Niet als ik achter de bar staquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schenk thuis mijn eigen baco's in, in de kroeg is het gewoon cola ja.
En ik maak goeie baco's.
RIJcomfortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je nou verstand van comfort hebben?.
quote:
Ze hebben ons omgewisseld!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg hier een banner voor daten met "volslanke" mensen.
As if.
Same here, al wil er soms nog wel een paar rondjes Hot and Sweet doorheen gaan, das ook killerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn dronken uitspatting zijn ook enorm verminderd sinds ik in principe geen sterke drank meer drink. Ik drink nog wel regelmatig bier met een hoog alcoholpercentage maar dan altijd in het begin. Niet om 3 uur 's nachts nog eens een extra Leffe Triple naar binnen gaan gooien.
Ja, hij zit lekker, of hij zit niet lekker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je nou verstand van comfort hebben?.
Skoda Yeti.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer? Ik weet nog dat je zei dat het een lelijk hok zou worden, maar niet meer welke
Als het lekker rijdt, rijdt het lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
RIJcomfortja weet ik het, wegligging en zo
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het dan maar weer over tieten gaan?
Ja, wat moet ik dan, 60& baco 40% cola? Het is nou ook niet echt dat die rum zo lekker te hachelen is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als je er niet dronken van wordt, dan gok ik toch echt van niet
Ik vind de Touran fijner, maar deze is ook wel prettig om in te rijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het lekker rijdt, rijdt het lekker.
60% barcadi met cola, en daarboven op 40% cola?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan, 60& baco 40% cola? Het is nou ook niet echt dat die rum zo lekker te hachelen is.
Ach, het is toch niet jouw autoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Touran fijner, maar deze is ook wel prettig om in te rijden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
60% barcadi met cola, en daarboven op 40% cola?
Ik zou zo'n auto dan ook nooit uitkiezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is toch niet jouw auto.
als ie 50/50 is zou je best wel erg dronken moeten kunnen worden Klutsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan, 60& baco 40% cola? Het is nou ook niet echt dat die rum zo lekker te hachelen is.
Ik word niet zo snel dronken, maar ik drink ook met vlagen en vooral in de zomer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
als ie 50/50 is zou je best wel erg dronken moeten kunnen worden Kluts
en bacardi vind ik zelf ook niet lekker... weinig sterkte drank eigenlijk... denk vroeger teveel van naar binnen gegoten
Laatst met Sinterklaas hadden we surprise-avondje en deden we een dobbelspel om de cadeaus te verdelen. Als je dan 6 gooide moest je ook een shotje naar binnen gieten. Maar goed, dat is dan dus in het begin van de avond en dan kan het nog wat hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, al wil er soms nog wel een paar rondjes Hot and Sweet doorheen gaan, das ook killer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst met Sinterklaas hadden we surprise-avondje en deden we een dobbelspel om de cadeaus te verdelen. Als je dan 6 gooide moest je ook een shotje naar binnen gieten. Maar goed, dat is dan dus in het begin van de avond en dan kan het nog wat hebben.
Vroegah kwam er pas sterke drank aan te pas als iedereen al een slordige 2 a 3 liter bier op had. Ja, dan wil het wel eens fout gaan
ah drankspelletjes, en dan in het begin expres verliezen omdat je wilt drinken.... en later in het spel ben je de sjaakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst met Sinterklaas hadden we surprise-avondje en deden we een dobbelspel om de cadeaus te verdelen. Als je dan 6 gooide moest je ook een shotje naar binnen gieten. Maar goed, dat is dan dus in het begin van de avond en dan kan het nog wat hebben.
Vroegah kwam er pas sterke drank aan te pas als iedereen al een slordige 2 a 3 liter bier op had. Ja, dan wil het wel eens fout gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |