Kijk, ik krijg nog wel eens wat meequote:
Q. het is helemaal niet goed als je haar ziet. Je geraakt in een sociaal isolement. Het enige wat je nog kan doen is aan haar denken dan. Als je wakker bent, als je slaapt. Je baan komt op het spel te staan, je drankgebruik neemt NOG extremere vormen aan, je gaat naar de kloten! Het is niet goed!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komen toch geen mensen die ik echt MOET zien, zoals L-E.
?>????quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef stbabylon het volgende:
Is alleen 'tl;dr' posten in R&P banable?
*proest*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spuit ik ook eens een keer
Oh, wacht
Echt nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens Snuit ben ik de enige asshole
Dat heb ik er graag voor over, Snuit. Alle ellende die het veroorzaakt valt in het NIETS bij de aanblik van L-E.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. het is helemaal niet goed als je haar ziet. Je geraakt in een sociaal isolement. Het enige wat je nog kan doen is aan haar denken dan. Als je wakker bent, als je slaapt. Je baan komt op het spel te staan, je drankgebruik neemt NOG extremere vormen aan, je gaat naar de kloten! Het is niet goed!
maar ik kan je geen ongelijk geven.
je mag best eens met het spuitje van snuitje spelen hoor..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spuit ik ook eens een keer
Oh, wacht
dat.................................. kan ik niet anders dan beamenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik er graag voor over, Snuit. Alle ellende die het veroorzaakt valt in het NIETS bij de aanblik van L-E.!
Dat wordt nummertjes trekken. Whehe, ik zei trekken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je mag best eens met het spuitje van snuitje spelen hoor..
Mataquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Barbusse!
goed je te zien...
Zijn er andere opties dan Ryanair naar Malta?
quote:
Wat een eerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je mag best eens met het spuitje van snuitje spelen hoor..
De roeibootquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Barbusse!
goed je te zien...
Zijn er andere opties dan Ryanair naar Malta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |