abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:06:29 #1
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91525232
Het dreumestopic deeltje 105

Dreumesen:

28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 24-01-2011 20:15:05 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:07:13 #2
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91525259
Ja ik hoop ook dat het dan eens klaar is, maar gezien mijn eigen geschiedenis verwacht ik wel dat we er nog vaker zullen zitten.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91525293
Ach memmel, wat sneu voor Morris.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91525806
jeetje Mems... wat balen en rot voor Morris!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91527411
Maar wat was de conclusie dan Mems? Ik dacht dat Morris buisjes had? Kan dat dan dichtgroeien ofzoiets? Ik ben echt een oren-n00b als het op kwaaltjes enzo aankomt :@

Wel echt ontzettend sneu dat hij weer zo'n last heeft en nog veul sneuer dat ie onder t mes moet, je stoere krullenbol. Hopelijk gaat t zonder al teveel gedoe.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91528070
Memmel wat naar voor Morris..

Huup, buisjes groeien er na een tijdje weer uit, gemiddeld een jaar.. Maar het kán ook veel sneller al.. Ik hoop dat ze bij Timo nog even blijven zitten, we moeten volgende week voor controle, dan zitten ze er 3 maanden in..
pi_91528308
Ach wat sneu voor Morris!
pi_91528426
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Chan het volgende:
Memmel wat naar voor Morris..

Huup, buisjes groeien er na een tijdje weer uit, gemiddeld een jaar.. Maar het kán ook veel sneller al.. Ik hoop dat ze bij Timo nog even blijven zitten, we moeten volgende week voor controle, dan zitten ze er 3 maanden in..
oh kijk dat wist ik niet :o
ik dacht dat ze dat gewoon plaatsten en dan klaar.

Hopelijk blijft het bij Timo idd nog een tijdje zitten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91528516
O, weer wat geleerd, ik wist ook niet dat die buisjes eruit konden groeien. Zwaar balen Memmel!

Bedankt voor alle verhalen over wel of geen flesje. We gaan morgen even overleggen met het cb. Hij is nu ook in de ochtenden weer wat benauwder (stom nat weer) en dan gaat dat net goed met de fles, maar met moeite. Dus dan zou de ochtendfles er ook uit gaan. Dat durf ik niet meer zonder overleg, het jochie is gewoon meer dan een halve kilo kwijt en komt zo langzaam op de -2 lijn terwijl ie wel in de lengte groeit en dus compleet uit verhouding raakt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91529251
Jeetje Morris onder het mes, bah Memmel, sterkte alvast! :* Maar hopelijk lost dit een boel van de problemen op voor hem.

Rienk een luchtweginfectie :o ook al zo rot. Hopelijk slaat die AB snel aan Vlindur, maar jeetje dat het dan ook nog 4 jaar kan duren, da's niet tof.
pi_91529304
Oh Memmel, wat rot. Arme Morris. Hopelijk is dit dan de laatste keer. :*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:55:48 #12
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91530810
Memmel, wat sneu voor Morris. Zo vervelend voor die kleine mannen...

Rienk, ook al ziek joh, beterschap :*

Huup, hoe gaat het eigenlijk met jouw meisje?

Joep is gewoon kei vrolijk, maar wel echt zoooo verkouden: hoesten, snotteren, beetje verhoging. Hij ligt nu weer lekker in zijn bedje.
Niet mieten! Door gieten!
pi_91531280
ik heb me er inmiddels ook bij neergelegd dat Driekus last zal blijven houden van zijn luchtwegen. Volgens de huisarts iig deze winter, gewoon omdat ie niet de kans krijgt er helemaal van op te knappen. Maar ik hoop echt dat het na deze winter beter gaat. Vorige winter hebben we na maart ook niet meer hoeven puffen, dus dat hoop ik dan deze keer ook te redden.
pi_91532182
o en ik ben echt een zeikerd: mijn man is er niet vanavond en ik hoor Driekus enorm hoesten. Het enige dat ik hoop: dat ie alles binnenhoud. Pff, toch niet handig hoor, dat ik daar zo slecht tegen kan.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 20:31:10 #15
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_91532735
Mefke :* ik hoop t ook voor je.... Ik ben zelf ook niet zo'n held met dat soort dingen. Het gekke is alleen dat ik t wel kan hebben van de kids.

En alweer zoveel zieke kindjes :* Beterschap!
  Moderator dinsdag 18 januari 2011 @ 20:53:56 #16
5428 crew  miss_sly
pi_91534026
Ik was helemaal bijgelezen in de loop van de dag, maar ben het weer grotendeels vergeten.

Ow ja, een driftige Finn in de winkel. Niet fijn, FTA, kan ik me voorstellen. Hoop dat het eenmalig was :*

En een heel erg hoestende Kobus, arm mannetje. Beterschap :*

En Sorbootje en Isabeautje hadden een fijn weekend gehad, ondanks weinig slaap zaterdagnacht. Klinkt echt heel fijn en gezellig, Sorbo O+

Lente heeft al veel woordjes onder de knie *O*

mef, ik hoop voor je dat Driekus niet over hoeft te geven. Ik moet zeggen dat ik er bij Senna erg goed tegen kan.

Amélie voelde zich goed, meen ik gelezen te hebben, fijn *O*

Dat was het even op geheugen, sorry, maar voor iedereen die het nodig heeft een :* en voor alle goede dingen een welgemeend *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 januari 2011 @ 20:59:05 #17
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91534301
Haai! Thomas is weer beter maar helaas ben ik het volgende slachtoffer van de buikgriep.

Morgenochtend afspraak voor Thomas bij de orthopeed, ik hoop dat ik me dan wat beter voel!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:00:54 #18
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91534413
Buisjes bij kleine kinderen zitten er gemiddeld zo'n 9 maanden in. Dat is nu bij Morris dus ook zo.
Ze bekijken ook nog of zijn neusamandel weer aangegroeid is en dan schrapen ze die ook weer weg (het is een soort slijmvlies dat ze laagje voor laagje afschrapen).

Het enige voordeel deze keer is, dat het via dagbehandeling gaat, omdat hij ouder is dan 1.
Voor buisjes houden ze 1 jaar als grens aan en voor de neusamandel 2, maar de arts zei dat ze het via dagbehandeling gingen doen. Mochten er complicaties zijn, dan kan hij alsnog blijven.
pi_91534614
Memmel, wat vervelend voor Morris. Wel fijn dat het in dagbehandeling kan, moet hij dan wel weer helemaal onder verdoving? :*

Rienk, beterschap! :*

Ko is vandaag met papa naar de kinderboerderij gegaan en bij de geitjes in de stal gevallen. Recht voorover in een vieze plas. Helaas zat er onder het stro ook een stoeprandje, dus nu heeft Ko een grote schaafplek op zijn wangetje. ;(
Hij hoest nog steeds, eigenlijk alleen als hij in bed ligt. Maar een ui lijkt goed te helpen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91534914
Rienk en Driekus, een :* voor jullie luchtwegen. ;)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:10:33 #21
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91534958
Oeke, heb je zijn matrasje ook wat schuin gelegd (dmv een handdoek eronder?) Dat wil ook nog wel eens helpen tegen het hoesten.

Ja hij moet dan idd weer onder narcose. Buisjes kunnen wel met plaatselijke verdoving worden geplaatst (doen ze bij volwassenen ook - is geen fijn gevoel, maar het kan wel), maar een kind blijft natuurlijk nooit helemaal stil liggen. En dat moet wel.
pi_91535103
Ja, die handdoek ligt onder zijn hoofdeinde. :)

Kan hij dan toch weer in een dag naar huis, ook al moet hij verdoofd worden? Lijkt me best heftig. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91535324
Pff Memmel, als is het dan dagbehandeling, leuk is het niet.
Hier liggen er plankjes onder het bedje zodat ie echt schuin staat.
Oja, Vlindur, vergeet je niet water te geven na het puffen? Schijnt beter te zijn voor de tanden. En niet wanhopen, ik ben er ook voor mijn vierde overheen gegroeid en dat zonder puf (die kreeg je toen nog niet).
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:19:40 #24
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91535528
Ja hij wordt tussen 8.30 en 9.30 uur geholpen. Ze doen de jongste kindjes eerst, omdat hij natuurlijk nuchter moet blijven en je dat aan een ouder kind makkelijker uit kan leggen dan aan een dreumes die - wanneer hij honger heeft - gewoon de tent afbreekt.
Daarna lekker naar huis en dan mag hij lekker bij mama uitslapen. Ze mogen een dag later zelfs al weer naar de creche! Maar dat hoeft gelukkig niet, hij is op woensdag thuis.
De vorige keer kroop hij 2 uur na de operatie alweer door de kamer en had hij 600 cc aardbeienlimo op, ze herstellen gelukkig snel!
pi_91535740
Dat was één van de dingen waar ik zo tegen op zag, toen S eigenlijk moest (ging niet door omdat ik niet zwanger mee mocht, later bleek het niet meer nodig), dat nuchter moeten houden. Pfffff. dat zou hier echt een drama zijn, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')