Spezza heeft wel social media. Of iig had ie die.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerder dan Spezza, ondanks dat jij ook geen social media hebt
Hij is alleen zelf niet zo social?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spezza heeft wel social media. Of iig had ie die.
Ter Leering ende Vermaeck!quote:
hierover zal niemand met je over in discussie gaanquote:
Och, ik oordeel niet over hoe ik iemand online ken. Ik kan iemand online wel een eikel vinden of een doos, maar dat zegt niets over hoe die persoon IRL is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hierover zal niemand met je over in discussie gaan
Oh ja, we noemen dat tegenwoordig infotainment. Silly me.quote:
Ik vind jouw variant leukerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, we noemen dat tegenwoordig infotainment. Silly me.
Ik ben dan ook van den ouden stempelquote:
Oudhollandsche "scheld"woorden vind ik ook zo leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van den ouden stempel
quote:
Vlegel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oudhollandsche "scheld"woorden vind ik ook zo leuk.
Belhamelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlerk! Schorem! Vlegel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Achterlijke gladiool!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef Kluts het volgende:
Of van die dingen als "ben je nou helemaal belatafeld!".
Geen idee wat het betekend, mijn opa zei dat altijd als hij boos was en het maakte toen indruk.
Heerlijke ouderwetse uitdrukking is dat.quote:
mijn oma trok (en trekt) me nog steeds aan mn oor gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef Kluts het volgende:
Of van die dingen als "ben je nou helemaal belatafeld!".
Geen idee wat het betekend, mijn opa zei dat altijd als hij boos was en het maakte toen indruk.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn oma trok (en trekt) me nog steeds aan mn oor gewoon
Dat is toch helemaal niet ouderwets of ben ik opgevoed door dino's?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Heerlijke ouderwetse uitdrukking is dat.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoor jij tieners dat noemen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet ouderwets of ben ik opgevoed door dino's?
Dagelijks natuurlijk. En welverdiend, gij vuige vlegelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben niet opgevoed door tieners.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoor jij tieners dat noemen dan?
Damn, kom ik toch op de verkeerde plekken.
Belgischquote:
En lekker bierquote:
Vlaams. Belgisch bestaat eigenlijk niet, zowel qua taal als cultuur.quote:
Bier! *HJ open trektquote:
Kijk, dat probeer ik ze dus al jaaaren duidelijk te maken. En boos dat ze worden. Met toortsen en hooivorken achter me aan, die zotte Belgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vlaams. Belgisch bestaat eigenlijk niet, zowel qua taal als cultuur.
Halen dus!quote:
Hjquote:
Wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
HjIk heb nog ergens een blikje staan maar daar blijf ik liever even vanaf, turkse pizza+bier geen goede combinatie
Wil je een kistje bier opsturen naar Malta voor mij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Westvleteren toe.
Als je het echt goed wil doen in Brugge. Maar een slijter zal dit wel hebben.quote:
mijn maag is nu dus helemaal van streek..en heb het gevoel alsof ik ieder moment over mijn nek kan gaan en heb niet eens veel opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |