Dat dacht ik alquote:
Dan ga ik naar m'n stage adres om 't contract te tekenen en alles door te nemen en zo...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat de neuk is er vrijdag dan weer?
Dat is niet de hoofdreden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij ging ze schoentjes kwijlen
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
[..]
Dan ga ik naar m'n stage adres om 't contract te tekenen en alles door te nemen en zo...
Feliquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.
Ik heb net het ondergetekende contract opgestuurd trouwens.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En van jouw kookkunst genieten toch?
Is niet afgesprokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En van jouw kookkunst genieten toch?
Nadat ik mijn ID-kaart heb moeten kopiėren ben ik hem mooi wel kwijt.quote:
Das niet handigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nadat ik mijn ID-kaart heb moeten kopiėren ben ik hem mooi wel kwijt.
Ik denk dat ik het daar ter plekke moet ondertekenen. Iig de geheimhoudingsclausules e.d.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.
Ik heb net het ondergetekende contract opgestuurd trouwens.
onder kopieer apparaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt nog onder het apparaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Garden secretsquote:
op het apparaat gok ik, daar lag de mijne iigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
op het apparaat gok ik, daar lag de mijne iig
Nah, zo stom ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meegestuurd met contract per ongeluk?
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Overigens valt dat plagen van jou nog best tegen, vriend
je hebt dat ding nooit nodig, moet je net zien dat je van de week ergens wordt aangehoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, zo stom ben ik dan weer niet.
Gohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).
http://www.depers.nl/opme(...)de-vrouw-in-bed.htmlquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).
Ben ik echt de enige die alle zaken weer van de plaat afhaalt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind echt zó vaak dingen onder mn scanner
Neuh, ik hou dat altijd wel in de gatenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige die alle zaken weer van de plaat afhaalt?
Ja maar jij bent georganiseerd, ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik georganiseerd? Echt nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij bent georganiseerd, ik niet.
Nee, ik ook. Net nog voor de zekerheid gekeken maar hij ligt dus niet onder het kopieėerapparaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een maatje van me is ooit bij de benedenburen op de bank beland met zijn dronken kop, die is daar ook gewoon gaan pitten tot ie een glas water in zijn gezicht gesmeten kreeg, en de benedenbuurman zei dat ie waarschijnlijk een verdieping te laag zat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/opme(...)de-vrouw-in-bed.html
Blijkbaar, scheelt dat t ding bij mij in een kast staat, dus ik leg t er onder en moet dan een paar meter lopen. Als de scan klaar is ga ik er meestal mee aan de slag, om dus te vergeten dat je al weken zonder dat ene zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer kunnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeleken bij mij waarschijnlijk wel.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een maatje van me is ooit bij de benedenburen op de bank beland met zijn dronken kop, die is daar ook gewoon gaan pitten tot ie een glas water in zijn gezicht gesmeten kreeg, en de benedenbuurman zei dat ie waarschijnlijk een verdieping te laag zat.
en ja, die buurman deed zijn voordeur toen nooit op slot
Bij mij zit er ook een bepaalde chronologie in de stapel ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer kunnen.
Ik moet eigenlijk opruimen. Maar dat doe ik liever niet omdat ik zaken dan gewoon niet meer terug vind.
Beetje laf om iemand er voor te arresterenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/opme(...)de-vrouw-in-bed.html
Gelukkig gaan de deuren hier niet zonder sleutel open, en passen de sleutels niet op elke deur.. Anders had ik ook al een aantal keer bij de onderburen binnen gestaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een maatje van me is ooit bij de benedenburen op de bank beland met zijn dronken kop, die is daar ook gewoon gaan pitten tot ie een glas water in zijn gezicht gesmeten kreeg, en de benedenbuurman zei dat ie waarschijnlijk een verdieping te laag zat.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook een bepaalde chronologie in de stapel ja.
Ik ben jaaaaaren geleden eens in de sloot wakker geworden, en ja er stond water in. Had wel kunnen verzuipenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ha! Stapels! Ik heb alleen maar 'hopen'.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook een bepaalde chronologie in de stapel ja.
Gelukkig ben je er nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben jaaaaaren geleden eens in de sloot wakker geworden, en ja er stond water in. Had wel kunnen verzuipen
Gelukkig welquote:
Weer geen vriendenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik m'n telefoon hoorde en dat ik een sms'je had, maar nee hoor
Ben je nu heel erg teleurgesteld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik m'n telefoon hoorde en dat ik een sms'je had, maar nee hoor
Oei en wat als je geen facebook hebt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrienden heb je toch alleen op facebook tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |