Zijn zij niet al jaren uit elkaar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:47 schreef N-E-R-D het volgende:
Death from Above 1979 moet gewoon komen!
quote:
Ze staan al op Coachella en op het Donaufestival.quote:Its been 5 years since Death From Above 1979 played a show, 10 years since Jesse played me the first demos & 11 years since we sat in his parents basement and played so loud we knocked the china off the shelves upstairs. 11 seems to be a YES number for me. Though I am usually a pretty rational guy, if I have something on my mind and I see an 11 somewhere, I know Im on the right path. Its one of my last remaining superstitions. 2011 has a nice ring to it & if youre so inclined, it may be the last year ever! So why not say YES? Why not say YES to Coachella? Why not say YES to playing the music we designed to be an undeniable source of power? Why not say YES to stirring up a writhing pit of sweaty humans? YES to riots! YES to heavy music! YES instead of maybe, and YES to make death your adviser and remind yourself always, that this is not a dress rehearsal. This is the big show.
Jesse and I have decided that what we can do together should not be denied.
Together again, as was always the intention, as a collaboration.
The collision of two different worlds.
As this all takes shape, we will reveal it to you.
All of it happening, as it always has, in our own way.
Thank you all for sharing in our excitement!
Yes.
SEBASTIEN
Nicequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:31 schreef Prenzlauer het volgende:
Waarom komen fokkers altijd hier met acts die of vorig jaar of het jaar daarvoor al aanwezig waren?
Doet mij maar Solar Fields, een paar ligkussens en een brakke ochtend.
was op Lowlands best tof jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:47 schreef N-E-R-D het volgende:
Lijkt het een beetje op MSTRKRFT of is het heel iets anders?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:47 schreef N-E-R-D het volgende:
Dat was inderdaad een dwaze boel... vond het een fijne afsluiter met veel energie, top!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice
En tsja, ik zou bv heel gelukkig zijn als Boemklatsch weer komtWas vorig jaar 1 groot feest. Zit nu weer de mp3 ervan te luisteren, hoe vet was dat
Ze stonden er in 2009 toch ook al?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice
En tsja, ik zou bv heel gelukkig zijn als Boemklatsch weer komtWas vorig jaar 1 groot feest. Zit nu weer de mp3 ervan te luisteren, hoe vet was dat
Ik herinner me dat ik nog 'snel' bier haalde om mezelf een uur langer wakker te houden en energie te geven, daarna nog 1 keer los en halverwege voelde ik me herboren..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een dwaze boel... vond het een fijne afsluiter met veel energie, top!
Ze hebben een headlining spot op Coachella geweigerd:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
Gaat daft Punk eigenlijk nog toeren...... want die mogen zo langzamerhand ook weleens komen
Maar je mist het punt dat het elk jaar wel weer een groot feestje wordt, dus waarom zou je dan niet een ander die kans geven? Waarom dan toch die herhaling willen? Ik snap dat namelijk niet zoquote:Nice
![]()
Als muse niet meer op lowlands kan kan daft punk dat ook niet..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
Gaat daft Punk eigenlijk nog toeren...... want die mogen zo langzamerhand ook weleens komen
neee tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice
Boys noizequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef Tatser het volgende:
[..]
neee toch? Boys noize was heftig paar jaar geleej! Iedereen zijn ding. Ik wil namen!
Daft Punk is nog nooit op LL geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als muse niet meer op lowlands kan kan daft punk dat ook niet..
Anouk is geen grote act, en sowieso maakt het mij niet uit of er grote acts staan of niet. Maar devorig jaar was het programma niet echt mijn ding. QOTSA, Placebo, Blink vind ik niet echt wat. Dus de kans is groot dat dit jaar het programma naar mijn mening beter is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Daft Punk is nog nooit op LL geweest.
Vorig jaar kwam ik wat vrienden tegen, er ging een twitter gerucht dat de film the Expendables die voor zaterdagnacht 12.00 stond in de Alpha eigenlijk een mistery act zou zijn. Nml Daft Punk. Vond het vreemd dat er in de nacht in de grootste tent een preview van een b-film was. Dussss. Toch maar ff wezen kijken rond die tijd in het voorvasak van de Alpha. Helaas, snel weer naar de Bravo verkast.
Maar vwb grote namen of bands die te groot zijn --> Anouk stond er ook gewoon weer vorig jaar. Dus eigenlijk kan je er geen pijl op trekken. Muse of Radiohead misschien te duur, maar never say never.
En 2008 en 2007quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze stonden er in 2009 toch ook al?
True, truequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Maar je mist het punt dat het elk jaar wel weer een groot feestje wordt, dus waarom zou je dan niet een ander die kans geven? Waarom dan toch die herhaling willen? Ik snap dat namelijk niet zo
Buitenland idd niet. In Nederland wel... 2x Westerpark uitverkocht, paar keer Ahoy, Gelredome. En naast groot ook erg Middle of the Road. Scissor Sisters hebben er ook akl 2x gestaan :-)quote:
Muse is uitgegroeid tot een stadionact. Daft Punk heeft die status vooralsnog niet bereikt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als muse niet meer op lowlands kan kan daft punk dat ook niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |