ik zit vol met hele slechte grappen vandaagquote:
Wat ga je voor ons koken vrijdag?quote:
quote:
Ik ben niet elke vrouw en echt niet dat je dat zou doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur uit principe en wraak?
Nee, maar serieus, ik duik niet op elke vrouw
Geeft niet, dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik je niet herkende
Alleen vandaag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zit vol met hele slechte grappen vandaag
Geef je mij nou echt de kans om te zeggen:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben niet elke vrouw en echt niet dat je dat zou doen
gooi maar op de mail wat je niet lust, voornaam/achternaam/EU dan staat t in mn telefoon als ik boodschappen doequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ga je voor ons koken vrijdag?Want er zijn een aantal dingetjes die ik echt niet lust...
Gebruik dan op z'n minst het juiste gezegdequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zit vol met hele slechte grappen vandaag
Nee hoor, want je weet mijn reactie daarop toch alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef je mij nou echt de kans om te zeggen:
Try me!
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprikaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gooi maar op de mail wat je niet lust, voornaam/achternaam/EU dan staat t in mn telefoon als ik boodschappen doe
Vleesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprika
Er staat toch bots?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat iets als een tietenboks?
paprika?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprika
Lekker zelfverzekerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je weet mijn reactie daarop toch alIk deel alleen even mee wat jij in die situatie zou doen
die wist ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |