quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5k zou ruim voldoende moeten zijn, moet je wel meteen werk hebben daaro.
Word je nat van enzoquote:
plus 800 voor de ticketquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5k zou ruim voldoende moeten zijn, moet je wel meteen werk hebben daaro.
o...zo..quote:
dan is handig om te weten..quote:
Ik weet niet precies, maar een a 2 jaartjes jezelf hier ff te pletter werken en je kan dan een redelijke periode vooruit tot je een baan vindtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
Hoeveel geld zou je nodig hebben om in Suriname een nieuw leven te beginnen?
Als je al je spullen verkoopt kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]hm, nog een paar maanden sparen...
Lekker bij Desi Bousterse op visitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]hm, nog een paar maanden sparen...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Aargh ik geef het op voor ik mijn foon het raam uit gooi.... Slaap lekker lieverds
Truste meisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Aargh ik geef het op voor ik mijn foon het raam uit gooi.... Slaap lekker lieverds
slaapsequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
T lijkt krijt te zijn, dus ik gok de UK.quote:
Yupquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup![]()
En niks mis met nat worden, tis al warm genoeg. En tuurlijk mag Yuki gewoon kijken
ik ook..ik blijf liever vanaf een veilige afstand van het uitzicht genietenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik krijg al knikkende knieën van het idee
Hmmm, mooi uitzicht. Wij hadden in Italië ook van die geweldige uitzichtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup![]()
En niks mis met nat worden, tis al warm genoeg. En tuurlijk mag Yuki gewoon kijken
Das precies de reden waarom ik het wil doen, van die knikkende knieen afkomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik krijg al knikkende knieën van het idee
jawel jij zei net nog dat yuki best mag kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, mooi uitzicht. Wij hadden in Italië ook van die geweldige uitzichten
En ik zei niks over nat worden of dat Yuki wel of niet mag kijken
ik las alleen dit en krijg een hele rar MIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, mooi uitzicht. Wij hadden in Italië ook van die geweldige uitzichten
En ik zei niks over nat worden of dat Yuki wel of niet mag kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |