Ze heeft nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik trek dat namelijk in twijfel. Je vertoont hier ronduit asociaal gedrag en het doet mij zelfs denken aan een dissociale persoonlijkheidsstoornis. Je lijkt je voldoening en trots te halen uit wanstaltig gedrag en de reacties die het oplevert. Ik krijg het gevoel dat je graag de stoere bink uithangt door geen verantwoording te nemen voor je gedrag en dat je dit doet om iets uit het echte leven te compenseren. Echter, hetgeen je hiermee creëert is afkeer tegen jou als 'forum'persoon, daarbij vraag ik mij af hoelang je die trots vol kan houden. Ik houd het namelijk niet lang vol op een plek waar een groot deel van de mensen mij liever niet heeft, laat staan dat ik daar voldoening uit haal.
Het is veel stoerder als een jongen/man gewoon zijn verantwoording neemt en zijn gedrag aanpast wanneer er geluiden van kritiek ten toneel komen. Hiermee creëer je ook een vorm van draagvlak (op het internet) wat in de toekomst nog weleens van pas kan komen.
Dit is ook te concluderen uit het feit dat jij een héél groot deel van de tijd waar je voor betaald wordt hier op het forum loopt te 'niksen'.
en dat magquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben de rust zelve.Ik spreek alleen uit wat ik van iemands gedrag vind.
tja, kantoorbaan hequote:
Ja okee, maar je steekt er teveel energie in en da's weggegooide energie, zo blijkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben de rust zelve.Ik spreek alleen uit wat ik van iemands gedrag vind.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om 'Ynuhh meid' ja.
[ afbeelding ]
Zou je niet eens anders werk zoeken als je blijkbaar zo'n saai kutbaantje hebt dat het leuker is om 9 uur per dag op fok te zitten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef wise het volgende:
[..]
tja, kantoorbaan he
en had ook niet anders van je verwacht![]()
Nou nou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef reetveter het volgende:
Tli voelt competition van zijn ex. Tli, je mag altijd naar mij komen hoor
Waar deed ik dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef wise het volgende:
[..]
en dat magen respecteer ik.
maar vergelijk me niet met lamon aub
neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou je niet eens anders werk zoeken als je blijkbaar zo'n saai kutbaantje hebt dat het leuker is om 9 uur per dag op fok te zitten?
Dit klinkt wel alsof je competition voelt ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou nou.ze heeft een mooie kont maar daar houd het ook bij op. Maar het is meer dat ze smooth talk heeft en ik weet dat ze nu zit te bedenken wat ze Jochem op hyves moet gaan sturen.
sorry dat was tliquote:
Zij vergelijkt jou ook niet met Lamon, ze zei alleen dat ze zich om Lamon "druk" maakt.quote:
Wat fijn dat ik aan je verwachtingen voldoen, kan ik nog meer voor je betekenen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef wise het volgende:
[..]
tja, kantoorbaan he
en had ook niet anders van je verwacht![]()
maar indirect welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij vergelijkt jou ook niet met Lamon, ze zei alleen dat ze zich om Lamon "druk" maakt.
op dit moment nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik aan je verwachtingen voldoen, kan ik nog meer voor je betekenen?
Nah, dat is echt wat je er zelf van maakt.quote:
Deze reactie. Net of hij er op in gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef reetveter het volgende:
Tli zij had toch weer een nieuwe, waar maak je je druk om. Tis aan jochem wat die doet. En dat gaat wel goed, als die maar niet dronken is wheheh
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze reactie. Net of hij er op in gaat.Het is meer dat het gewoon een snol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |