gewoon iets anders aan doen is genoeg toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is goed, maar het duurt even voor ik fatsoenlijk vertoonbaar ben hoor
Bij Q hebben ze een peloton M.E. nodig jonguhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij dat laatste komen er 5 mannen/vrouwen in het blauw naar je toe..
Kleren zijn weer aan, nu even m'n hoofd doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon iets anders aan doen is genoeg toch?ik heb ook wallen tot op mn knieën
Lag die op het nachtkastje dan? :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleren zijn weer aan, nu even m'n hoofd doen.
Nee, ze heeft net zoals in the Witches een masker opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lag die op het nachtkastje dan? :p
Maak me nou niet bangquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ze heeft net zoals in the Witches een masker op
Oh ja dat is ook alweer zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
Oh, ja hoor, de eerste valentijnsdag advertenties
Oh ba h, dat komt er ook weer aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
Hence thequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ba h, dat komt er ook weer aan
Same here, behalve dan de rozen zonder afzenderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hence the![]()
Ik heb echt een schijt hekel aan valentijnsdagHelemaal op de middelbare, ik kreeg altijd rozen zonder afzender
Leuk he? Commercie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
naja op zich vind ik het niet erg, maar nu...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hence the![]()
Ik heb echt een schijt hekel aan valentijnsdagHelemaal op de middelbare, ik kreeg altijd rozen zonder afzender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |