D66 is een studenten partij. Althans de enige die een beetje nadenkt over de jongeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou D66'ers zijn generaliserend gesteld natuurlijk een beetje de arme VVD'ers.
Niet helemaal natuurlijk, maar niemand vat het dakloze deel letterlijk op maar het VVD deel wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dus D66 kiezers zijn dakloze VVD'ers? Dan ben ik dakloos en VVD kiezer.
Ook inderdaad, maar ze zijn ook sociaal-liberaal terwijl VVD meer neoliberaal is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:57 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
D66 is een studenten partij. Althans de enige die een beetje nadenkt over de jongeren.
VVD is generaliserend gesteld een partij voor mensen met geld die voor de rest geen enkel besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou D66'ers zijn generaliserend gesteld natuurlijk een beetje de arme VVD'ers.
D66 is ook progressief en terecht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk, maar niemand vat het dakloze deel letterlijk op maar het VVD deel wel.
[..]
Ook inderdaad, maar ze zijn ook sociaal-liberaal terwijl VVD meer neoliberaal is.
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:01 schreef leRomein het volgende:
[..]
VVD is generaliserend gesteld een partij voor mensen met geld die voor de rest geen enkel besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
D66 is ook progressief en terecht.
Ooow, dan is het goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Het is een Turk, geen Marokkaan
Zolang ze dingen veranderen in een positief iets, dan zijn ze voor mij progressief.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
[..]
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.
Ja daar heb je een punt. Maar het is natuurlijk maar net wat je positief vindt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Zolang ze dingen veranderen in een positief iets, dan zijn ze voor mij progressief.
Niet mee eens, maar velen zullen het ook niet met mijn mening eens zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
[..]
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |