quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwens wel mans voor iemand die scharrels via FOK! opdoet.
Timing weer babequote:
natuurlijk zitten er mensen tussen die je niet spreekt, maar veel ook gewoon wel. Komt alleen al het voordeel bij dat FB chat het bij iedereen op het werk doet bijv, dan kan je toch ff wat kleppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
met mensen die je in het dagelijks leven ook weleens ziet snap ik het wel. maar mensen die je verder nooit ziet, tja, nutteloos vind ik en daarom heb ik geen enkel profiel ergens. mensen die ik graag zie en spreek contact ik wel via andere wegen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwens wel mans voor iemand die scharrels via FOK! opdoet.
Hoezo burn? Bewijst toch maar juist dat je facebook NIET nodig hebtquote:
je doelt eerst nog op alles op dat gebied, FOK! is niet heel veel anders opzich natuurlijk, fobo-profiel, beetje PM's sturen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo burn? Bewijst toch maar juist dat je facebook NIET nodig hebt
Fok is ook gewoon een social network sitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel mensen ken jij/heb je leren kennen via Fok?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
Nee hoor, ik leef al jaren zonder facebook en het gaat mij net zo goed af als mensen MET facebook, dus nee, facebook heeft geen ECHT nut....
In bikini drankjes verkopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik heb echt de meest briljante tijdelijke baan waarschijnlijk![]()
Wat maakt Facebook, waar je dan in iig nog sort of open over jezelf bent, nou minder dan Fok waar jij je achter een nick verschuilt en daar met praatjes vrouwen aan de haak kan slaan, omdat het lekker anoniem is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Zeg 'es, mien jongquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik heb echt de meest briljante tijdelijke baan waarschijnlijk![]()
laatst vond een meisje waar ik vroeger mee omging mij via hyves... toen hebben we weer een afspraakje gehad... haar zou ik anders nooit meer gesproken hebben.... ik zie voordelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die je uit het oog verliest omdat je ze niet dagelijks spreekt zijn geen echte vrienden.
Ik spreek vrienden soms weken niet en dan spreken we weer eens af. Dat is het mooie van echte vriendschap, je hebt geen verwachtingen van elkaar, omdat het toch altijd goed gaat.
Wat moet je met mensen die dan wel "vriend" zijn op je facebook of op hyves, die NOOIT eens aan je vragen hoe het gaat, maar die je wel constant jouw gebeurtenissen opdringt dmv een WWW of een blogje of je nieuwe foto's die dan op de "hoofdpagina" van de ander komen te staan.
Nee, dan spreek je echt over vriendschap
quote:
ik had ooit een bijbaan als projectleider bij een vervoersregie bedrijf (duur woord voor verkeersbegeleider) en dat mag ik waarschijnlijk 5 weken bij de jaarbeurs doenquote:
Ook dat, been there, done that.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
laatst vond een meisje waar ik vroeger mee omging mij via hyves... toen hebben we weer een afspraakje gehad... haar zou ik anders nooit meer gesproken hebben.... ik zie voordelen
Is dat een Leepu creatie?quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn wat lelijke misbaksels op de wereld gezet.
Lekker dichtbijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen in een string
[..]
ik had ooit een bijbaan als projectleider bij een vervoersregie bedrijf (duur woord voor verkeersbegeleider) en dat mag ik waarschijnlijk 5 weken bij de jaarbeurs doen
In het zwart en zonder al dat kunstof zou het er nog redelijk uitzienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Pontiac Azteckquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |