Daar heb ik gewoon respect voor, en dan de nietrokers die 60 worden en altijd tegen roken geweest zijn. Kunnen ze misschien niks aan doen, maar stiekem vind ik dat grappig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mijn oma is 99 en rookt als een mofo maar echt gewoon tyfus veel..
kansenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
je moet het wel een eerlijke kans geven
Aandachtshomoquote:
¤16 per uur..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
Kun je hier op Fok ook ergens een verzoekje doen aan mensen om een logo voor een website te laten maken?
en weer betrap ik je op editenquote:
Ook fout. Ik zal je het antwoord geven: Het is aandachtsgozer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kanseneerlijksheid
[..]
Aandachtshomo
Ze zegt elke keer dat ik daar kom. "Rook je nou nog steeds niet *zucht* de jeugd van tegenwoordig".quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon respect voor, en dan de nietrokers die 60 worden en altijd tegen roken geweest zijn. Kunnen ze misschien niks aan doen, maar stiekem vind ik dat grappig.
Haha, geweldigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze zegt elke keer dat ik daar kom. "Rook je nou nog steeds niet *zucht* de jeugd van tegenwoordig".
leuk levenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:35 schreef Ragboer het volgende:
Eerste biertje: nooit![]()
Eerste blowtje: nooit
Eerste peuk: nooit
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik edit mijn posts altijd minstens 1 keer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef Dalando het volgende:
Eerste biertje: Op m'n 11e verjaardag
Eerste blowtje: Never gedaan
Eerste sigaret: Never gedaan.
Eerste biertje: 14 jaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:35 schreef Ragboer het volgende:
Eerste biertje: 12 jaar![]()
Eerste blowtje: 14 jaar
Eerste peuk: 15 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leeftijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Eerste biertje: 14 jaar
Eerste peuk: 14 jaar
Ik zie het nu ook pasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
Ziet nu pas "God zij met u" en "Hitler is gay" staan
Sinds welk deel staat dat er?
deze niet geedit!quote:
Dit eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eerste biertje: 11 jaar
Eerste peuk: 12 jaar
Gastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef Zokunen het volgende:
1e bier geen idee, denk 15 ofzo
1e peuk was groep 5 of 6 dus een jaar of 10
1e joint net voor de brugklas, dus een jaar of 12/13
Dude WTF!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef Zokunen het volgende:
1e bier geen idee, denk 15 ofzo
1e peuk was groep 5 of 6 dus een jaar of 10
1e joint net voor de brugklas, dus een jaar of 12/13
Baasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
Eerste biertje; 4.. ( staat op film, ik heb hard evidence)
Blowen doe ik niet aan, ga ik van slapen.
Eerste peuk: 15.5
Eerste keer sex: 15
Eerste keer appeltaart gebakken: 12![]()
Eerste keer zelf m'n brood gesmeerd: 9
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
Eerste biertje: Op m'n 14e ooit
Eerste blowtje: Niet
Eerste sigaret: 14
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eerste glaasje alcohol was op mijn 12e
Een flesje Bacardi Breezer tijdens het kerstdiner____________________________
proquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ben op m'n 11e K.O. gegaan op vakantie in spanje met familie..
Ik had al het fruit uit de grote kan met Sangria op zitten eten
5 Jaar geleden ofzo? Ik heb wel nogsteeds met mijn liefje waar ik door ontmaagd benquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tensnake - Coma Cat past goed in je programma
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ben op m'n 11e K.O. gegaan op vakantie in spanje met familie..
Ik had al het fruit uit de grote kan met Sangria op zitten eten
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:38 schreef -Datdus- het volgende:
Fenomeen niet de OP aanpassen gaarne.
Jij snapt hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BREEZAHS IN DE BIOS HIHI XDquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Blikjee passoa jus jonge was kk stoer haha xD
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt hemAjaciedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je hebt t wel een keer gedaan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
Eerste biertje; 4.. ( staat op film, ik heb hard evidence)
Blowen doe ik niet aan, ga ik van slapen.
Eerste peuk: 15.5
Eerste keer sex: 15
Eerste keer appeltaart gebakken: 12![]()
Eerste keer zelf m'n brood gesmeerd: 9
je hebt kk gelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie met KK scheldt is swieso niet goed snik
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie met KK scheldt is swieso niet goed snik
Die had murp verbodenquote:
nope, wel op mn plaat door de alcohol....quote:
Jaquote:
Ja, toen ik 16 was. Heb toen 6 uur geslapen in het bos bij Soesterberg.quote:
Bustedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dus je hebt t wel een keer gedaan...
Je gaat toch geen megool sloan?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Telt alcoholvergiftiging? Oud&nieuw.
Wat was ik kk steor.
Komt door jou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef Broder het volgende:
Wat is dit voor kutradio dan, ik hoor dj Snaavel in het huis alles, stopt de speler er elke keer weer mee.
ditquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef Broder het volgende:
Wat is dit voor kutradio dan, ik hoor dj Snaavel in het huis alles, stopt de speler er elke keer weer mee.
Dan ik zelf nog 1x: Jaquote:
Jesss.. na Stieffel amaretto appelsap ( Disaronno) in 30sec leeg gedronken te hebben.quote:
Me 2, nu alleen nog maar bier. Fuck shotjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
1x moeten spugen van alcohol, dat kwam door het door elkaar zuipen, daarna niet meer gedaan omdat niet gedaan meer daarna.
Ander nr.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Ik ga even roken nu, dankjewel Fok!!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Hello.
Toen was bier, jagermeister en toen was het normale bier op dus donker bier. Daar is het mis gegaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Me 2, nu alleen nog maar bier. Fuck shotjes.![]()
![]()
heb jij al taksi met wisky op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
allemaal kk steore mensen verhalen hier.
Jeweettochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
allemaal kk steore mensen verhalen hier.
Bedoel je neuqsecks?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
Of noh, rustug broeders!
Wanneer hebben jullie eerste tikkie gedaan dangzz?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
5 Jaar geleden ofzo? Ik heb wel nogsteeds met mijn liefje waar ik door ontmaagd ben
Toen ik 0 was tikte de zuster mij op mijn bips.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
Of noh, rustug broeders!
Ik heb uberhaupt niet meer dan 4 jagermeisters en een half glas bier opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben gelukkig nooit verder gegaan dan kotsen
Don Diablo - Animale (Radio Edit) [feat. Dragonette]quote:
Deadmau5 remix aub.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Calvin harris - I'm not alone vroeg ik
Dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Don Diablo - Animale (Radio Edit) [feat. Dragonette]
Zo en wanneer was jouw eerste peuk, eerste blowtje, eerste biertje en je eerste keer harddrugs?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Nitrouz het volgende:
Daar ben ik weer, het is Lucky Strike geowrden
Mijn internet moet is mee gaan werken, want hij moet steeds herbufferen, zo weer is proberen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
heb jij al taksi met wisky op?
Held, luckiesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Nitrouz het volgende:
Daar ben ik weer, het is Lucky Strike geowrden
Mijn internet moet is mee gaan werken, want hij moet steeds herbufferen, zo weer is proberen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
Of noh, rustug broeders!
Die man brengt harde geluiden door je speakers.quote:
Ik mis dat kutnummer niet hoorquote:
Ook mogelijk maar duurt te lang en is te rustig maar wel tofquote:
En nu in het Nederlands aub?quote:
Minuut of 6quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ook mogelijk maar duurt te lang en is te rustig maar wel tof
wt praat jij vriend?quote:
quote:
swa?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wt praat jij vriend?
Is gewoon nederlands swa,
doe niet zo skeer
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Swomp het volgende:
Ik schakel in... en wat is er WEER te horen...
juist bonkers
Btw, deze dubstep remix is dan wel weer nice
wickedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
SOME PEOPLE THINK IM BONKERS ALLES
THINK IM FREE
LALA
CRAZY
CRAZY
CRAZY
CRAZY
CRAZY ME
BONKERS
MY SILENCE
SEX ON FIRE
DJ SNAAVEL
daar doe je het wel voor toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]maar jij woont helemaal in Groningen
Valt mee, ik draaide laatst een nr. van 18 minuut 11.quote:
Eerste peuk op vakantie in Italië, 2 jaar geleden, ik was 15. Eerste biertje was met mijn vader, toen ik 11 was ofzo. Eerste keer dronken in diezelfde vakantie in Italiëquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo en wanneer was jouw eerste peuk, eerste blowtje, eerste biertje en je eerste keer harddrugs?
Jij zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wt praat jij vriend?
Is gewoon nederlands swa,
doe niet zo skeer
ik heb een single van 43 minuten gerequestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Valt mee, ik draaide laatst een nr. van 18 minuut 11.
Awo rustug a mattie, was typo juwaitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Jij zekerIedereen weet dat je skere zo schrijft swa!
tubular bells?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
ik heb een single van 43 minuten gerequest
geauzahtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef mc-Piel het volgende:
Tikkie, jeweetwel..
Je belt die moker, zegt.. geauzaht, ik heb effe een hallufje neaudig!!
Sossaaa
Wat voor muziekstijl?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ah, op mijn 20e. (maar éénmalig heur)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef mc-Piel het volgende:
Tikkie, jeweetwel..
Je belt die moker, zegt.. geauzaht, ik heb effe een hallufje neaudig!!
Sossaaa
Baas!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Eerste peuk op vakantie in Italië, 2 jaar geleden, ik was 15. Eerste biertje was met mijn vader, toen ik 11 was ofzo. Eerste keer dronken in diezelfde vakantie in Italië![]()
Eerste keer blowen was met vrienden van de vakantie in Italië, een maand later![]()
Eerste keer harddrugs moet nog komen, alhoewel ik daar nog niet aan denk
ha haaahahaha !! ja doe dese omg xD xDDquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil graag het nummer wat hieronder staat aanvragen, eventueel, als dat kan. Ik weet de naam niet, maar het is vast zo te downloaden.
The Hoosiers - choicesquote:
Die duurt 48.55 minuten.quote:
éénmalig snivoess op m'n 18e, daarna nooit meer! ( niet dat het niet chill was, maar uit principe)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ah, op mijn 20e. (maar éénmalig heur)
Eerste pilletje op mijn 18e.
Haha klinkt wel lekker dit. Mooi retro, wie is die gekke jongen? Hij lijkt wel gedreven te zijn. Duimen omhoog in hem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil graag het nummer wat hieronder staat aanvragen, eventueel, als dat kan. Ik weet de naam niet, maar het is vast zo te downloaden.
Je verlaagt je alleen maar meer meneerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
sni wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
éénmalig snivoess op m'n 18e, daarna nooit meer! ( niet dat het niet chill was, maar uit principe)
Verder niks.
9, 14, 13, 16quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo en wanneer was jouw eerste peuk, eerste blowtje, eerste biertje en je eerste keer harddrugs?
Creatief forum?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, er was hier toch ook iets van een designforum ofzo? Weet ik het, ik kwam alleen in KLB/TV, en nu alleen nog maar in ONZ.
Wat moet er in het logo staan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, er was hier toch ook iets van een designforum ofzo? Weet ik het, ik kwam alleen in KLB/TV, en nu alleen nog maar in ONZ.
Hallo jouw username doet schade aan de naam Snaavel weghalen anders ga ik stappen ondernemen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Je verlaagt je alleen maar meer meneer
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een dode zeehond. Vector graag.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Nitrouz het volgende:
Als ik geil kon worden van snel internet, dan had ik nu een chronisch slappe penis
Welke kleur?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een dode zeehond. Vector graag.
niet, niet, 15 (eenmalig), niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar daar kan je niks meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Nitrouz het volgende:
Als ik geil kon worden van snel internet, dan had ik nu een chronisch slappe penis
Hallo deze naam doet schade aan de naam Penisbaard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Je verlaagt je alleen maar meer meneer
nouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar doe je het wel voor toch?
Snap je het principe van radio niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
kan iemand deze ook draaien op de dj onz radio ?? is echt leuke muziek en die jongen springt hele tijd omg XD
Henk de Vries nee nee neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hallo deze naam doet schade aan de naam Penisbaard.
WEGHALEN DEZE POST
WEGHALEN DEZE GOOGLE
omg xDquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
kan iemand deze ook draaien op de dj onz radio ?? is echt leuke muziek en die jongen springt hele tijd omg XD
Er is toch niemand die mij zou doen, dus waarom zou ik zeggen dat ik iemand anders zou doen...quote:
Walgelijke betamale instelling.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is toch niemand die mij zou doen, dus waarom zou ik zeggen dat ik iemand anders zou doen...
Ligt aan jou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Nitrouz het volgende:
Zelfs de auto-update functie werkt niet meer hier, de snelheid is alles behalve optimaal momenteel, of had ik dat al gezegd?
Je had alleen maar gezegd dat je een slappe penis had.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Nitrouz het volgende:
Zelfs de auto-update functie werkt niet meer hier, de snelheid is alles behalve optimaal momenteel, of had ik dat al gezegd?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is toch niemand die mij zou doen, dus waarom zou ik zeggen dat ik iemand anders zou doen...
Je kan iig wel pissen zonder alles behalve de pot te raken met een slappequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Nitrouz het volgende:
Soort seabert?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wit met grijstinten. Vlekken ofzo.
Sorry.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Walgelijke betamale instelling.
Haha mooi nummer waar is die te horen op de radio ONZ of niet tanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Broder het volgende:
Ik stond zo in mijn kamer bij het horen van dit nummer, helemaal gek.
Zangeres van animale/helloquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]I cry for you, maar wie is dragonette
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Broder het volgende:
Omdatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
waarom draaie jullie nooit snaavel videos
hahaahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
is ze lekker? te lui voor googlequote:
Dat hoef ik heul niet te wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi, er zit een gat in mijn onderbroekjen, ik voel de wind uit mijn raam zo mijnen bilspleet in waaien
Dat weet ik, maar het was gelukkig slechts een momentopname, mijn internet begint haar snelheid terug te hebben. Chuck Norris is er niks bijquote:
Ik wil deze ook graag horen waar kan ik deze aanvragen helpquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haha mooi nummer waar is die te horen op de radio ONZ of niet tan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef Swomp het volgende:
is het al bekend of dagoduck bij dj koelkast pizza heeft gebracht?
Ga ergens anders trollen ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
hele tijd hardcore en hardstyle is wel genoeg xD duhh...
XD JA HE XD IKSDEEquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
Als jij een manier uitvindt om beelden via de radio uit te zenden...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
Ook van mij: respect voor de manier waarop hij met zijn handicap omgaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Broder het volgende:
Chache geheugen even leegmaken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Nitrouz het volgende:
Neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
huh?quote:
Helaas ben ik niet erg sterk met computers, wat is mijn cache geheugen? Waar kan ik het vinden? Waar kan ik het verwijderen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Chache geheugen even leegmaken.
Paul van dyk remix volgens mijquote:
quote:
Penersquote:
Browse geschiedenis even verwijderen gewoon alles.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet erg sterk met computers, wat is mijn cache geheugen? Waar kan ik het vinden? Waar kan ik het verwijderen.
Excuses voor de grote hoeveelheid vragen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet erg sterk met computers, wat is mijn cache geheugen? Waar kan ik het vinden? Waar kan ik het verwijderen.
Excuses voor de grote hoeveelheid vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |