Ja maar .....quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zei de kapitein van de Titanic ook!
Ja wel vers nu, maar dat is niet het probleemquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Que pasa?
Verband er nog steeds op?
nog niet geregeld?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja wel vers nu, maar dat is niet het probleem
Ik wordt gek van dat Visum
In NL zou het zo kunnen, zij het niet dat je een paspoort niet over de grens mag versturen maar enkel binnen de landsgrenzenquote:
kan je dna niet een paar dagen naar nederland gaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef crv het volgende:
[..]
In NL zou het zo kunnen, zij het niet dat je een paspoort niet over de grens mag versturen maar enkel binnen de landsgrenzen
tuurlijk ik heb zeeeen van tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je dna niet een paar dagen naar nederland gaan?
Belachelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg Powerrrrrr
Mn ijsblok past nog niet in het glas
gewoon doordouwen, uiteindelijk breekt 1 van de 2 welquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg Powerrrrrr
Mn ijsblok past nog niet in het glas
ja maar dan kan je er wel naar toe.... hoeveel weken ben je nu verder met regelen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:32 schreef crv het volgende:
[..]
tuurlijk ik heb zeeeen van tijd
moet hjet eerst brengen, dan duurt het minimaal 5 dagen en dan weer ophalen
Ik draai nou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gras hoe gaat het met je radio?
Hoeveel luisteraars gemiddeld per dag?
3, maar wel continue aan het werk. het wordt ook grotendeels voor me geregeld, ik hoef enkel documentjes aan te leveren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan kan je er wel naar toe.... hoeveel weken ben je nu verder met regelen?
En je weet niet hoelang het nog gaat duren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef crv het volgende:
[..]
3, maar wel continue aan het werk. het wordt ook grotendeels voor me geregeld, ik hoef enkel documentjes aan te leveren.
Volgende optie is dan Frankrijk, zie dat ze een drop-in point hebben in Strassbourg. das mooi, kan ik ook meteen mijn nieuwe NL passpoort daar regelen
bij jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik draai nou.
Meeste luisteraars tot nu toe is 99.
nu 16 februariquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je weet niet hoelang het nog gaat duren?
Wanneer zou je weg moeten?
Hoi en Dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |