzekerd dat Ross héél goed is in wakker blijven en mij wekken en onnozele vragen stellenBen flauw gevallen in de keuken en toen eerst met mijn hoofd op een houten stoeltje en toen op de harde vloer. Niets van gevoeld hoor
Toen ik weer bij kwam lag ik alleen wel in een enorme plas bloed (zo, dat gaat snel!
) en Ross was al met 112 aan het bellen. Daarna ging hij dingen roepen als 'Sas, stay with me' en ik mompelde dat hij teveel films had gezien.
Ik heb een brief mee voor de huisarts waar in een elegant handschrift 'commotio cerebri' in staat, en daar kan ik het verder mee doen![]()
Ik heb ook weer post van de NSEen brief waarin staat dat ik een nieuwe ov chipkaart heb aangevraagd en dat die onderweg is, maar ondertussen kan ik gebruik maken van de bijgevoegde kortingskaart die een maand geldig is. Nummer twee
Hoofdpijnquote:
Getver, korianderquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
HoofdpijnMisselijk
Wel goed eigenlijk!
Erm, ik sneed in mijn vinger tijdens het snijden van koriander. Levensgevaarlijk spul! Dat deed ineens zo'n pijn en ik riep Ross en toen viel ik flauw. Want daarna werd ik wakker op de vloer.
Geplakt. En thuis direct gedoucht (zittend op een plastic krukje), want mijn haarkleur was weer rood, maar ook erg plakkerig. Kleren staan nu in een emmer koud water, dus me daar straks maar even druk om makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Getver, korianderDaar ging het dus fout. Maar heb je hechtingen in je hoofd, of is het geplakt?
Het kon eigenlijk niet beter dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HoofdpijnMisselijk
Wel goed eigenlijk!
Erm, ik sneed in mijn vinger tijdens het snijden van koriander. Levensgevaarlijk spul! Dat deed ineens zo'n pijn en ik riep Ross en toen viel ik flauw. Want daarna werd ik wakker op de vloer.
Doe je wel een beetje rustig aan, en laat je Ross even goed voor je zorgen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geplakt. En thuis direct gedoucht (zittend op een plastic krukje), want mijn haarkleur was weer rood, maar ook erg plakkerig. Kleren staan nu in een emmer koud water, dus me daar straks maar even druk om makenDie waren ook flink bebloed.
Dat zei de dokter ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Doe je wel een beetje rustig aan, en laat je Ross even goed voor je zorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |