nouja, ik bood je laatst wel mn ballen aanquote:
Vlees, rijst, tomaten, komkommer, mais.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprika
Daar was idd niet goed over nagedachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, ik bood je laatst wel mn ballen aan
Gelukkigquote:
En dan toch die PIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
OMG, samzz is never gonne be my wife!
Damn..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn..
Rijst en komkommer lust ik, tomaten alleen als ze tot moes zijn gekookt of verwerkt zitten in sauzen. Vlees lust ik wel, eet ik niet. De rest klopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vlees, rijst, tomaten, komkommer, mais.
Ja, maar ik stel me voor dat twee meiden op elkaar afrennen en dan elkaar groeten door de tieten tegen elkaar aan te duwen/springen.quote:
Paprika met mais. En vlees.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Skaai het volgende:
Jullie raden NOOIT wat ik vanavond heb gegeten.
Ik weet wel wat je niet gegeten hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Skaai het volgende:
42quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Skaai het volgende:
Goed dat je t zegt, op zeker dat het er anders in had gezetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik piel dat eruit. Ik eet dat echt niet
Zo erg? Wat kan je nog meer vertellenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vlees, rijst, tomaten, komkommer, mais.
Ach, t idee teltquote:Op [url=htt[quote]
[b] Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar was idd niet goed over nagedacht
Nee dat was gisteren. Zonder mais. Bwhehe.quote:
Die illusie had ik sowieso nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn..
Ik heb wel een fles Liqor 43 in de koelkast staan.quote:
Ja, dat is het ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik stel me voor dat twee meiden op elkaar afrennen en dan elkaar groeten door de tieten tegen elkaar aan te duwen/springen.
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn..
In de koelkastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb wel een fles Liqor 43 in de koelkast staan.
Welke kruiden mis ik dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb wel een fles Liqor 43 in de koelkast staan.
Jeetje, overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookvond t al lastig genoeg met iemand die overal allergisch voor was (is nog wel iets erger trouwens, als je dr bijna vermoord door niet op te letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |