aahquote:

Sterker nog ik vergeet gewoon altijd gte kijken tenzij jullie er weer over beginnenquote:

hoeft niet, maar wel welkomquote:

aaaaaaaaaawww kusjequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik ook net zoals mijn 30.000ste

yepquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Het is hier een beetje dood he

quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is best jammer als je je verveelt

Ik ben het ook zat.... maar jij meer dan ik denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Kally het volgende:
Ik ben het spuug en spuugzat, stomme kutimbecielen

Tellen huistaken ook mee? Want danquote:
 ik even mee. Heb net zelf maar 3 tassen met glas en twee kratten papier weggebracht want het gebeurt gewoon niet als ik op anderen moet wachten. Net als dat er nooit iets schoon in hier in huis.
 ik even mee. Heb net zelf maar 3 tassen met glas en twee kratten papier weggebracht want het gebeurt gewoon niet als ik op anderen moet wachten. Net als dat er nooit iets schoon in hier in huis.

quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Het schijnt dat er in Delfzijl een 40 jarige man is opgepakt die een 12 jarig jongentje sexuele handelingen liet doen voor geld.. Zodat die 12 jarige sigaretten kon kopen... Sickkkk

*mompelt iets over Almerequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Het schijnt dat er in Delfzijl een 40 jarige man is opgepakt die een 12 jarig jongentje sexuele handelingen liet doen voor geld.. Zodat die 12 jarige sigaretten kon kopen... Sickkkk

quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar 22 maand gekregen, waarvan 10 voorwaardelijk..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |