SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, kwijl das het enige kutte eraanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had mijn neef een, Duke heette die, godse kwijl beest.
Had mijn oma een, mechelse herder ofzoiets? Schaaps dier bla geen idee, wel heel liefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn trouwens ook leuke en hele lieve honden
Een Border Colliequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had mijn oma een, mechelse herder ofzoiets? Schaaps dier bla geen idee, wel heel lief
Kut keffertjes zijn dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Maisnon het volgende:
Bij de vriendin van mn vader thuis hebben ze een kortharige jack russell en met die beesten heb ik echt helemaal niks en ze stinken ook nog eens heel erg
Buurmeisje hier op de hoek heeft er ook een, ADHD als de tering dat beestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Maisnon het volgende:
Bij de vriendin van mn vader thuis hebben ze een kortharige jack russell en met die beesten heb ik echt helemaal niks en ze stinken ook nog eens heel erg
Een samson.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
zoeen hadden wij altijd
maar die bek was altijd zo ranzig
holy shitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/328788
die hele geschiedenis
HAHA BOBBIE, zo heette de hond van hier achter wel ranzig als ze de achterplaats afspoten kregen wij al die ranzige haren in ons putjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
zoeen hadden wij altijd
wat een gore hond is dat zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
zoeen hadden wij altijd
+ Labyrinth!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
zoeen hadden wij altijd
quote:
hahahaha ja! Ambrosius en Sir Diddywit ofzoiets? Sir nogwat iets..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ambrosius! zo heette die hond daar volgens mij
Heduuu!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef Maisnon het volgende:
Met deze zeebonken hit ga ik wat bij het Kruidvat halen en verder aan de zeebonk werken
Heuj!
Heb em nog ergens op VHS liggen, even kieke of downloaden!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef Maisnon het volgende:
Sir Didymus volgens wikipediadat had ik niet geweten. Maar ik kan me wel herinneren hoe hij Ambrosiuuus tegen die hond zij als ze weg reden
DM verzondenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef Maisnon het volgende:
ja wise haal hem als vaste sc user in huis!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef ijsmachine het volgende:
KANKER ADMIN MOET AIDS JONGENS IK MOET ME ACOUNT KWIJT ±S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |