Wat voor materiaal gebruik je dan? Want gewoon karton werkt bij mij niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef Slickk het volgende:
Ik doe altijd mijn lamp in een heel klein doosje en zet hem dan aan. Als ik dan de volgende dag opsta, de lamp uitdoe en het doosje openvouw komt er een bundel licht uit waar ik de hele dag licht van heb.
Je moet wel het doosje met aluminiumfolie (het liefst euroshopper vanwege doorlatingsdichtheid) bedekken aan de binnenkant en het doosje dichtspannen met visdraad (wel A-kwaliteit, minder werkt niet).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Wat voor materiaal gebruik je dan? Want gewoon karton werkt bij mij niet.
Aha, vandaar. Dank voor deze tip, ga morgen gelijk Euroshopper alufolie en dat visdraad halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je moet wel het doosje met aluminiumfolie (het liefst euroshopper vanwege doorlatingsdichtheid) bedekken aan de binnenkant en het doosje dichtspannen met visdraad (wel A-kwaliteit, minder werkt niet).
Maak dan ook gelijk een mooi hoedje van de folie, dan is de kans dat je 2013 haalt een stuk groter namelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Dank voor deze tip, ga morgen gelijk Euroshopper alufolie en dat visdraad halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |