Drankspelletjes, ik kan er boeken over schrijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ah drankspelletjes, en dan in het begin expres verliezen omdat je wilt drinken.... en later in het spel ben je de sjaak
Ik hoop dat hij hem gekocht heeft voor de ruimte en prijs/prestatie verhouding iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zo'n auto dan ook nooit uitkiezen
Het is een leasebak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hem gekocht heeft voor de ruimte en prijs/prestatie verhouding idd.
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd, het NIET hebben van een social media profiel staat gelijk aan het hebben van een leven.
gewoon spelletjes verzinnen omdat je dan iig niet zomaar shotjes aan het zuipen wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Drankspelletjes, ik kan er boeken over schrijven.
Het zijn altijd leuke avondjes idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]! Dat is wel een leuke manier om een saaie avond leuk te maken.
Expres 6 gooien gaat alleen zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ah drankspelletjes, en dan in het begin expres verliezen omdat je wilt drinken.... en later in het spel ben je de sjaak
Camping de Appelhof toevallig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit een toren gebouwd van kratjes bier. Het werd uiteindelijk een kasteel na 2 weken op de camping. Ja, toen was dat stoer.
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.quote:
De nieuwe, CL is een luxe-kind.quote:
Want zo zwart/wit is het inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vinden
Volgens mij word je op de meeste familiecampings dan verwijderd hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.
Alleen de oude zijn leukquote:
Over het algemeen wel....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want zo zwart/wit is het inderdaad.
de deur uitgaan.... bahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
quote:
wie doet het dan ook met dobbelstenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Expres 6 gooien gaat alleen zo moeilijk.
quote:
Daarom deed je het ook op jongerencampings waar dat soort gedrag heel normaal was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij word je op de meeste familiecampings dan verwijderd hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spreek je me nu tegen joejoe?
Zelfs ik, misschien wel de grootste new social media hater die hier rondloopt, vind dat iets als Facebook bijvoorbeeld een toevoeging is als het om sociale contacten gaat. Mijn hyves gebruik ik niet meer, maar facebook zorgt er wel voor dat ik de mensen die ik misschien niet dagelijks spreek uit het oog verlies. Ik ben geen beller, en zo blijf je toch een beetje van elkaar op de hoogte en de drempel om even een kort berichtje te sturen is laag.quote:
Wij deden het als spel bij de examenstuntquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.
quote:
Maar mijn verhalen op facebook zijn ook reuze interessant!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vinden
Dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
Zelfs ik, misschien wel de grootste new social media hater die hier rondloopt, vind dat iets als Facebook bijvoorbeeld een toevoeging is als het om sociale contacten gaat. Mijn hyves gebruik ik niet meer, maar facebook zorgt er wel voor dat ik de mensen die ik misschien niet dagelijks spreek uit het oog verlies. Ik ben geen beller, en zo blijf je toch een beetje van elkaar op de hoogte en de drempel om even een kort berichtje te sturen is laag.
Oftewel, nee, zo is het over het algemeen niet.
Ik zou dan een creme kleurige kiezenquote:
Nee, dit dan:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt de leleijkste auto ooit gemaakt.
Die ontwerper was of dronken of 3 jaar oud
digitaal contact vind ik niet echt contact. ik ben een echte social media hater.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja die is ook tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan een creme kleurige kiezen
* Denkt terug aan die zaterdag* iig geen roze
Kloptquote:
Gewoon allebei nemen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt
Al zag ik bij Munsterhuis de oude in het babyblauw en dat was ook wel echthoor!
Ja, sure. Net nog, VIA FACEBOOK, afgesproken met 2 vriendinnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee dit dan:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een speelgoedautootje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mensen die je uit het oog verliest omdat je ze niet dagelijks spreekt zijn geen echte vrienden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs ik, misschien wel de grootste new social media hater die hier rondloopt, vind dat iets als Facebook bijvoorbeeld een toevoeging is als het om sociale contacten gaat. Mijn hyves gebruik ik niet meer, maar facebook zorgt er wel voor dat ik de mensen die ik misschien niet dagelijks spreek uit het oog verlies. Ik ben geen beller, en zo blijf je toch een beetje van elkaar op de hoogte en de drempel om even een kort berichtje te sturen is laag.
Oftewel, nee, zo is het over het algemeen niet.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dit dan:Je merkt het in ieder geval niet als je een kind aanrijdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dit dan:Nee die is sportiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oneens, of je begrijpt de betekenis van oude niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt de leleijkste auto ooit gemaakt.
Die ontwerper was of dronken of 3 jaar oud
Je hebt fuckbook niet nodig voor sociaal contactquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure. Net nog, VIA FACEBOOK, afgesproken met 2 vriendinnen.
Net als met zoveel dingen, je kan lekker eigenwijs doen, en met dit soort bullshit aankomen, OF je gebruikt het waar het voor is. SOCIAAL in contact blijven met mensen die je anders echt niet de hele dag kan bellen oid.
net bijv concertkaartje gekocht, zag dat een groep vrienden van me erook heengingen, dus ik nu ook. Nou nou, wat kom ik NIET meer buiten door dat facebook zeg.
Naast het feit dat pa er velgen onder heeft ipv wieldoppen, het enige voordeelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je merkt het in ieder geval niet als je een kind aanrijdt.
Die is dan wel weer coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oneens, of je begrijpt de betekenis van oude niet.
[ afbeelding ]
Jij geeft niet graag je ongelijk toe hè?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt fuckbook niet nodig voor sociaal contact
Wist niet dat ze dat model al eerder hadden gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat versta je onder echte vrienden? Ik heb op Facebook veel oude studiegenootjes waar ik niet zo nodig mee hoef af te spreken, maar we reageren wel vaak op elkaars berichtjes en foto's zodat we wel in contact blijven. M'n echte vrienden mail of bel ik wel, dan kan niet iedereen het meelezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die je uit het oog verliest omdat je ze niet dagelijks spreekt zijn geen echte vrienden.
Ik spreek vrienden soms weken niet en dan spreken we weer eens af. Dat is het mooie van echte vriendschap, je hebt geen verwachtingen van elkaar, omdat het toch altijd goed gaat.
Wat moet je met mensen die dan wel "vriend" zijn op je facebook of op hyves, die NOOIT eens aan je vragen hoe het gaat, maar die je wel constant jouw gebeurtenissen opdringt dmv een WWW of een blogje of je nieuwe foto's die dan op de "hoofdpagina" van de ander komen te staan.
Nee, dan spreek je echt over vriendschap
Dat zeg ik. Met voor suicide doors zodat je beide deuren in één deurscharnier kan vrotten.quote:
Die is tenminste wel leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je facebook nodig dan voor sociaal contact?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij geeft niet graag je ongelijk toe hè?
Nee droppie, dat maak jij ervan met je : ik ben tegen-attitude.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt fuckbook niet nodig voor sociaal contact
Afaik designauto van het jaar 1957.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat model al eerder hadden gehad.
Die is wel leuk
Trouwens wel mans voor iemand die scharrels via FOK! opdoetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je facebook nodig dan voor sociaal contact?
Nee hoor, ik leef al jaren zonder facebook en het gaat mij net zo goed af als mensen MET facebook, dus nee, facebook heeft geen ECHT nut....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee droppie, dat maak jij ervan met je : ik ben tegen-attitude.
Dat beweert niemand, maar het is gewoon leuk en gezellig. EN het heeft wel degelijk nut.
Alleen is ie natuurlijk slechts leuk voor de heb en het showen. Ik wil niet weten hoe beroerd zo'n ding rijdt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Met voor suicide doors zodat je beide deuren in één deurscharnier kan vrotten.
Dat weet je dus niet, want je hebt geen facebookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leef al jaren zonder facebook en het gaat mij net zo goed af als mensen MET facebook, dus nee, facebook heeft geen ECHT nut....
Nou dat sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leef al jaren zonder facebook en het gaat mij net zo goed af als mensen MET facebook, dus nee, facebook heeft geen ECHT nut....
't Blijft Italiaans hè.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen is ie natuurlijk slechts leuk voor de heb en het showen. Ik wil niet weten hoe beroerd zo'n ding rijdt eerlijk gezegd.
Moet ook zeggen dat mijn kennis van fiat beperkt is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afaik designauto van het jaar 1957.
met mensen die je in het dagelijks leven ook weleens ziet snap ik het wel. maar mensen die je verder nooit ziet, tja, nutteloos vind ik en daarom heb ik geen enkel profiel ergens. mensen die ik graag zie en spreek contact ik wel via andere wegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee droppie, dat maak jij ervan met je : ik ben tegen-attitude.
Dat beweert niemand, maar het is gewoon leuk en gezellig. EN het heeft wel degelijk nut.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwens wel mans voor iemand die scharrels via FOK! opdoet.
Timing weer babequote:
natuurlijk zitten er mensen tussen die je niet spreekt, maar veel ook gewoon wel. Komt alleen al het voordeel bij dat FB chat het bij iedereen op het werk doet bijv, dan kan je toch ff wat kleppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
met mensen die je in het dagelijks leven ook weleens ziet snap ik het wel. maar mensen die je verder nooit ziet, tja, nutteloos vind ik en daarom heb ik geen enkel profiel ergens. mensen die ik graag zie en spreek contact ik wel via andere wegen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwens wel mans voor iemand die scharrels via FOK! opdoet.
Hoezo burn? Bewijst toch maar juist dat je facebook NIET nodig hebtquote:
je doelt eerst nog op alles op dat gebied, FOK! is niet heel veel anders opzich natuurlijk, fobo-profiel, beetje PM's sturen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo burn? Bewijst toch maar juist dat je facebook NIET nodig hebt
Fok is ook gewoon een social network sitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel mensen ken jij/heb je leren kennen via Fok?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
In bikini drankjes verkopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik heb echt de meest briljante tijdelijke baan waarschijnlijk![]()
Wat maakt Facebook, waar je dan in iig nog sort of open over jezelf bent, nou minder dan Fok waar jij je achter een nick verschuilt en daar met praatjes vrouwen aan de haak kan slaan, omdat het lekker anoniem is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Zeg 'es, mien jongquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik heb echt de meest briljante tijdelijke baan waarschijnlijk![]()
laatst vond een meisje waar ik vroeger mee omging mij via hyves... toen hebben we weer een afspraakje gehad... haar zou ik anders nooit meer gesproken hebben.... ik zie voordelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die je uit het oog verliest omdat je ze niet dagelijks spreekt zijn geen echte vrienden.
Ik spreek vrienden soms weken niet en dan spreken we weer eens af. Dat is het mooie van echte vriendschap, je hebt geen verwachtingen van elkaar, omdat het toch altijd goed gaat.
Wat moet je met mensen die dan wel "vriend" zijn op je facebook of op hyves, die NOOIT eens aan je vragen hoe het gaat, maar die je wel constant jouw gebeurtenissen opdringt dmv een WWW of een blogje of je nieuwe foto's die dan op de "hoofdpagina" van de ander komen te staan.
Nee, dan spreek je echt over vriendschap
quote:
ik had ooit een bijbaan als projectleider bij een vervoersregie bedrijf (duur woord voor verkeersbegeleider) en dat mag ik waarschijnlijk 5 weken bij de jaarbeurs doenquote:
Ook dat, been there, done that.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
laatst vond een meisje waar ik vroeger mee omging mij via hyves... toen hebben we weer een afspraakje gehad... haar zou ik anders nooit meer gesproken hebben.... ik zie voordelen
Is dat een Leepu creatie?quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn wat lelijke misbaksels op de wereld gezet.
Lekker dichtbijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen in een string
[..]
ik had ooit een bijbaan als projectleider bij een vervoersregie bedrijf (duur woord voor verkeersbegeleider) en dat mag ik waarschijnlijk 5 weken bij de jaarbeurs doen
In het zwart en zonder al dat kunstof zou het er nog redelijk uitzienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Pontiac Azteckquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |