nooit! Maar tegen de tijd dat dat allemaal klaar is, kan ik alleen nog maar bij de Miss Etam terechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
HC wordt al 50% groter, is dat nog niet genoeg?
Dan winkel jij gewoon bij seniorenmode.nl.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nooit! Maar tegen de tijd dat dat allemaal klaar is, kan ik alleen nog maar bij de Miss Etam terecht
Ja dat ook nog eens. Kleren in de winkel kopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan winkel jij gewoon bij seniorenmode.nl.
Van hun geld kunnen wij weer allerlei mooie dingen verzinnen om het leven van automobilisten te vergallen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat ook nog eens. Kleren in de winkel kopen_!
Nouja de mensen uit de provincie vinden het prachtig op een koopzondag.
Terug brengen in originele staat!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef WD.40 het volgende:
Los van de functie(s) of de architectonische uitwerking doet het bovenstaande ontwerp in ieder geval wat aan die lelijke achterkantsituatie. Dat is op dit moment echt zo'n dooie hoek aan de gracht. Nu nog die oerlelijke gevel van 'De Planeet' aan de overzijde aanpakken.
HC is voor de toeristen. het is dat er in de HC een Mediamarkt zit, anders zou ik er echt nooit komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
HC wordt al 50% groter, is dat nog niet genoeg?
De mediamarktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Blik het volgende:
[..]
HC is voor de toeristen. het is dat er in de HC een Mediamarkt zit, anders zou ik er echt nooit komen
Tijdens de BTW-vrije weken anders een aardig goede deal gescoort, een EOS 550D + kitlens + 55-250 mm lens voor 720 euro. Goedkoopste alternatief op internet was 820 euroquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De mediamarkt10~20% teveel betalen en behandelt worden als slachtvee...
Op zich valt er nog best wat aan de prijzen te doen bij de mediamarkt als je de prijzen op internet noemt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De mediamarkt10~20% teveel betalen en behandelt worden als slachtvee...
Bron: CU2030.nlquote:Restaurant De Tijd sluit met ingang van maandag 21 februari haar deuren. Deze sluiting is het gevolg van de verbouwing van Utrecht Centraal.
Het station wordt in fasen verbouwd en biedt daardoor gedurende de verbouwing niet genoeg ruimte om een dergelijke zit- en vergadergelegenheid terug te laten komen op een andere locatie in de stationshal. In de nieuwe OV-terminal komt een prachtige half open verdieping met restaurantfaciliteiten.
Een aantal alternatieve zit- en vergadergelegenheden dichtbij het station:
- Seats2meet, www.seats2meet.nl, Moreelsepark 65 Utrecht (Hoog Catharijne, ingang naast Albert Heijn)
- Meetingplaza, www.meetingplazautrecht.nl, Godebaldkwartier 20 Utrecht (Hoog Catharijne, ingang achter bakkerij Tamminga)
- Restaurant Zeyn, www.zeyn.nl, Jaarbeursplein 4 Utrecht (nabij Beatrixtheater)
- Brasserie de Babbelaar, Gildenkwartier 39 Utrecht (Hoog Catharijne, tegenover de Mediamarkt)
- Hagenouw eten en drinken Godebaldkwartier 255 Utrecht (Hoog Catharijne)
Als extra faciliteit in de stationshal wordt maandag 8 maart een tweede vestiging van Starbucks geopend naast de Burger King.
AH to Go.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef Nielsch het volgende:
Eerst Cafe Hoog Centraal dicht, toen The Copperfield Pub en nu De Tijd. Waar moet ik nu een biertje drinken als ik op de trein sta te wachten? De rest is me echt een beetje te ver.
Bij die Ierse pub op de van Sijpesteinkade?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef Nielsch het volgende:
Eerst Cafe Hoog Centraal dicht, toen The Copperfield Pub en nu De Tijd. Waar moet ik nu een biertje drinken als ik op de trein sta te wachten? De rest is me echt een beetje te ver.
The Guardian. Die is ook nog wel een aardig eindje lopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Bij die Ierse pub op de van Sijpesteinkade?
Valt mee, gewoon perron aflopen en door de tunnel heen. Stuk rustiger daar ook altijd en niet van die idioten die maar kriskras door de stationshal gaan lopen en dan ineens stil gaan staan om te kijken hoe laat hun trein ook weer gingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
The Guardian. Die is ook nog wel een aardig eindje lopen.
Nee maar wel last van die bankmensen die daar hun borrels/recepties e.d. daar doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon perron aflopen en door de tunnel heen. Stuk rustiger daar ook altijd en niet van die idioten die maar kriskras door de stationshal gaan lopen en dan ineens stil gaan staan om te kijken hoe laat hun trein ook weer ging
Sinds dat blauwe bord daar halverwege de jaarbeurstraverse hangt knal ik idd regelmatig tegen die idioten daar op. Wie verzint zoiets?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon perron aflopen en door de tunnel heen. Stuk rustiger daar ook altijd en niet van die idioten die maar kriskras door de stationshal gaan lopen en dan ineens stil gaan staan om te kijken hoe laat hun trein ook weer ging
WanAleid FTW!quote:Meer slachtoffers buurtterreur Leidsche Rijn
UTRECHT - Het homostel Hans en Ton is niet de enige die is verjaagd uit Leidsche Rijn. Dat heeft RTV Utrecht ontdekt. Ook een gezin met kinderen is uit hun huis gejaagd.
Het gaat om dezelfde tieners die het ook op de twee mannen hadden gemunt. De overlastgevende jongens wonen naast het gevluchte gezin en vlak achter de voormalige woning van de twee mannen.
Aanleiding voor de buurtterreur zou een opmerking van het gezin zijn over het asociale gedrag van hun buurjongens.
OPGEPAKT
Eén van de jongens is vorig jaar opgepakt in verband met de pesterijen tegen het homostel is ook verantwoordelijk voor de buurtterreur tegen het gezin. Hij kwam toen niet voor de rechter.
De familie leeft inmiddels ondergedoken in een woning buiten Utrecht. Burgemeester Wolfsen van Utrecht reageert later vandaag in U Vandaag om 18.00 uur op de buurtterreur in Leidsche Rijn.
Bron: RTV Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |