Ik kan soms geen maat houden, maar dan ga ik gewoon net over dat randje heen en dan weet je al niet meer dat je over je randje heen bentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Ik snap mensen die geen maat kunnen houden sowieso niet... Ik vind dat echt raar, je voelt toch dat je niet meer op kan. En vooral als je de gevolgen kent, snap ik niet waarom het de week daarop net zo hard weer gebeurt.
Dan heb je net als ik een levenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oei en wat als je geen facebook hebt?
Daar zat hem dus het probleem bij mij. Ik word/werd bijna nooit ziek van drank en als je eenmaal dronken bent is je beoordelingsvermogen sowieso niks meer waard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Ik snap mensen die geen maat kunnen houden sowieso niet... Ik vind dat echt raar, je voelt toch dat je niet meer op kan. En vooral als je de gevolgen kent, snap ik niet waarom het de week daarop net zo hard weer gebeurt.
Ik voel hem soms gewoon trillen, daar ben ik dan 100% zeker van.... en toch niksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik m'n telefoon hoorde en dat ik een sms'je had, maar nee hoor
Geen facebook en ook geen leven hier.quote:
Ik vind soms geen maat kunnen houden wel iets anders dan helemaal geen maat kunnen houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan soms geen maat houden, maar dan ga ik gewoon net over dat randje heen en dan weet je al niet meer dat je over je randje heen bent![]()
Maar als dat gebeurt, ben ik weken, soms zelf maanden later nog 'genezen' van de drank. Het is wel eens gebeurd, hoort erbij, vind ik
Herkenbaar, en dan gewoon de echte oproepen missen als je aan het lopen of fietsen bent omdat je steeds denkt "ja dag, is toch weer vals alarm..."quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel hem soms gewoon trillen, daar ben ik dan 100% zeker van.... en toch niks
Ik hoorde echt ting-tingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel hem soms gewoon trillen, daar ben ik dan 100% zeker van.... en toch niks
Dan heb ik gewoon mail hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef rival het volgende:
Nou ja, je leert ervan tochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zat hem dus het probleem bij mij. Ik word/werd bijna nooit ziek van drank en als je eenmaal dronken bent is je beoordelingsvermogen sowieso niks meer waard.
Maar van zo'n uitspatting word je wel voorzichtiger, geloof me
Dat heb ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan soms geen maat houden, maar dan ga ik gewoon net over dat randje heen en dan weet je al niet meer dat je over je randje heen bent![]()
Ik hoor hem nu drie kamers verderop, maar o wee als ik hem bij me heb in m'n jas! Dan hoor ik 'm niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dan gewoon de echte oproepen missen als je aan het lopen of fietsen bent omdat je steeds denkt "ja dag, is toch weer vals alarm..."
De ijscoboer!quote:
Oh, ik ben daarna ook nog wel eens stomdronken geweest hoor. Alleen niet meer zo erg dat ik in een sloot terecht kwam en tot mijn knieën in het water staand tegen de kant van de sloot in slaap vielquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je leert ervan tochMijn vriendin bijvoorbeeld, leert er niet van en maakt iedere keer weer dezelfde fout en belandt kotsmisselijk op de plee
Pics?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik leer nooit van dat soort drank-verhalen, maar ik ben ook maar 1 keer in de 5 jaar ofzo ziek van de drank, dus.
Laatste keer lag ik kotsend in de berm van de A2, terwijl mijn vrienden schaterlachend in de auto zaten.
Zo praat je niet over je vader....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ga het gedrocht even bekijken, pa is thuis.
Dat is ook mooi, of de hele zijkant van de auto onder spugenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik leer nooit van dat soort drank-verhalen, maar ik ben ook maar 1 keer in de 5 jaar ofzo ziek van de drank, dus.
Laatste keer lag ik kotsend in de berm van de A2, terwijl mijn vrienden schaterlachend in de auto zaten.
Ik weet tegenwoordig wel waar die grens ligt, vroegah niet altijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar als dat gebeurt, ben ik weken, soms zelf maanden later nog 'genezen' van de drank. Het is wel eens gebeurd, hoort erbij, vind ik
Dat anti-uitdrogen concept is goed, maar dan kun je beter water drinken ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste keer dat ik moest overgeven kwam door mijn lumineuze idee om een halve liter sportdrank te drinken voor het slapen gaan toen ik terug kwam van het stappen.
"Goed om uitdroging te voorkomen, heb ik morgen geen kater". Toen heb ik dus in een paar teugen een flesje van dat spul naar binnen gewerkt. Was ijskoud en daar begon mijn maag toen nogal tegen te protesteren.
Ja, idd, het NIET hebben van een social media profiel staat gelijk aan het hebben van een levenquote:
Ook herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dan gewoon de echte oproepen missen als je aan het lopen of fietsen bent omdat je steeds denkt "ja dag, is toch weer vals alarm..."
Wat ouderwetsquote:
Kijk haar eens belangrijk zijnquote:
Ik weet 'm nog steeds niet altijd te vinden. Maar dat komt ook omdat ik gewoon niet elke week drink.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef rival het volgende:
Ik weet tegenwoordig wel waar die grens ligt, vroegah niet altijd
Belangrijk zou zijn als ik zou zeggen:quote:
Cola boven allesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat anti-uitdrogen concept is goed, maar dan kun je beter water drinken ja.
Ik ga zo maar es bij de AH wat wok spullen halenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat stom dat KFC niet bezorgd![]()
Zo eerst eens douchen en dan eten halen..
zegt zequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet 'm nog steeds niet altijd te vinden. Maar dat komt ook omdat ik gewoon niet elke week drink.
Weet je zeker dat het je telefoon is die je bij je hebt? ik zou hem niet op werk uit je tas halen schatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
Die 300x per dag dat ik mijn telefoon voel trillen
Ja, of het spul niet in een paar teugen naar binnen werken. Ik heb sowieso wel vaker dat mijn maag wat protesteert tegen sommige sportdrankjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook een ideequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es bij de AH wat wok spullen halen
precies. gewoon een halve liter water voor het slapen gaan. Vooral na bier is dat goed, omdat ze zoveel zout in het bier stoppen (zodat je meer dorst krijgt, want nuttig is het verder niet)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es bij de AH wat wok spullen halen
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je vader....
Van die zoete meuk als amaretto krijg je ook zo'n dorst, daar krijg ik altijd katers van. Als ik aan de baco's ga kan ik door blijven drinken zonder kater te krijgen of echt dronken te worden, dat komt denk ik ook gewoon doordat je genoeg vocht binnen krijgt dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
precies. gewoon een halve liter water voor het slapen gaan. Vooral na bier is dat goed, omdat ze zoveel zout in het bier stoppen (zodat je meer dorst krijgt, want nuttig is het verder niet)
Als ik goeie wijn drink heb ik ook geen kater. Het is idd wel een beetje wat je drinkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
Van die zoete meuk als amaretto krijg je ook zo'n dorst, daar krijg ik altijd katers van. Als ik aan de baco's ga kan ik door blijven drinken zonder kater te krijgen of echt dronken te worden, dat komt denk ik ook gewoon doordat je genoeg vocht binnen krijgt dan.
Van wijn wordt je ook heel anders aangeschoten dan van andere drank.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik goeie wijn drink heb ik ook geen kater. Het is idd wel een beetje wat je drinkt.
Wijntje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van wijn wordt je ook heel anders aangeschoten dan van andere drank.
Ik heb dat ook ja, maar het gaat ook sneller omdat ik dan meestal in biertempo drinkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van wijn wordt je ook heel anders aangeschoten dan van andere drank.
Over welk mormel heb je het dan?quote:
Kings of Leon met Pyro?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Oké, wie zijn die lui die NU op Q zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |