MP5 is best goed nog vind ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef BzP het volgende:
Gisteravond begon lekker met scores als 30-10, 42-7..
Ik prestige en opeens 20-25.... etc
Kut MP5K : /
Succes met stoeien, kom er ook niet bij een vriend van me uit met een TP-LINK router. Als we met ze 2en willen spelen. Wat ik ook doe, een van ons heeft altijd moderate.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Er zit een router tussen, daar staat DHCP uit dus functioneert in principe als domme bridge.
Ga vanavond wel weer ff stoeien
Krijg een beetje afkickverschijnselen atm door die verhuizing en gisteren naar Ajax.
Was ook meer het gebrek van SoH pro wat het poep maakte, was weer echt gewend aan faster ADS en dan moet je opeens weer van close range from the hip schieten en daar vind ik de mp5k weer wat minder in...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef Forskneck het volgende:
MP5 is best goed nog vind ik![]()
Gewoon rustig schieten(burst), niet doorhalen op midrange gevechten.
Of anders suppressor erop, schiet hij ook al rustiger.
Laat ze maar opschieten met die ap25 ss voor BOquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Komende weken weer wat rustiger op Live omdat MS weer een security-update uit heeft gebracht en alle gemodde boxen offline de nieuwe patch afwachten![]()
MW2 = G@Yquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
kutkabouter is back en gaat dit weekend weer knallen
al weet ik nog niet of het MW2 of BO wordt
BzP rijmt op MW2, isn't that convenient?quote:
ben ik het niet mee eens, ik heb liever een spel waarbij je wat uitdaging hebt, waarbij je ook nog moet nadenken over welke route je loopt, in plaats van dom rushen en alle kansloze noobs die BO rijk is af te slachtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij heeft wel een punt Kabouter
Bzp rijmt ok op Gay, plee, stay, o wee, nee, etc. Ja zelf etc!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
BzP rijmt op MW2, isn't that convenient?
Whehe dit is zo'n onzinquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens, ik heb liever een spel waarbij je wat uitdaging hebt, waarbij je ook nog moet nadenken over welke route je loopt, in plaats van dom rushen en alle kansloze noobs die BO rijk is af te slachten
in MW2 waren er tenminsten nog gasten met skills, waarmee je een eerlijk, goed man-tegen-man gevecht kon houden
Ik ga dit als een troll opmerking opvatten....quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens, ik heb liever een spel waarbij je wat uitdaging hebt, waarbij je ook nog moet nadenken over welke route je loopt, in plaats van dom rushen en alle kansloze noobs die BO rijk is af te slachten
in MW2 waren er tenminsten nog gasten met skills, waarmee je een eerlijk, goed man-tegen-man gevecht kon houden
Wat de neukquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Bzp rijmt ok op Gay, plee, stay, o wee, nee, etc. Ja zelf etc!
But it doesnt rhyme to MW2, do you?
pee, twee, rijmt dat niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Bzp rijmt ok op Gay, plee, stay, o wee, nee, etc. Ja zelf etc!
But it doesnt rhyme to MW2, do you?
It doesnt to TWO...quote:
het is geen onzin, in mw2 kon je je tenminste nog fatsoenlijk ergeren aan mensen die beter waren dan jij. Bij black ops heb ik dat niet, de enige keer dat ik ooit verslagen wordt (of in ieder geval negatief sta) is als ik tegen fokkers speel.quote:
jammer voor jou dat we nog steeds in nederland levenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef BzP het volgende:
[..]
It doesnt to TWO...
En michas wordt het allemaal een beetje te moelijk voor je ?
(K)
R&R = R&R terug
Niet teveel man, ik was even met stomheid geslagenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef BzP het volgende:
[..]
It doesnt to TWO...
En michas wordt het allemaal een beetje te moelijk voor je ?
(K)
R&R = R&R terug
Ja man echt skills, guns zonder recoil en opbouwende overpowered killstreaks.. Danger closequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is geen onzin, in mw2 kon je je tenminste nog fatsoenlijk ergeren aan mensen die beter waren dan jij. Bij black ops heb ik dat niet, de enige keer dat ik ooit verslagen wordt (of in ieder geval negatief sta) is als ik tegen fokkers speel.
en ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die ergernissen in modern warfare 2 maakten het juist zo leuk. dat je telkens het gevoel had dat het beter kon, dat je betere scores kon gaan halen, en dat je doorging totdat je die betere gasten een keer had verslagen.
Bij black ops is het niveau huilen met de pet op en daardoor is het gewoon een ontzettend saai kutspel
ik had bij MW2 echt altijd afkickverschijnselen na een dag of 2, en bij BO niet, omdat het gewoon te saai is daarvoor
Wie begon Engels te praten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jammer voor jou dat we nog steeds in nederland leven
in MW2 haalden alleen de mensen met skills hun killstreaks hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja man echt skills, guns zonder recoil en opbouwende overpowered killstreaks.. Danger close
[..]
Wie begon Engels te praten?
"isn't that convenient?" zat in dezelfde zin...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in MW2 haalden alleen de mensen met skills hun killstreaks hoorin black ops haalt elke klaphark een chopper gunner
en wat is er engels aan: "BzP rijmt op MW2"?
Meest suffe opmerking van deze threadquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in MW2 haalden alleen de mensen met skills hun killstreaks hoorin black ops haalt elke klaphark een chopper gunneren wat is er engels aan: "BzP rijmt op MW2"?
De mensen die serieus MW2 speelde spelen nu ook allemaal BO. Over een maandje als de gewone mensen weer klaar zijn met BO gaat het niveau echt wel weer omhoog. Ik ben al lang blij dat ik geen MW2 meer heb dat kut spel heeft me 2 controllers en een headset gekost dus zoveel plezier heb ik er niet aan gehad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is geen onzin, in mw2 kon je je tenminste nog fatsoenlijk ergeren aan mensen die beter waren dan jij. Bij black ops heb ik dat niet, de enige keer dat ik ooit verslagen wordt (of in ieder geval negatief sta) is als ik tegen fokkers speel.
en ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die ergernissen in modern warfare 2 maakten het juist zo leuk. dat je telkens het gevoel had dat het beter kon, dat je betere scores kon gaan halen, en dat je doorging totdat je die betere gasten een keer had verslagen.
Bij black ops is het niveau huilen met de pet op en daardoor is het gewoon een ontzettend saai kutspel
ik had bij MW2 echt altijd afkickverschijnselen na een dag of 2, en bij BO niet, omdat het gewoon te saai is daarvoor
Dit is de mooiste opmerkingquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De mensen die serieus MW2 speelde spelen nu ook allemaal BO. Over een maandje als de gewone mensen weer klaar zijn met BO gaat het niveau echt wel weer omhoog. Ik ben al lang blij dat ik geen MW2 meer heb dat kut spel heeft me 2 controllers en een headset gekost dus zoveel plezier heb ik er niet aan gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |