Appie heb ik al jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
@ Lein, jazeker
Appie (applicatie van de AH, dat je lijstjes kunt maken, kijken wat er in de bonus is etc.)
Soundhound of Shazam (als er een liedje op de radio speelt, gewoon je telefoon in de buurt houden en hij vertelt welk nummer het is)
Shit, trein vertrekt over 2 minutenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Ik zei dus iets als:
De kip is aan het grillen met honing, de stoofpeertjes bubbelen en de aardappeltjes met knoflookolie en rozemarijn zijn in de oven
En ik had makkelijk genoeg gehadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Shit, trein vertrekt over 2 minuten
ja lijkt me ook wel lekker. Geijkte combi dacht ik eigenlijk en dat idee wordt bevestigd omdat ik het ongeveer zo ook in die zelfde delicious tegen kwamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, wat jij hebt bedacht klinkt anders ook niet slecht
Angry Birds heb ik al, Fokke en Sukke ook. Kan alleen soundhoud of Shazam niet vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Appie heb ik al jaEn ook ATM Finder, altijd handig. Zal nog even soundhound bekijken
Soundhoundquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Angry Birds heb ik al, Fokke en Sukke ook. Kan alleen soundhoud of Shazam niet vinden
Gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
oh my ik heb overal spierpijn, dat wordt donderdag leuk
Zei al dat m'n bank comfortabel wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
oh my ik heb overal spierpijn, dat wordt donderdag leuk
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat het SOUNDHOUND OF SHAZAM was, maar soundhound heb ik al gevonden.
Ik wil wel ruilen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef LieLie het volgende:
Haai!
Dat was mijn laatste les!
Alleen vrihdag nog een evaluatie!
Geen lessen meer, geen tentamens..
Ik word oud!
Ouwetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef LieLie het volgende:
Haai!
Dat was mijn laatste les!
Alleen vrijdag nog een evaluatie!
Geen lessen meer, geen tentamens..
Ik word oud!
oa recepten database en je kan op die manier van heel veel mensen over de hele wereld lezen wat ze gaan eten (soort über Wat eten we vandaagquote:
Hoe coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oa recepten database en je kan op die manier van heel veel mensen over de hele wereld lezen wat ze gaan eten (soort über Wat eten we vandaag)
Z'n blog is leuk he? Ik ben zelf niet vreselijk dol op prei, maar het is wel een klassieke combi natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:39 schreef DarkElf het volgende:
Oh CF ik heb de potatoe/leeksoup van het log van Lebovitz gemaakt, erg niet aantrekkelijke kleur maar wel een lekkere smaakheb nog een uitje erbij gedaan en wat pittig paprikapoeder..
leuk blog idd, aan de hand daarvan heb ik dat ene boek van Kate Hill besteld, erg leuk boek trouwensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Z'n blog is leuk he? Ik ben zelf niet vreselijk dol op prei, maar het is wel een klassieke combi natuurlijk.
Linkje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Z'n blog is leuk he? Ik ben zelf niet vreselijk dol op prei, maar het is wel een klassieke combi natuurlijk.
hier ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, gratis Angry Birds, Lein
DE en ik spelen dat.
je vroeg het wel niet aan mij maar: http://www.davidlebovitz.com/category/recipes/quote:
Ach...ik let daar niet zo heel erg op hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je vroeg het wel niet aan mij maar: http://www.davidlebovitz.com/category/recipes/
goeie aanrader van CF
Boek is ook leuk , zou t nooit! zelf gekocht hebben (had hem gewonnen weet je nog?) want ik heb weinig met Jamie (heb 1 boek van hem gekocht, jamie at home, maar verder ... mwah...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...ik let daar niet zo heel erg op hoor
BTW: ik zat daarstraks ff de nieuwe Jamie Oliver-serie te kijken. Hij is best leuk eigenlijkJamie's 30 minute menu's
Ja, dat ben ik met je eens. MAar goed...het is leuk TV kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Boek is ook leuk , zou t nooit! zelf gekocht hebben (had hem gewonnen weet je nog?) want ik heb weinig met Jamie (heb 1 boek van hem gekocht, jamie at home, maar verder ... mwah...
Maar die 30 minuten is leuk. Nadeel? ik vind dat je bij hem altijd zoveel moet gebruiken aan ingredienten, ik vind hem echt niet een everyday-kok daardoor.
hij is gelukkig ook rustiger geworden door de jaren heen, ik werd altijd helemaal nerveus van zijn hyperige heen en weer gespring..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. MAar goed...het is leuk TV kijken
Ja. Iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is gelukkig ook rustiger geworden door de jaren heen, ik werd altijd helemaal nerveus van zijn hyperige heen en weer gespring..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |