nou, ik ken jullie een beetje, af en toe zijn jullie echt knettergekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
Het was een grapje heks...dat snapte je toch wel hé?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mmmm, lekker sushi op en kan ik hier mooi even natafelen
Maak je dat zelf? Ik zat straks toevallig te googlen of dat moeilijk is. Vast niet, maar mijn kookgrens qua moeite ligt bij ongeveer 20 minuten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mmmm, lekker sushi op en kan ik hier mooi even natafelen
Jij zit zeker weer aan 't ijsquote:
kan je ook kant en klaar kopen Pietjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak je dat zelf? Ik zat straks toevallig te googlen of dat moeilijk is. Vast niet, maar mijn kookgrens qua moeite ligt bij ongeveer 20 minuten.
Nee geen zin inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij zit zeker weer aan 't ijs.
Ja maar dat is niet coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
kan je ook kant en klaar kopen Pietje
Mwah.. als Danny op een gegeven moment aan mij vraagt wat ik nog op FOK! doe als ik zo'n hekel aan hem heb, dan heb ik denk ik niet op mijn vingers gezeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
HIj (Danny) gaf wel wat sjeu aan die Cossen, zonder hem was het minder leuk geweest. Ik denk dat Gert en Pietje bij voortduring op hun vingers hebben gezeten, want ja, wat moet je als de grote baas "los" gaat
Nee,ik maak het niet zelf, maar ik bestel het wel zelfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak je dat zelf? Ik zat straks toevallig te googlen of dat moeilijk is. Vast niet, maar mijn kookgrens qua moeite ligt bij ongeveer 20 minuten.
Gek, we gaan toch zo'n ding toch niet in de woonkamer zetten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ik ken jullie een beetje, af en toe zijn jullie echt knettergek
vertel eens over die *andere* dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gek, we gaan toch zo'n ding toch niet in de woonkamer zetten?![]()
Daar hebben we toch de enige-dingen-kamer-voor! En ja daar gebeuren ook andere dingen!
Hou op, schei uit, ik wil niets over Sushi horen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee,ik maak het niet zelf, maar ik bestel het wel zelf![]()
Ik ben op dit moment sushi-verslaafd en misschien ga ik het ook weleens zelf maken ....of niet
Oeps, mijn foto stond er al voor ik dit las.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit, ik wil niets over Sushi horen...
Maar ik gun het je van harte hoor en het is een gezonde verslaving
Dat zouden ze bij Laysa ook moeten doen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef Disana het volgende:
Ja, dat ziet er lekker uit.
Wij hebben net een stroopwafel op. Bij elk pakket verpleegkundig materiaal dat ik krijg toegestuurd zit een pak stroopwafels, Joost mag weten waarom maar lekker is het wel.
Lekker toch, service vind ik dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef Disana het volgende:
Ja, dat ziet er lekker uit.
Wij hebben net een stroopwafel op. Bij elk pakket verpleegkundig materiaal dat ik krijg toegestuurd zit een pak stroopwafels, Joost mag weten waarom maar lekker is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |