Dat kan ja, maar daar heb je alleen maar jezelf mee, met zo'n instelling.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik het dan wel irritant kan vinden.
Daarnaast denk ik dat die man lelijk op zijn neus zou kijken als hij alle ziektekosten zelf moest betalen. Eén blik op zijn dossier verraadt dat hij een schijntje van de kosten betaalt.
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij waren thuis particulier verzekerd en dan kreeg je de rekeningen dus thuis, dus ik heb daar altijd wel een beeld bij gehad.
Feit blijft wel dat ik de afgelopen jaren elke maand premie betaald heb en tot op heden maar voor een paar 100 euro aan kosten heb gemaakt, dus tegen de tijd dat ik evt een chemo zou moeten hebben ze dat bedrag al binnen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij waren thuis particulier verzekerd en dan kreeg je de rekeningen dus thuis, dus ik heb daar altijd wel een beeld bij gehad.
Feit blijft wel dat ik de afgelopen jaren elke maand premie betaald heb en tot op heden maar voor een paar 100 euro aan kosten heb gemaakt, dus tegen de tijd dat ik evt een chemo zou moeten hebben ze dat bedrag al binnen.
Olie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
1 Ding weet ik zeker, Nederland heeft die niet gecreëerd. Maar eigenlijk is dit een discussie van het niveau: Wat was er eerder: Kip of het ei? In dit geval: Wat is de oorzaak, Amerikanen of Haatbaarden die Amerikanen aanvielen?
Ken je feiten. De Russen zijn er in de jaren tachtig weg gepest door die woestijnrovers, en in het verleden nog wel meer landen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
1 Ding weet ik zeker, Nederland heeft die niet gecreëerd. Maar eigenlijk is dit een discussie van het niveau: Wat was er eerder: Kip of het ei? In dit geval: Wat is de oorzaak, Amerikanen of Haatbaarden die Amerikanen aanvielen?
Kan met elke verzekering gewoon?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Overigens is de zorgverzekering wel een heeeeeeeeeeeeeel vreemd soort verzekering.
Je kunt elk jaar een andere verzekering kiezen en dus gewoon keihard uitrekenen welke verzekering jou het komende jaar het minste gaat kosten. Dus jouw medische kosten voor het komende jaar afzetten tegen de premie die je moet betalen. Vind je het gek dat de boel dan onbetaalbaar wordt?
Die man weet prima waar hij premie voor betaalt. Dat bleek wel in het gesprek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar daar heb je alleen maar jezelf mee, met zo'n instelling.
Maar die man weet dat niet. Het is niet zijn werk, of zijn plicht dat te weten. Dus dat kan je hem niet kwalijk nemen.
Hardly.quote:
Beetje kortzichtig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo een chemo/CT scan is in weze eigenlijk best goedkoop, maar er zit zo veel overhead op. Al die overbetaalde overbodige managers enzo
Uhuh, punt is alleen dat kleine man zijn zinnen heeft gezet op een bepaalde school, maar ik weet niet of dat gaat lukken...quote:
Jij kan inschatten hoe veel medische kosten je gaat maken in een jaar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Overigens is de zorgverzekering wel een heeeeeeeeeeeeeel vreemd soort verzekering.
Je kunt elk jaar een andere verzekering kiezen en dus gewoon keihard uitrekenen welke verzekering jou het komende jaar het minste gaat kosten. Dus jouw medische kosten voor het komende jaar afzetten tegen de premie die je moet betalen. Vind je het gek dat de boel dan onbetaalbaar wordt?
Het is wel waarquote:
Tja, dat is nou eenmaal jouw werk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die man weet prima waar hij premie voor betaalt. Dat bleek wel in het gesprek.
Hij werd alleen ongelofelijk boos om regels die de zorgverzekeraar niet kan omzeilen. Enige kosten waar hij namelijk last van had waren Wettelijke Eigen Bijdrage en Wettelijk Eigen Risico.
Maar peuter hem dat maar eens aan z'n verstand, dat mijn werkgever daar niets aan kan doen.
Nee, want voorbeeld:quote:
Omdat het een dure school is? Of omdat zijn resultaten niet voldoen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, punt is alleen dat kleine man zijn zinnen heeft gezet op een bepaalde school, maar ik weet niet of dat gaat lukken...
Wel als het om voorspelbare gaven gaat zoals kinderen en zulks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kan inschatten hoe veel medische kosten je gaat maken in een jaar?
Je kan wel elk jaar opnieuw kijken wat de goedkoopste is en je weet bijvoorbeeld wel of je nieuwe spullen gaat kopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want voorbeeld:
1) Brandverzekering
Ik weet niet of mijn huis in de fik gaat vliegen
2) Zorgverzekering
Ik wil volgend jaar wel een nieuwe bril, of gebruik maken van fysio of een 4e IVF-behandeling, of...
En dus kies je de verzekering die die behandelingen vergoeden waarbij je weet dat je minder premie betaalt dan de behandeling uit eigen zak te betalen.
Geldt natuurlijk niet voor elke behandeling.
Wat? Wel of geen olie?quote:
Terroristen die andere terroristen bevrijden.quote:
Wat heb je er bij gedaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
Hola vanuit Hippieroom 3.0!Nu issie pas echt af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |