Ik denk niet dat het nu veel zin heeft.. en internet ligt er uit he.. Zit ook in een slechte mindset nu..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik je zachtjes schoppen? Of heb je liever wat hulp?
Join the club!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nu veel zin heeft.. en internet ligt er uit he.. Zit ook in een slechte mindset nu..
kijk, je moet het op je eigen tempo doen, maar hou er wel rekening mee dat vacatures niet blijven wachten. Gebruik het als afleiding, je hebt er ook geen internet voor nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nu veel zin heeft.. en internet ligt er uit he.. Zit ook in een slechte mindset nu..
Hola seņorita!quote:
maar rechtvaardigquote:
Grappig uit jouw mondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien heb je dat ook wel even nodig meis
Heyquote:
Droom fijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt ook wel een punt peutje, vanavond maar eens vroeg naar bed, probeer ik morgen wat te doen...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt ook wel een punt peutje, vanavond maar eens vroeg naar bed, probeer ik morgen wat te doen...
anders vertaal je het maar...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
komt goed, zorg ik dat je morgen die bestanden in de mail hebt, ze zijn in t engels, maar zou geen probleem moeten zijn.
Moet ik ze ff naar Cherrylips sturenquote:
hoezo naar cherrylips?? Daar volg ik het ff niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik ze ff naar Cherrylips sturen
vertaalsterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoezo naar cherrylips?? Daar volg ik het ff niet meer
Zij is prof vertaalster EN-NLquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoezo naar cherrylips?? Daar volg ik het ff niet meer
5 centquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
Hoeveel geld zou je nodig hebben om in Suriname een nieuw leven te beginnen?
5k zou ruim voldoende moeten zijn, moet je wel meteen werk hebben daaro.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
Hoeveel geld zou je nodig hebben om in Suriname een nieuw leven te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |