johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Op de 3voor12 site staat trouwens de nieuwe clip van de staat.
ik ken het niet, dus even luisterenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef CindieY het volgende:
Morningwood!Moet veel en veel vaker gedraaid worden
Dat is trouwens ook wel een toffe sitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de twitter van 3FMVideo heeft meer volgers
die houdt ook alles bij echt ongelooflijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook wel een toffe site>
LOLquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die hebben dan een leven en hoeven alleen zo nu en dan te checken wat hij twittert om te zien wat er bij 3FM gebeurt
Knap werkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die houdt ook alles bij echt ongelooflijk.
had jij je ook al aangemeld voor een eventuele meetquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
ah, Morningwood is dus een ODOL. nu heeft Frank Dane soms een houten plaat voor z'n kop, kan ie mooi z'n programmanaam in Morningwood veranderen
Morningwood zou eigenlijk best een grappige naam zijn geweest voor een ochtendprogramma... maar dan is er weer niet echt z'n naam in te verwerken, wat eigenlijk overal bij gebeurt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
ah, Morningwood is dus een ODOL. nu heeft Frank Dane soms een houten plaat voor z'n kop, kan ie mooi z'n programmanaam in Morningwood veranderen
nee, das waar....nuja, niet alle programmas op 3fm zijn naamgerelateerd: @work, 3voor12, senseofdance, weekendfinalequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morningwood zou eigenlijk best een grappige naam zijn geweest voor een ochtendprogramma... maar dan is er weer niet echt z'n naam in te verwerken, wat eigenlijk overal bij gebeurt.
Oldskoolplaatjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, das waar....nuja, niet alle programmas op 3fm zijn naamgerelateerd: @work, 3voor12, senseofdance, weekendfinalemaar ik vind het zelf ook wel prettig dat de naam va de dj in t program zit. dan weet ik tenminste wie wat presenteert
Miranda! lang niet gehoord zeg. en met een reden....ik vind dit but!
Komt Roel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
had jij je ook al aangemeld voor een eventuele meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |