quote:
Daarom deed je het ook op jongerencampings waar dat soort gedrag heel normaal was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij word je op de meeste familiecampings dan verwijderd hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spreek je me nu tegen joejoe?
Zelfs ik, misschien wel de grootste new social media hater die hier rondloopt, vind dat iets als Facebook bijvoorbeeld een toevoeging is als het om sociale contacten gaat. Mijn hyves gebruik ik niet meer, maar facebook zorgt er wel voor dat ik de mensen die ik misschien niet dagelijks spreek uit het oog verlies. Ik ben geen beller, en zo blijf je toch een beetje van elkaar op de hoogte en de drempel om even een kort berichtje te sturen is laag.quote:
Wij deden het als spel bij de examenstuntquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.
quote:
Maar mijn verhalen op facebook zijn ook reuze interessant!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vinden
Dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
Zelfs ik, misschien wel de grootste new social media hater die hier rondloopt, vind dat iets als Facebook bijvoorbeeld een toevoeging is als het om sociale contacten gaat. Mijn hyves gebruik ik niet meer, maar facebook zorgt er wel voor dat ik de mensen die ik misschien niet dagelijks spreek uit het oog verlies. Ik ben geen beller, en zo blijf je toch een beetje van elkaar op de hoogte en de drempel om even een kort berichtje te sturen is laag.
Oftewel, nee, zo is het over het algemeen niet.
Ik zou dan een creme kleurige kiezenquote:
Nee, dit dan:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt de leleijkste auto ooit gemaakt.
Die ontwerper was of dronken of 3 jaar oud
digitaal contact vind ik niet echt contact. ik ben een echte social media hater.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want zo zwart/wit is het inderdaad.
Ja die is ook tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan een creme kleurige kiezen
* Denkt terug aan die zaterdag* iig geen roze
Kloptquote:
Gewoon allebei nemen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt
Al zag ik bij Munsterhuis de oude in het babyblauw en dat was ook wel echthoor!
Ja, sure. Net nog, VIA FACEBOOK, afgesproken met 2 vriendinnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vinden
Nee dit dan:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een speelgoedautootje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |