Kijk, ik krijg nog wel eens wat meequote:
Q. het is helemaal niet goed als je haar ziet. Je geraakt in een sociaal isolement. Het enige wat je nog kan doen is aan haar denken dan. Als je wakker bent, als je slaapt. Je baan komt op het spel te staan, je drankgebruik neemt NOG extremere vormen aan, je gaat naar de kloten! Het is niet goed!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komen toch geen mensen die ik echt MOET zien, zoals L-E.
?>????quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef stbabylon het volgende:
Is alleen 'tl;dr' posten in R&P banable?
*proest*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spuit ik ook eens een keer
Oh, wacht
Echt nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens Snuit ben ik de enige asshole
Dat heb ik er graag voor over, Snuit. Alle ellende die het veroorzaakt valt in het NIETS bij de aanblik van L-E.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. het is helemaal niet goed als je haar ziet. Je geraakt in een sociaal isolement. Het enige wat je nog kan doen is aan haar denken dan. Als je wakker bent, als je slaapt. Je baan komt op het spel te staan, je drankgebruik neemt NOG extremere vormen aan, je gaat naar de kloten! Het is niet goed!
maar ik kan je geen ongelijk geven.
je mag best eens met het spuitje van snuitje spelen hoor..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spuit ik ook eens een keer
Oh, wacht
dat.................................. kan ik niet anders dan beamenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik er graag voor over, Snuit. Alle ellende die het veroorzaakt valt in het NIETS bij de aanblik van L-E.!
Dat wordt nummertjes trekken. Whehe, ik zei trekken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je mag best eens met het spuitje van snuitje spelen hoor..
Mataquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Barbusse!
goed je te zien...
Zijn er andere opties dan Ryanair naar Malta?
quote:
Wat een eerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De roeibootquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Barbusse!
goed je te zien...
Zijn er andere opties dan Ryanair naar Malta?
Oquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet, voor zover ik weetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik stel Babs helemaal niet teleur, heb helemaal geen verwachtingen geschapen bij hem
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat.................................. kan ik niet anders dan beamen![]()
ik kan niets meer, ben al 12x op het matje bij mn chef geroepen... zucht
wauw
zo te zien ben je al arm oefeningen voor het roeien aan hetquote:
piloten vriendje teveel betalenquote:
Vertel!quote:
ik vond em wel grappigquote:
Ik train mijn kaakspieren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo te zien ben je al arm oefeningen voor het roeien aan hetdoen..
ik ga ook arm oefeningen doen. Terusten allemaal
Dit zet de toon!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
veel plezier met het poetsen van je totempaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo te zien ben je al arm oefeningen voor het roeien aan hetdoen..
ik ga ook arm oefeningen doen. Terusten allemaal
Kusje op je mobiele internet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Echt, mijn mobiele internet trekt het niet, ik kan jullie niet bijhouden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Lufthansa, Air Malta, KLM, BRitish Aiways....hangt ervan af wanneer en waarvan je wilt gaan vliegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel!
Ik wil wat regelen...
Kun jij jezelf trouwens nog regelen voor 29-01?
Dit internet heeerlijk! Mobiel en toch op groot scherm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ahhh jammer! Nee, geen mail gehad volgens mij...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lufthansa, Air Malta, KLM, BRitish Aiways....hangt ervan af wanneer en waarvan je wilt gaan vliegen eigenlijk.
En ik had een email gestuurd toch? Of ben ik nu gek?Maar ik kan niet dus
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe staat t met je huiswerk?
Ik heb gisteren nog wat bestanden gevonden die handig zijn voor je
Mag ik je zachtjes schoppen? Of heb je liever wat hulp?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Slecht, ik heb nogal een kloteweek...
Das dan denk ik mijn schuld, sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahhh jammer! Nee, geen mail gehad volgens mij...
Ok, dat ga ik uitzoeken dan
Wat is relatief in jouw ogen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt zo blij dat ik relatief normaal ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |