nou, ik ken jullie een beetje, af en toe zijn jullie echt knettergekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
Het was een grapje heks...dat snapte je toch wel hé?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mmmm, lekker sushi op en kan ik hier mooi even natafelen
Maak je dat zelf? Ik zat straks toevallig te googlen of dat moeilijk is. Vast niet, maar mijn kookgrens qua moeite ligt bij ongeveer 20 minuten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mmmm, lekker sushi op en kan ik hier mooi even natafelen
Jij zit zeker weer aan 't ijsquote:
kan je ook kant en klaar kopen Pietjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak je dat zelf? Ik zat straks toevallig te googlen of dat moeilijk is. Vast niet, maar mijn kookgrens qua moeite ligt bij ongeveer 20 minuten.
Nee geen zin inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij zit zeker weer aan 't ijs.
Ja maar dat is niet coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
kan je ook kant en klaar kopen Pietje
Mwah.. als Danny op een gegeven moment aan mij vraagt wat ik nog op FOK! doe als ik zo'n hekel aan hem heb, dan heb ik denk ik niet op mijn vingers gezeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
HIj (Danny) gaf wel wat sjeu aan die Cossen, zonder hem was het minder leuk geweest. Ik denk dat Gert en Pietje bij voortduring op hun vingers hebben gezeten, want ja, wat moet je als de grote baas "los" gaat
Nee,ik maak het niet zelf, maar ik bestel het wel zelfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak je dat zelf? Ik zat straks toevallig te googlen of dat moeilijk is. Vast niet, maar mijn kookgrens qua moeite ligt bij ongeveer 20 minuten.
Gek, we gaan toch zo'n ding toch niet in de woonkamer zetten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ik ken jullie een beetje, af en toe zijn jullie echt knettergek
vertel eens over die *andere* dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gek, we gaan toch zo'n ding toch niet in de woonkamer zetten?![]()
Daar hebben we toch de enige-dingen-kamer-voor! En ja daar gebeuren ook andere dingen!
Hou op, schei uit, ik wil niets over Sushi horen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee,ik maak het niet zelf, maar ik bestel het wel zelf![]()
Ik ben op dit moment sushi-verslaafd en misschien ga ik het ook weleens zelf maken ....of niet
Oeps, mijn foto stond er al voor ik dit las.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit, ik wil niets over Sushi horen...
Maar ik gun het je van harte hoor en het is een gezonde verslaving
Dat zouden ze bij Laysa ook moeten doen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef Disana het volgende:
Ja, dat ziet er lekker uit.
Wij hebben net een stroopwafel op. Bij elk pakket verpleegkundig materiaal dat ik krijg toegestuurd zit een pak stroopwafels, Joost mag weten waarom maar lekker is het wel.
Lekker toch, service vind ik dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef Disana het volgende:
Wij hebben net een stroopwafel op. Bij elk pakket verpleegkundig materiaal dat ik krijg toegestuurd zit een pak stroopwafels, Joost mag weten waarom maar lekker is het wel.
Ja dat is zeker waar, maar ik ben bang dat de pakken zich wel wat erg snel in mijn keukenkastje opstapelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lekker toch, service vind ik dat.
Neh, ik ben weer thuis en deze foto is eigenlijk van vorige week toen ik er was met man en dochter.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit er daar een mobiel te FOK!'en.
O, wat leuk, maar wel typischquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef Disana het volgende:
Oooo, Juud lust het wel maar mag natuurlijk geen sushiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Dementor het volgende:
Na de bevalling moet ik sushi gaan halen.
kan je gewoon af en toe visite een pak mee geven. hier zouden ze gelijk op gaan, lekker hoor stroopwaffels, vooral die kanjers 2 in een pakje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, maar ik ben bang dat de pakken zich wel wat erg snel in mijn keukenkastje opstapelen
en geen file american en rosbief enzo op brood.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oooo, Juud lust het wel maar mag natuurlijk geen sushi![]()
Mea culpa voor het plaatje Juud
Het zijn geen kanjers maar ze zijn wel erg vers en lekker. Ja goed idee, ik ga ze maar uitdelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je gewoon af en toe visite een pak mee geven. hier zouden ze gelijk op gaan, lekker hoor stroopwaffels, vooral die kanjers 2 in een pakje.
En voor een goede zaakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn geen kanjers maar ze zijn wel erg vers en lekker. Ja goed idee, ik ga ze maar uitdelen.
Arme Juud die geen sushi mag hebben. Nou ja, het is maar tijdelijk gelukkig.
Mooi he, en het zijn zulke ondeugende knuffelkatjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
Deisyy, ik zie zojuist je beestjes pas op Facebook. Wat een mooie katten.
Zo zat Donald ook toen ik een bakje voor hem mee naar huis had genomenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zat Donald ook toen ik een bakje voor hem mee naar huis had genomen
Ja helaas, te laat, hij heeft alles zelf al opgevrotenquote:
Nah...tis hem gegund...dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja helaas, te laat, hij heeft alles zelf al opgevroten
Alleen die met gebakken ei en groente lust ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind het zo enorm lekker, behalve de hapjes met inktvis, die eet ik niet.
Zoiets als dit, ik stop het in een holle kies, haha.
[ afbeelding ]
Maar nu dus even niet ivm het babymeisje, het mag wel hoor, mits het enorm verse vis is, maar ja, dat kan ik niet controleren dus dat risico loop ik liever niet.
Dus de dag dat ik ben bevallen eten we sushi.
Weet ik niet meer, er waren er wel meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en wie was die superzwartgallige ook alweer?
Stttttttttttttttquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
of van die grote gamba`s in knofllook gebakken, pppfftttttttttttttttt
lus jij geen vis D-K???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen die met gebakken ei en groente lust ik.
Of je moet de vegetarische sushi's nemen, maar dat is het nou net niet. Wel lekker om in combinatie met de vissushi's te eten, maar niet alleen die te eten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind het zo enorm lekker, behalve de hapjes met inktvis, die eet ik niet.
Zoiets als dit, ik stop het in een holle kies, haha.
[ afbeelding ]
Maar nu dus even niet ivm het babymeisje, het mag wel hoor, mits het enorm verse vis is, maar ja, dat kan ik niet controleren dus dat risico loop ik liever niet.
Dus de dag dat ik ben bevallen eten we sushi.
erg he, ga ik morgen een schaal van halen bij de turk verderop, kant en klaar zo lekkerquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef Jian het volgende:
Jessus, nou heb ik zo'n trek![]()
hier;
[ link | afbeelding ]
Wat ik bedoelde dat het af en toe ongemakkelijk moet zijn geweest om als moderator proberen de zaak wat rustig te houden en dat dan Danny als een ongeleid projectiel er af en toe doorheen komt kachelen en je met hem geen kant op kunt omdat hij zich niets laat gezeggen en je vanwege zijn positie ook geen kant met hem op kunt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. als Danny op een gegeven moment aan mij vraagt wat ik nog op FOK! doe als ik zo'n hekel aan hem heb, dan heb ik denk ik niet op mijn vingers gezeten.
En het zal je niet ontgaan zijn dat het tussen remlof en mij af en toe niet zo botert en dat ik dan niet "de lieve vrede" bewaar.
Ik zeg niet dat je het zo bedoelde hoor, maar ik ben geen hielenlikkert. Toch, remmie?
Dus dat, dat is net als spaghetti eten zonder gehakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je moet de vegetarische sushi's nemen, maar dat is het nou net niet. Wel lekker om in combinatie met de vissushi's te eten, maar niet alleen die te eten.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde dat het af en toe ongemakkelijk moet zijn geweest om als moderator proberen de zaak wat rustig te houden en dat dan Danny als een ongeleid projectiel er af en toe doorheen komt kachelen en je met hem geen kant op kunt omdat hij zich niets laat gezeggen en je vanwege zijn positie ook geen kant met hem op kunt.
Ja hè, ik vond ze er ook wel spectaculair, smakelijk uitzienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
Wat ben je toch ook een pleurisleijer he Jian
Bah, vis!quote:
heerlijk, een haring vind ik al een feestje, ik eet het echt veels te weinig vis.quote:
ik ook....ik ga deze week maar eens vis voor mezelf makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heerlijk, een haring vind ik al een feestje, ik eet het echt veels te weinig vis.
het is allemaal de schuld van Deissyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook....ik ga deze week maar eens vis voor mezelf maken
nah...ik heb er al ff zin inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van Deissy
Het klonk een beetje als Irri maar ik ben het even helemaal kwijt. Die zat altijd zo enorm te mopperen met d'r zwart-wit avatarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, er waren er wel meer
Ja ok.. dat was af en toe (niet altijd) behoorlijk kut inderdaad. Maar nooit saai!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde dat het af en toe ongemakkelijk moet zijn geweest om als moderator proberen de zaak wat rustig te houden en dat dan Danny als een ongeleid projectiel er af en toe doorheen komt kachelen en je met hem geen kant op kunt omdat hij zich niets laat gezeggen en je vanwege zijn positie ook geen kant met hem op kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |