Dat dacht ik alquote:
Dan ga ik naar m'n stage adres om 't contract te tekenen en alles door te nemen en zo...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat de neuk is er vrijdag dan weer?
Dat is niet de hoofdreden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij ging ze schoentjes kwijlen
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
[..]
Dan ga ik naar m'n stage adres om 't contract te tekenen en alles door te nemen en zo...
Feliquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.
Ik heb net het ondergetekende contract opgestuurd trouwens.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En van jouw kookkunst genieten toch?
Is niet afgesprokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En van jouw kookkunst genieten toch?
Nadat ik mijn ID-kaart heb moeten kopiëren ben ik hem mooi wel kwijt.quote:
Das niet handigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nadat ik mijn ID-kaart heb moeten kopiëren ben ik hem mooi wel kwijt.
Ik denk dat ik het daar ter plekke moet ondertekenen. Iig de geheimhoudingsclausules e.d.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.
Ik heb net het ondergetekende contract opgestuurd trouwens.
onder kopieer apparaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt nog onder het apparaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Garden secretsquote:
op het apparaat gok ik, daar lag de mijne iigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
op het apparaat gok ik, daar lag de mijne iig
Nah, zo stom ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meegestuurd met contract per ongeluk?
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Overigens valt dat plagen van jou nog best tegen, vriend
je hebt dat ding nooit nodig, moet je net zien dat je van de week ergens wordt aangehoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, zo stom ben ik dan weer niet.
Gohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).
http://www.depers.nl/opme(...)de-vrouw-in-bed.htmlquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).
Ben ik echt de enige die alle zaken weer van de plaat afhaalt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind echt zó vaak dingen onder mn scanner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |